Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання сиситеми аерації на каналізаційні очисні споруди
Очікувана вартість
410 000,00 UAH
UA-2020-03-10-001491-b 3989f29f5c0a4a20a2a6084f0c3f01e3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Присяжнюк Юлія Миколаївна

+380979381467 urist101216@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 20937068
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, пров. Водопровідний, 1
Контактна особа: Присяжнюк Юлія Миколаївна
+380979381467
urist101216@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2020 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2020 15:13
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2020 15:13
Початок аукціону: 26 березня 2020 11:21
Очікувана вартість: 410 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44130000-0: Каналізаційні системи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Придбання сиситеми аерації на каналізаційні очисні споруди (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м. Білгород - Дністровський, пров. Водопровідний 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 44130000-0 — Каналізаційні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 15:57
зміни (2).docx
13 березня 2020 15:57
ТД додаток 2 Техничні та кваліфікаційні вимоги.docx
10 березня 2020 15:10
ТД Додаток 3 проект договору.docx
10 березня 2020 15:10
ТД.docx
10 березня 2020 15:10
ТД Додаток 4 Пропозіція.doc
10 березня 2020 15:10
ТД Додаток 1 квал_кац_я.docx
13 березня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 15:57
зміни (2).docx
13 березня 2020 15:57
ТД додаток 2 Техничні та кваліфікаційні вимоги.docx
10 березня 2020 15:10
ТД додаток 2 Техничні та кваліфікаційні вимоги (Дробарка)__ (1).doc
10 березня 2020 15:10
ТД Додаток 3 проект договору.docx
10 березня 2020 15:10
ТД.docx
10 березня 2020 15:10
ТД Додаток 4 Пропозіція.doc
10 березня 2020 15:10
ТД Додаток 1 квал_кац_я.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо змісту Технічних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 11 березня 2020 11:28
Дата відповіді: 13 березня 2020 15:58
Просимо дати роз'яснення щодо змісту в «Додаток 2 Технічні вимоги до предмета закупівлі» п. 1: Аєратори для дріднопузирчасті аерації • тип аераторів (трубчастий, дисковий)? • діаметр 100 мм - зовнішній або внутрішній? • спосіб з’єднання аераційних елементів? • матеріал виготовлення аераторів? • яке кріплення аераторів до днища аеротенка • комплект поставки? п.2.: Труба ПХВ діаметром 100 мм • мається на увазі трубки електроізоляційні гнучкі або інший тип? • товщина стінки? п.3.: Труба сталева діаметром 100 мм • виготовлено згідно з яким ДСТУ? • матеріал виготовлення? • товщина стінки? п.4.: Отвод сталевий діаметром 100 мм • виготовлено згідно з яким ДСТУ? • матеріал виготовлення? • чи потрібні сталеві муфти з нарізним сполученням для приєднання аераційних елементів? п. 5.: Засувка діаметром 100 мм • виготовлено згідно з яким ДСТУ? • матеріал виготовлення? • робочі параметри? п. 6.: Щитові затвори 600мм*900мм • місце установки затворів? • матеріал виготовлення? • тип приводу (ручний, електричний)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація знаходиться в Додатку 2

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-23-000029 ● 04b755b8c8dd43e8bd1c28bcb9ecb406
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2020 17:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.04.2020 Одеса № 107

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 23.04.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 23.04.2020




Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 23.04.2020 № 107
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2020-03-10-001491-b 10.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання, зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель , виявленим органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації в проведені процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 44130000-0 Каналізаційні системи та укладено договір від 15.04.2020 № А-07/05-20 на суму 405 900,00 гривень з ПДВ. Відповідно до пунктів 1.2 Договору від 15.04.2020 № А-07/05-20, невід’ємною частиною цього Договору є: додаток № 1 – специфікація. Згідно з частиною 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю – протягом двох днів з дня його укладення. Отже, Замовником на порушення вимог частини 1 статті 10 Закону не оприлюднено Договір від 15.04.2020 № А-07/05-20 в частині додатку № 1, оприлюдненій в електронній системі закупівель, відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 44130000-0 Каналізаційні системи. Орган державного фінансового контролю, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Відповідно до частина 2 п.8 ст. 8 порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель ЗУ «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Оригінал Додатку №1 до Договору від 15.04.2020 № А-07/05-20 додається.

2020-04-28 12:34:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2020 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
«ЕКО-ІНВЕСТ» 410 000,00
UAH з ПДВ
405 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА-БІГ" 407 000,00
UAH з ПДВ
407 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 14:16
Електронний підпис
18 березня 2020 14:13
ТУ.pdf
18 березня 2020 14:13
Статут Аква-Биг.pdf
18 березня 2020 14:13
скан паспорта.pdf
18 березня 2020 14:13
протокол директора.pdf
18 березня 2020 14:13
Паспорт.pdf
18 березня 2020 14:13
наказ директора.pdf
18 березня 2020 14:13
Договір.pdf
18 березня 2020 14:13
Виитяг від 05.09.19.pdf
18 березня 2020 14:13
9.pdf
18 березня 2020 14:13
8.pdf
18 березня 2020 14:13
7.pdf
18 березня 2020 14:13
6.pdf
18 березня 2020 14:13
5.pdf
18 березня 2020 14:13
4.pdf
18 березня 2020 14:13
3.pdf
18 березня 2020 14:13
2.pdf
18 березня 2020 14:13
12.pdf
18 березня 2020 14:13
11.pdf
18 березня 2020 14:13
10.pdf
18 березня 2020 14:13
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

«ЕКО-ІНВЕСТ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА-БІГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
«ЕКО-ІНВЕСТ»
#32168412
Переможець 405 900,00
UAH з ПДВ
30 березня 2020 21:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2020 21:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
«ЕКО-ІНВЕСТ»
#32168412
405 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 11:19
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 21:16
4.jpeg укладений
15 квітня 2020 21:03
3.jpeg укладений
15 квітня 2020 21:03
2.jpeg укладений
15 квітня 2020 21:03
договір укладений
15 квітня 2020 21:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2020 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 405 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 67 650,00 UAH)