Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Токмацької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1, по вул. Перемоги,1 м. Токмак Запорізької області (розробка проектно -кошторисної документації )
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2020-03-10-000319-c 7fbde39f30634eeda20223536be3e6b2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федотова Юлія Павлівна

+380617822234 ukg.tokmak.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, будинок 45
Контактна особа: Федотова Юлія Павлівна
+380617822234
ukg.tokmak.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт Токмацької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1, по вул. Перемоги,1 м. Токмак Запорізької області (розробка проектно -кошторисної документації )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71701, Україна, Запорізька область, місто Токмак, вул. Центральна, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату Підряднику шляхом безготівкового переводу грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок за наявності коштів передбачених для виконання заходів протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання акту виконаних робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

10 березня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець САВЧЕНКО ВОЛОДИМИР ПАВЛОВИЧ
#2746813516
Переможець 220 000,00
UAH
10 березня 2020 11:37

Документи

10 березня 2020 11:36
Електронний підпис
10 березня 2020 11:35
Договір від 10.03.2020

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 15:39
акт виконаних робіт укладений
22 червня 2020 15:37
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 16:17
Додаткова угода від 17.06.2020pdf.pdf зміни до договору
17 червня 2020 16:14
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 11:40
Договір від 10.03.2020 укладений
10 березня 2020 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), Сторони домовилися внести відповідні зміни до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ №30/20 від 10.03.2020 року, а саме: Викласти Додаток №1 «Кошторисна документація» та Додаток №2 «Календарний план виконання робіт» у новій редакції, які додаються.
Номер договору про закупівлю: 30/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 220 000,00
UAH