Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автомобіль медичної допомоги
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2020-03-10-000705-a ● 34208727c256407abf99f56c31c1627a
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Коростенський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці" |
Код ЄДРПОУ: | 37909225 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, вул. Котовського, 81 |
Контактна особа: |
Матвійчук Анжела Іванівна +380414258301 korosten.pansionat.v.v.p@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2020 11:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2020 13:58 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Автомобіль медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вулиця Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 календарних днів з моменту отримання товарів. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2020 10:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2020 10:48 |
Зміни до тендерної документації.doc | |
19 березня 2020 10:48 |
ТД зм.doc | |
10 березня 2020 11:30 |
Зміни до ТД.doc | |
10 березня 2020 11:09 |
Додаток 4.doc | |
10 березня 2020 11:09 |
Додаток 3.doc | |
10 березня 2020 11:09 |
Додаток 2.doc | |
10 березня 2020 11:09 |
Додаток 1.doc |
19 березня 2020 10:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
19 березня 2020 10:48 |
Зміни до тендерної документації.doc
|
||||
19 березня 2020 10:48 |
ТД зм.doc
|
||||
10 березня 2020 11:30 |
Зміни до ТД.doc
|
||||
10 березня 2020 11:09 |
Додаток 4.doc
|
||||
10 березня 2020 11:09 |
Додаток 3.doc
|
||||
10 березня 2020 11:09 |
Додаток 2.doc
|
||||
10 березня 2020 11:09 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ваша документація має дискримінаційні ознаки та відсутнє обгрунтування посилання на конкретну торговельну марку! Вимогаємо внести зміни!
Дата подання: 14 березня 2020 19:23
Дата відповіді: 18 березня 2020 16:42
Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь якого обгрунтування зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є ВИКЛЮЧНО характеристиками конкретної марки автомобіля конкретного виробника Groupe PSA (PSA Peugeot Citroën), і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які привели б до економії та ефективному використанню бюджетних коштів.
Учасники можуть запропонувати вам автомобіль іншої марки, який буде дешевший та більш технологічний. Наприклад, обгрунтуйте Об'єм двигуна (см3 ) 2198 ? В іншому автомобілі буде встановлений двигун іншої модифікації наприклад об'ємом 2500 см3 що є не гіршим показником, і так само з чисельними характеристиками які мають дискримінаційний характер та виключають наявність еквіваленту.
Але ці всі кращі характеристики можуть бути формальним приводом для дискваліфікації будь якого участника, який запропонував більш вигідну пропозицію.
Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників.
Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі.
В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі.
Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі та виключити дискримінаційну вимогу по об'єму двигуна та іншім характеристикам комплектації базового автомобіля.
Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий сбір з відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по подібним спорам http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, зокрема передбачено штраф у розмірі сто неоподатковуваних мінімумів доходів громадян накладається на службових (посадових) та уповноважену особу замовника у разі невідповідності тендерної документації до вимог законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
На Ваше звернення тендерний комітет КУ «Коростенський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці» повідомляє наступне.
Відповідно до підпункту 3 п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Згідно до потреб Замовника в Додатку 2 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» було вказано, що предметом закупівлі є ДК 021:2015 – 34110000-1 - Легкові автомобілі (Автомобіль медичної допомоги ТК-СТШ-МД на шасі автомобіля Сітроен ДЖАМПЕР (Пежо Боксер) (або еквівалент)!!! Також додаток 2 тендерної документації містить пункт в якому зазначено, що будь-які посилання в таблиці на конкретну торгівельну марку або тип, передбачає надання учасником еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими ( не погіршувати характеристики предмету закупівлі! )).
Тобто, учасниками можуть надаватися еквіваленти щодо даного предмету закупівлі, з характеристиками, які не можуть бути гірші, ніж зазначено у вимогах додатку 2 тендерної документації, якщо ці характеристики будуть кращими, то це не буде підставою для відхилення учасника.
Тож, відповідно до вищезазначеного, замовником не було порушено вимог Закону і передбачено подання еквівалентів з характеристиками, що не будуть гіршими, ніж зазначено згідно вимог тендерної документації.
На Ваше звернення тендерний комітет КУ «Коростенський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці» повідомляє наступне.
Відповідно до підпункту 3 п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Згідно до потреб Замовника в Додатку 2 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» було вказано, що предметом закупівлі є ДК 021:2015 – 34110000-1 - Легкові автомобілі (Автомобіль медичної допомоги ТК-СТШ-МД на шасі автомобіля Сітроен ДЖАМПЕР (Пежо Боксер) (або еквівалент)!!! Також додаток 2 тендерної документації містить пункт в якому зазначено, що будь-які посилання в таблиці на конкретну торгівельну марку або тип, передбачає надання учасником еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими ( не погіршувати характеристики предмету закупівлі! )).
Тобто, учасниками можуть надаватися еквіваленти щодо даного предмету закупівлі, з характеристиками, які не можуть бути гірші, ніж зазначено у вимогах додатку 2 тендерної документації, якщо ці характеристики будуть кращими, то це не буде підставою для відхилення учасника.
Тож, відповідно до вищезазначеного, замовником не було порушено вимог Закону і передбачено подання еквівалентів з характеристиками, що не будуть гіршими, ніж зазначено згідно вимог тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім Техкомплект" |
1 149 600,00
UAH з ПДВ
|
1 143 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ |
1 189 000,00
UAH з ПДВ
|
1 149 590,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Союз Автомотів |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім Техкомплект" #34558382 |
Переможець |
1 143 000,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 11:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 06 травня 2020 11:47 |
Коментар щодо відміни: | КУ «Коростенський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці» по причині скорочення кошторисних призначень має потребу визнати торги такими, що не відбулися по закупівлі ДК 021:2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль медичної допомоги) (UA-2020-03-10-000705-а) відповідно до ст. 31 п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг». |
Документи:
06 травня 2020 11:46
|
Протокол |