Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення павільйонів на зупинці громадського транспорту по вул.Єдності м.Марганець Дніпропетровської області
Очікувана вартість
120 654,92 UAH
UA-2020-03-10-000701-c 3fe87909fe1348acb2915432dab51c20
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетеріна Світлана Володимирівна

+380500348011 zamownuk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УКБАЖКГКМ ММР
Код ЄДРПОУ: 40211027
Місцезнаходження: 53407, Україна , Дніпропетровська обл., МАРГАНЕЦЬ, ВУЛИЦЯ ЄДНОСТІ, будинок 29-А
Контактна особа: Тетеріна Світлана Володимирівна
+380500348011
zamownuk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Встановлення павільйонів на зупинці громадського транспорту по вул.Єдності м.Марганець Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки здійснюються шляхом зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Оплата здійснюється Замовником після виконання послуг, впродовж 10 календарних днів після виставлення рахунку та підписання акта виконаних робіт за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У випадку відсутності в зазначеному періоді коштів на розрахунковому рахунку Замовника, оплата здійснюється в міру надходження коштів з бюджету. виділених під оплату даного зобов'язання. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

10 березня 2020 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 14:33
28-20.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Сантехмонтаж"
#32569612
Переможець 120 654,92
UAH з ПДВ
10 березня 2020 15:01

Документи

10 березня 2020 14:57
Електронний підпис
10 березня 2020 14:56
28-20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:47
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 15:10
28-20.pdf укладений
10 березня 2020 15:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 120 654,88
UAH (в тому числі ПДВ 20 109,15 UAH)