Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Паперові чи картонні реєстраційні журнали» код за ДК 021:2015 – 22810000-1 (журнал планування та обліку роботи гуртка, алфавітна книга запису учнів, журнал обліку пропущених та заміщених уроків вчителями)
Очікувана вартість
14 650,80 UAH
UA-2020-03-10-002694-a ebdf7e8b3d3e4d16a5933e5240939059
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Ігорівна Некрасова

+380500527287
+380626471538
kramgoroo_dz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142885
Місцезнаходження: 84301, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, буд. 56
Контактна особа: Катерина Ігорівна Некрасова
+380500527287,+380626471538
kramgoroo_dz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Відповідно специфікації до договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
601 штуки
Журнал планування та обліку роботи гуртка (12 аркушів А3 з двох сторін, м'яке переплетення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Василя Стуса, буд. 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
31 штуки
Алфавітна книга запису учнів (115 аркушів А3 з двох сторін, тверде переплетення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Василя Стуса, буд. 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
31 штуки
Журнал обліку пропущених та заміщених уроків вчителями (50 аркушів А3 з двох сторін, тверде переплетення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Василя Стуса, буд. 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

10 березня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ТРУДОВОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ - "ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ", ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНВАЛІДІВ ВОІ СОІУ
#36081990
Переможець 14 650,80
UAH з ПДВ
10 березня 2020 15:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 14:32
ДУ №1 до дог №2210-71.pdf зміни до договору
02 липня 2020 14:22
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 15:54
2210-71.pdf укладений
10 березня 2020 15:54

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Журнал планування та обліку роботи гуртка (12 аркушів А3 з двох сторін, м'яке переплетення) 601 штуки 15,00
UAH з ПДВ
Алфавітна книга запису учнів (115 аркушів А3 з двох сторін, тверде переплетення) 31 штуки 103,80
UAH з ПДВ
Журнал обліку пропущених та заміщених уроків вчителями (50 аркушів А3 з двох сторін, тверде переплетення) 31 штуки 78,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п. 2.1 договору №2210-71 від 10.03.2020 р. у наступній редакції: «Загальна сума договору: 12 209,00 грн. (Дванадцять тисяч двісті дев’ять грн. 00 коп.) без ПДВ» Викласти п. 3.2 договору №2210-71 від 10.03.2020 р. у наступній редакції: «Строк постачання: березень-липень 2020 р.» Викласти п. 9.3 договору №2210-71 від 10.03.2020 р. у наступній редакції: «Продавець має статус платника податку на прибуток на пільгових підставах, Покупець є не прибутковою організацією». Специфікацію до договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 2210-71
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Журнал планування та обліку роботи гуртка (12 аркушів А3 з двох сторін, м'яке переплетення) 601 штуки 15,00
UAH з ПДВ
Алфавітна книга запису учнів (115 аркушів А3 з двох сторін, тверде переплетення) 31 штуки 103,80
UAH з ПДВ
Журнал обліку пропущених та заміщених уроків вчителями (50 аркушів А3 з двох сторін, тверде переплетення) 31 штуки 78,00
UAH з ПДВ