Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 20937068 |
Місцезнаходження: | 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, пров. Водопровідний, 1 |
Контактна особа: |
Присяжнюк Юлія Миколаївна +380979381467 urist101216@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2020 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2020 15:13 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2020 15:13 |
Початок аукціону: | 26 березня 2020 11:21 |
Очікувана вартість: | 410 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44130000-0: Каналізаційні системи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2020 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2020 15:57 |
зміни (2).docx | |
13 березня 2020 15:57 |
ТД додаток 2 Техничні та кваліфікаційні вимоги.docx | |
10 березня 2020 15:10 |
ТД Додаток 3 проект договору.docx | |
10 березня 2020 15:10 |
ТД.docx | |
10 березня 2020 15:10 |
ТД Додаток 4 Пропозіція.doc | |
10 березня 2020 15:10 |
ТД Додаток 1 квал_кац_я.docx |
13 березня 2020 16:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 березня 2020 15:57 |
зміни (2).docx
|
|||
13 березня 2020 15:57 |
ТД додаток 2 Техничні та кваліфікаційні вимоги.docx
|
|||
10 березня 2020 15:10 |
ТД Додаток 3 проект договору.docx
|
|||
10 березня 2020 15:10 |
ТД.docx
|
|||
10 березня 2020 15:10 |
ТД Додаток 4 Пропозіція.doc
|
|||
10 березня 2020 15:10 |
ТД Додаток 1 квал_кац_я.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-23-000029 ● 04b755b8c8dd43e8bd1c28bcb9ecb406
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2020 17:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.04.2020 Одеса № 107
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 23.04.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 23.04.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 23.04.2020 № 107
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2020-03-10-001491-b 10.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання, зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель , виявленим органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації в проведені процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 44130000-0 Каналізаційні системи та укладено договір від 15.04.2020 № А-07/05-20 на суму 405 900,00 гривень з ПДВ. Відповідно до пунктів 1.2 Договору від 15.04.2020 № А-07/05-20, невід’ємною частиною цього Договору є: додаток № 1 – специфікація. Згідно з частиною 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю – протягом двох днів з дня його укладення. Отже, Замовником на порушення вимог частини 1 статті 10 Закону не оприлюднено Договір від 15.04.2020 № А-07/05-20 в частині додатку № 1, оприлюдненій в електронній системі закупівель, відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 44130000-0 Каналізаційні системи. Орган державного фінансового контролю, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Відповідно до частина 2 п.8 ст. 8 порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель ЗУ «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Оригінал Додатку №1 до Договору від 15.04.2020 № А-07/05-20 додається.
2020-04-28 12:34:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
«ЕКО-ІНВЕСТ» #32168412 |
Переможець |
405 900,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2020 21:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2020 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2020 21:16
|
4.jpeg | укладений |
15 квітня 2020 21:03
|
3.jpeg | укладений |
15 квітня 2020 21:03
|
2.jpeg | укладений |
15 квітня 2020 21:03
|
договір | укладений |
15 квітня 2020 21:03
|