Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в ДНЗ 60
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-03-09-000034-c 5899518e5f5a4129b20f0a21cc11f320
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарасюк Інна Вікторівна

+380671331746 jovtnvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142282
Вебсайт: http://jovtnvo.dnepredu.com
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
Контактна особа: Тарасюк Інна Вікторівна
+380671331746
jovtnvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 березня 2020 21:34
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2020 23:00
Початок аукціону: 25 березня 2020 13:37
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в ДНЗ 60
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Руденка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 березня 2020 21:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 березня 2020 21:31
ТД АПС 60.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 12 березня 2020 16:11
Дата відповіді: 18 березня 2020 21:42
Згідно додатку №4 "Технічне завдання" до Тендерної документації наведено перелік робіт та обладнання з невизначеним його повним найменуванням, що не надає можливість здійснити об'єктивні розрахунки витратної частини щодо виконання монтажних робіт. Відповідно до якого розрахунку і яким документом було визначено даний перелік обладнання і робіт, враховуючи що до складу послуг має бути включено виготовлення проектно-кошторисної документації, тільки при наявності якої може буде наведений перелік, найменування і кількості обладнання для виконання монтажних робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Пропонуємо уважно ознайомитись з умовами тендеру та на разі прийняття рішення про участь в даній закупівлі надати розрахунки відповідно до вимог викладених в технічному завданні, з урахуванням діючих норм і стандартів.
Дозвіл
Дата подання: 13 березня 2020 17:18
Дата відповіді: 18 березня 2020 21:49
Добрий день. Відповідно до Технічної частини необхідно надати скановану копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, в даному нормативно-правовому акті міститься ВИЧЕРПНИЙ перелік видів робіт на які даний дозвіл потрібно отримувати. В жодному з 18 пунктів не йдеться про встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу . Згідно технічного завдання закуповуються саме "Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу". Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Звертаємо вашу увагу на частину 4 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі". В разі, якщо учасник переконаний, що документ, який вимагається замовником, не передбачений для даного учасника відповідно до норм чинного законодавства, він має надати відповідне письмове обгрунтування із зазначенням законних підстав та причин неподання такого документу.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-09-000034-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТРИАВАНТ, Код ЄДРПОУ:38114509
Дата подання: 11 березня 2020 11:56
наявність сервісного центру
Доброго дня шановний Замовнику. Для прийняття участі у відкритих торгах уважно вивчивши вимоги до даної тендерної документації та вимагаємо внести зміни, з підстав наведених нижче. Додаток 1 пункт 1 таблиці Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - наявність сервісного центру (або представництва учасника) в місті Кривому Розі, що підтверджує право користування приміщенням в місті Кривому Розі не менше, ніж до 31.12.2020 року. Як потенційний учасник з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності сервісного центру (або представництва учасника) у Кривому Розі, не має можливості прийняти участь у відкритих торгах, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників. Крім цього, вказане тягне за собою численні порушення у сфері публічних закупівель, зокрема суттєве зменшення компаній учасників.
Роботи із встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей здійснюється суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі послуги зі встановлення систем пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - монтаж та пуско-налагоджування на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено.
Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення здійснюється відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, що пройшла експертизу на відповідність вимогам нормативних документів. Гарантію на обладнання може надати лише завод виробник даного обладнання, а не проектувальна чи монтувальна організація. Після завершення монтажу вказаних систем, вони вводяться в експлуатацію актом технічної комісії за участю незалежного експерта чи органу який у встановленому законодавством порядку отримав дозвільний документ на провадження певного виду господарської діяльності, після чого вказані системи вважаються справними та готовими до експлуатації за призначенням. Обслуговування систем здійснюється за відповідним затвердженим регламентом в рамках укладення договору на технічне обслуговування системи АПС та системи оповіщення.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо скасувати вимогу щодо наявності сервісного центру (або представництва учасника) в місті Кривому Розі, що підтверджує право користування приміщенням в місті Кривому Розі не менше, ніж до 31.12.2020 року, оскільки вона має прямі ознаки підігрування одному з потенційних учасників. Якщо дана вимога не буде скасована, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України та інших компетентних органів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 березня 2020 22:40
Доброго дня! Замовником включено вимогу щодо наявності представництва учасника в місті, де знаходиться об'єкт, як вірно вами визначено, в тому числі для забезпечення можливості комунікації з представниками підрядника та належного і своєчасного реагування підрядника на гарантійні випадки. Замовник не має ані можливості, ані ресурсу, ані технічних фахівців для залучення у разі необхідності заводу-виробника. Згідно з умовами тендеру, відповідальність за змонтоване обладнання, його відповідність і працездатність в повному обсязі несе саме "монтувальна" організація, учасники при розрахунку ціни тендерної пропозиції мають це враховувати.
Окрім того, звертаємо увагу заявника на те, що замовником не обмежується коло учасників тендеру встановленням даної вимоги, оскільки обмежень щодо місця реєстрації учасника, місця розташування його потужностей тощо документація не містить.
Підстави для виключення даної вимоги з тендерної документації відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АПС-Кривий Ріг" 445 000,00
UAH з ПДВ
418 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рева Станіслав Ігорович 449 500,00
UAH з ПДВ
419 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2020 15:14
Електронний підпис
24 березня 2020 15:13
Електронний підпис
24 березня 2020 15:06
Статут.PDF
24 березня 2020 15:06
протокол,наказ директор.PDF
24 березня 2020 15:06
ст.17 Закону.PDF
24 березня 2020 15:06
працівникі.PDF
24 березня 2020 15:06
лицензия АПС-КРИВИЙ РІГ.pdf
24 березня 2020 15:06
огляд об’єкта.PDF
24 березня 2020 15:06
матер.-тех. база.PDF
24 березня 2020 15:06
Дозвіл.PDF
24 березня 2020 15:06
захист довкілля ДНЗ 60.PDF
24 березня 2020 15:06
Гарантійний лист.PDF
24 березня 2020 15:06
Г.Л. повний обсяг послуг.PDF
24 березня 2020 15:06
Витяг.PDF
24 березня 2020 15:06
виписка.PDF
24 березня 2020 15:06
витяг ПДВ.PDF
24 березня 2020 15:06
Договір.PDF
24 березня 2020 15:06
кошторис.PDF
24 березня 2020 15:06
Пропозиія.PDF
24 березня 2020 15:06
сертификат ISO.PDF
24 березня 2020 15:06
Сервісний центр.PDF

Публічні документи

24 березня 2020 11:21
ТП_ Довідки_ Договір.rar
24 березня 2020 11:21
персональні дані.pdf
24 березня 2020 11:21
Інформація про учасника.pdf
24 березня 2020 11:21
довкілля.pdf
24 березня 2020 11:21
Довідка ст.17.pdf
24 березня 2020 11:21
Витяг (2).pdf
24 березня 2020 11:21
Виписка (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АПС-Кривий Ріг

ФОП Рева Станіслав Ігорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АПС-Кривий Ріг"
#36607394
Переможець 418 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2020 20:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2020 20:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АПС-Кривий Ріг"
#36607394
418 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2022 11:39
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 00:10
ду 1 до 176_52-П_вт (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 00:10
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 09:02
договір 176_52-П_вт.pdf укладений
10 квітня 2020 09:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 11.4, розділ X Договору
Номер договору про закупівлю: 176/52-П/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 418 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 69 666,67 UAH)