Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні частини до пасажирських вагонів
Очікувана вартість
2 006 664,00 UAH
UA-2020-03-06-002533-a ● 0c2afa67cdb24cce8f0bcba3bd90a6d3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2020 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2020 12:58 |
Очікувана вартість: | 2 006 664,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 064,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60198 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Секретар тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Дума Олександр з загальних питань, додаткові контактні особи вказані в п. 1.2.3. тендерної документації, тел. +38044-309-73-53, e-mail: pk_tend@uz.gov.ua.
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути
Згорнути
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Комплект м`яких меблів (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2020 16:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2020 16:01 |
ТД_182-20_Запасні частини до пасажирських вагонів.doc | |
06 березня 2020 16:01 |
Оголошення (13).doc | |
06 березня 2020 16:01 |
договір (6).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запасні частини до пасажирських вагонів
Дата подання: 13 березня 2020 17:57
Дата відповіді: 17 березня 2020 17:50
Згідно додатку 1 п. 1.1 ТД «1.1. На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає один з наступних документів: 1.1.1. сертифікат відповідності (оформленого згідно ДСТУ 3498-96) або декларацію про відповідність (складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006) або декларацію про відповідність технічному регламенту.» Проте, ДСТУ 3498-96 має статус «недіючий». Просимо Вас внести зміни до даного пункту і викласти його в наступній редакції «1.1. На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає один з наступних документів: 1.1.1 сертифікат відповідності (виданий акредитованим органом із сертифікації Національного Агентства Акредитації України Міністерства економічного розвитку і торгівлі України); або декларацію про відповідність (складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006) або декларацію про відповідність технічному регламенту.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше запитання опрацьовано та повідомляється. Вимога тендерної документації про надання сертифікату відповідності, оформленого згідно ДСТУ 3498-96, стосується виробників, які здійснили сертифікацію по даному ДСТУ та такі документи на даний момент є чинними. Дякуємо за звернення!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-06-002533-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 13 березня 2020 16:00
Вимога
Наше підприємство як вітчизняний виробник комплектуючих для рухомого складу залізничного транспорту, в тому числі Комплектів м`яких меблів, планувало взяти участь в даному тендері. Проте, на жаль, ми не маємо змоги прийняти участь у процедурі торгів з наступних причин. Тендерна документація явно заздалегідь є прописаною під одного конкретного виробника – ТОВ «НВО «РІСТ», оскільки в Технічному завданні вказані креслення ТОВ «НВО «РІСТ» без викладення копій даних креслень на продукцію у тендерній документації, що суттєво обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, просимо викласти у складі тендерної документації копії креслень на продукцію, що вимагається до закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи вищенаведене, просимо викласти у складі тендерної документації копії креслень на продукцію, що вимагається до закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 17:51
Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне.
Предмет закупівлі визначено замовником у порядку, встановленому законодавством. Код та назва відповідного класифікатору предмета закупівлі 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до пасажирських вагонів).
Щодо надання креслень повідомляємо наступне. Продукція, вказана в Додатку №1 тендерної документації, зазначена у відповідності до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» - з приміткою «або еквівалент».
Для ознайомлення з детальними характеристиками товару, Вам необхідно звернутися до філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця». Дякуємо за звернення!
Предмет закупівлі визначено замовником у порядку, встановленому законодавством. Код та назва відповідного класифікатору предмета закупівлі 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до пасажирських вагонів).
Щодо надання креслень повідомляємо наступне. Продукція, вказана в Додатку №1 тендерної документації, зазначена у відповідності до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» - з приміткою «або еквівалент».
Для ознайомлення з детальними характеристиками товару, Вам необхідно звернутися до філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця». Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2020-03-06-002533-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 01 квітня 2020 13:44
Вимога Замовнику
Вимога Замовнику
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2020 11:06
Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне.Пропозиція учасника ТОВ «ТД «Гермес трейдінг» повною мірою відповідає умовам тендерної документації та учасника правомірно визнано переможцем.
Крім того, тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Порядок оскарження процедур закупівлі передбачений ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Порядок оскарження процедур закупівлі передбачений ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-03-06-002533-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 03 квітня 2020 13:49
вимога
ТОВ «НВП «СЕАЛ» НЕ РОЗУМІЄ В ЧОМУ САМЕ ПОПЕРЕДНЯ НАША ВИМОГА НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИЩЕНАВЕДЕНИМ СТАТТЯМ ЗАКОНУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ»? ТОВ «НВП «СЕАЛ» Згідно абз. 2 ч. 1 ст. 32 ВИМАГАЄ ВІД ЗАМОВНИКА НАДАТИ інформацію про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «НВП «СЕАЛ»» та надати ДЕТАЛЬНЕ РОЗ ЯСНЕННЯ по кожному пункту вимоги, чому пропозиція ПЕРЕМОЖЦЯ ТЕНДЕРУ ТОВ «ТД «ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ», ЯКА НЕ МАЄ У СВОЄМУ СКЛАДІ Технічної документації на дерев яні деталі, МІСТИТЬ НЕ ПОГОДЖЕННІ З АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» ЗМІНИ ДО ТУ НА УСЮ ПРОПОНУЄМУ ПРОДУКЦІЮ відповідає УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ? ТОВ «НВП «СЕАЛ» ПОВТОРНО звертається до Замовника НЕ ПОРУШУВАТИ ЗАКОН «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», А САМЕ АБЗ. 2 Ч. 1 СТ. 32 , провести розгляд тендерних пропозицій Учасників неупереджено та згідно Закону «Про публічні закупівлі» та надити відповіді на наступну нашу ВИМОГУ
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2020 18:31
Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне.
Попередня вимога та поточна не відповідає ч. 3 ст 30 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки вашу пропозицію не було відхилено.
Попередня вимога та поточна не відповідає абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки ваша пропозиція не розглядалася відповідно до положень ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з відповідністю пропозиції учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Порядок оскарження процедур закупівлі передбачений ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Попередня вимога та поточна не відповідає ч. 3 ст 30 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки вашу пропозицію не було відхилено.
Попередня вимога та поточна не відповідає абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки ваша пропозиція не розглядалася відповідно до положень ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з відповідністю пропозиції учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Порядок оскарження процедур закупівлі передбачений ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-06-002533-a.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 06 квітня 2020 21:49
Дата подання: 06 квітня 2020 21:49
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 квітня 2020 20:43
рішення від 09.04.2020№6809+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2020 20:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.04.2020 №8070 .pdf
Дата публікації: 28 квітня 2020 15:02
рішення від 27.04.2020 №8070 .pdf
Дата публікації: 30 квітня 2020 23:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2020 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ" |
2 001 660,00
UAH з ПДВ
|
1 925 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" |
1 946 462,40
UAH з ПДВ
|
1 926 398,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛИЙ ДІМ 11" |
2 006 664,00
UAH з ПДВ
|
2 006 664,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ" #42113176 |
Переможець |
1 925 900,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2020 13:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 15:08
|
Звіт про виконання 20298.docx | укладений |
13 січня 2021 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2020 11:39
|
Додаткова угода 1-20298.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2020 11:39
|
повідомлення про внесення змін 20298.docx | зміни до договору |
30 жовтня 2020 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2020 17:08
|
20298.pdf | укладений |
08 травня 2020 17:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону «Про публічні закупівлі»: пункт 5 частина 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: пункт 6.2. та Додаток №1 до Договору викласти у новій редакції. 13. Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 14. Сума договору після внесення змін: 1 924 800,00 грн. з ПДВ; 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. |
Номер договору про закупівлю: | уз/цл-20298/ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | уз/цл-20298/ю/ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |