Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір А4, А3, факсовий папір
Очікувана вартість
1 742 308,80 UAH
UA-2020-03-06-001468-c ● 379e4d1452144779b8be3a39419696de
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Контактна особа: |
Шевченко Віра Леонідівна +380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2020 21:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 742 308,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 423,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 52000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21022 од.
Папір А4, А3, факсовий папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2020 09:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2020 09:21 |
Папір А4, А3, факсовий папірТД.docx | |
06 квітня 2020 09:21 |
Зміни до тендеру .doc | |
06 березня 2020 21:43 |
Папір А4, А3, факсовий папірТД.docx | |
06 березня 2020 21:43 |
Папір А4, А3, факсовий папір Додаток 9.docx |
06 квітня 2020 09:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
06 квітня 2020 09:21 |
Папір А4, А3, факсовий папірТД.docx
|
|||||||||
06 квітня 2020 09:21 |
Зміни до тендеру .doc
|
|||||||||
06 березня 2020 21:43 |
Папір А4, А3, факсовий папірТД.docx
|
|||||||||
06 березня 2020 21:43 |
Папір А4, А3, факсовий папір Додаток 9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-06-001468-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 12 березня 2020 16:28
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-03-06-001468-c на закупівлю «Папір А4, А3, факсовий папір» де Замовником виступає Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця".
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-03-06-001468-c нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-03-06-001468-c нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 13:43
Замовником визначено предмет закупівлі виходячи з потреб Замовника та його технічні характеристики у відповідності з нормами ст. 22 Закону . При цьому Замовником дотримано принципи публічних закупівель в частині недискримінації учасників та можливості запропонувати папір, характеристики якого не повинні бути гірше зазначених у Додатку № 1 до Тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-03-06-001468-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕР-ТРЕЙДИНГ", Код ЄДРПОУ:37412470
Дата подання: 23 березня 2020 17:05
Вимога щодо зміни вартості закупівлі UA-2020-03-06-001468-c
У зв'язку із здорожченням предмету закупівлі просимо переглянути оголошену вартість закупівлі, або змінити обсяг предмету закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 березня 2020 09:54
подідомляємо, що замовником будуть внесні зміни до тендерної документації
Інформація про відміну
Дата відміни
13 квітня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій