Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт фасадної групи будівлі, ганку відділення поштового зв'язку №21 за адресою м.Чернігів (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-03-06-002402-a 5e8943b78a91454e8bb98f24ed8abaae
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Петрівна Бодюх

+380502103808 bodyukh-lp@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі чернігівської дирекції
Код ЄДРПОУ: 25572588
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, пр-т Миру, 28
Контактна особа: Лариса Петрівна Бодюх
+380502103808
bodyukh-lp@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт фасадної групи будівлі, ганку відділення поштового зв'язку №21 за адресою м.Чернігів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14021, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул.Любецька,40а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2020  —  18 березня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник протягом 10 банківських днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін договору перераховує Підряднику аванс у розмірі 30 % від загальної вартості за договором. Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги упродовж 10 робочих днів з дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) та актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), підписаних уповноваженими особами Сторін. Оплата здійснюється за умови наявності в акті, довідці (форма № КБ-3) посилання на повний номер і дату укладення цього договору (останнього додаткового договору до цього договору), вартості наданих послуг. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

06 березня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 15:23
ВПЗ -21 06032020_0002.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-АСПЕКТ"
#42320302
Переможець 60 000,00
UAH
06 березня 2020 15:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 16:06
VPZ-21 22042020. Pidpys 25572588.p7s укладений
22 квітня 2020 16:05
VPZ-21 22042020.pdf укладений
22 квітня 2020 16:05
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 15:33
ВПЗ -21 06032020_0002.pdf укладений
06 березня 2020 15:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2020 — 20 квітня 2020
Сума оплати за договором: 60 000,00
UAH