Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція нежитлового приміщення під центр надання адміністративних послуг, розташований за адресою вул.. Центральна,55-В, м. Токмак, Запорізької області
Очікувана вартість
112 488,00 UAH
UA-2020-03-10-002769-a 25d04053cf514b91ba94d1188063f0f7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федотова Юлія Павлівна

+380617822234 ukg.tokmak.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, будинок 45
Контактна особа: Федотова Юлія Павлівна
+380617822234
ukg.tokmak.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(підрядні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція нежитлового приміщення під центр надання адміністративних послуг, розташований за адресою вул.. Центральна,55-В, м. Токмак, Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71701, Україна, Запорізька область, місто Токмак, вул. Центральна,55-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник – Розпорядник коштів зобов’язується оплатити роботи згідно акта виконаних робіт, за наявності коштів передбачених для виконання заходів протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання акта прийняття виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

10 березня 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АБРИС-ПЛЮС"
#31418228
Переможець 112 488,00
UAH
10 березня 2020 16:24

Документи

10 березня 2020 16:24
Електронний підпис
10 березня 2020 16:21
Договір від 10.03.2020

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 11:17
Додаткова угода про розірвання договору укладений
30 вересня 2020 11:05
Дод.угода від 30.09.2020.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 16:29
Договір від 10.03.2020 укладений
10 березня 2020 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо розірвання договору за взаємною згодою Сторін
Номер договору про закупівлю: 29/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди щодо розірвання договору за взаємною згодою Сторін