Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт пожежної сигналізації
Очікувана вартість
341 600,00 UAH
UA-2020-03-06-000852-b da96c09cddb244e0bc8487ea5d68f0e2
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Галицька Людмила Володимирівна

380672914147 bud.dutunu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський будинок дитини ім. М.М. Городецького
Код ЄДРПОУ: 22206086
Місцезнаходження: 08296, Україна , Київська обл., Ворзель, смт. Ворзель, вул.Леніна(Кленова), б.35
Контактна особа: Галицька Людмила Володимирівна
380672914147
bud.dutunu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2020 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 15:53
Очікувана вартість: 341 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,59%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45300000-0: Будівельно-монтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт пожежної сигналізації у приміщеннях Київського міського будинку дитини ім. М.М. Городецького за адресою смт. Ворзель, вул. Кленова, 28-30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08296, Україна, Київська область, Ворзель, вул. Кленова, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни до ТД
Дата подання: 10 березня 2020 23:49
Дата відповіді: 11 березня 2020 11:14
Шановний замовник звертаємо увагу, що діючим законодавством України не передбачено обов'язкове отримання сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852, встановлений вичерпний перелік, вимог та критеріїв щодо Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Враховуючи наведене, вимоги тендерної документації щодо надання вищевказаних сертифікатів порушують принципи здійснення державних закупівель, встановлених статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Належним підтвердженням безпеки та високої якості виконуваних робіт у вказаній сфері вважається система управління якістю ISO 9001, що підтверджується наявністю дійсного сертифіката, який встановлює відповідність учасника стандартам, виданих вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації та/або Європейської кооперації з акредитації.
В свою чергу, наявність вказаного в тендерній документації сертифікату в учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог Стандартів, ISO 9001:2015 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв'язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою й є обов’язковою умовою для зберігання відповідності Замовника Стандартам якості.
У впровадженому Стандарті ISO 9001:2015 збережені такі базисні елементи, як процесний підхід та орієнтація на споживача, але додатково більше уваги приділяється ризикам та можливостям: внутрішнім і зовнішнім умовам, що впливають на систему менеджменту якості, а також суттєво підсилюється роль вищого керівництва, робиться акцент на лідерство керівника, його відповідальність за результати управління якістю.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити:…. посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками копій сертифікатів ISO 9001:20015, ISO 14001:2015, OHSAS 18001:2010 є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Те що дана вимога являється законною та не дискримінаційною, підтверджено в рішеннях АМКУ: Рішення від 27.12.2019 № 19422, Рішення від 23.12.2019 №19167, Рішення від 11.12.2019 №18408
Внесення змін
Дата подання: 11 березня 2020 00:03
Дата відповіді: 11 березня 2020 11:15
1. Згідно ліцензійних умов, шта повинен складатись з 2 електромонтерів 3 розряду і 1 слюсаря з КВП та А 4 розряду, і вимагання якогось підвищення кваліфікації екектромонтера пожежної сигналізації є незаконною. 2. Згідно змін в законодавстві, проходження медичного огляду є необов'язковим і існує вичерпний перелік закладів працівники яких зобовязані проходити медичний огляд.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В оголошенні про проведення закупівлі чітко вказано «Документ, про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації». Тобто Учасник повинен надати документ про освіту (Диплом, свідоцтво, тощо) в якому працівникам присвоєна робітнича професія, для електромонтера мінімум 3 розряд, Для налагоджувальника мінімум 4 розряд.
Поняття «підвищення робітничої кваліфікації» включено в оголошення в зв’язку з тим, що під час первинного навчання, робітникам могло бути присвоєно нижчий розряд ніж передбачено Ліцензійними умовами, тоді учасник може додатково надати документ про підвищення робітничої кваліфікації даних працівників.

2. Відповідно до ст. 169 Кодексу законів про працю України (далі ― КЗпП) та ст. 17 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 р. № 2694-ХІІ (далі — Закон № 2694) роботодавець зобов’язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов’язкового медичного огляду осіб віком до 21 року. Попередній медичний огляд проводиться під час прийняття на роботу з метою: - визначення стану здоров'я працівника і реєстрації вихідних об'єктивних показників здоров'я та можливості виконання без погіршення стану здоров'я професійних обов'язків в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу; - виявлення професійних захворювань (отруєнь), що виникли раніше при роботі на попередніх виробництвах, та попередження виробничо зумовлених і професійних захворювань (отруєнь).
Періодичні медичні огляди проводяться з метою: - своєчасного виявлення ранніх ознак гострих і хронічних професійних захворювань (отруєнь), загальних та виробничо зумовлених захворювань у працівників; - забезпечення динамічного спостереження за станом здоров'я працівників в умовах дії шкідливих та небезпечних виробничих факторів і трудового процесу; - вирішення питання щодо можливості працівника продовжувати роботу в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних виробничих факторів і трудового процесу; - розробки індивідуальних та групових закладів охорони здоров'я та реабілітаційних заходів працівникам, що віднесені за результатами медичного огляду до групи ризику; - проведення відповідних оздоровчих заходів.
Метою будь-якого медичного огляду працівника є визначення стану його здоров’я, зокрема, можливості виконання ним певних трудових обов’язків, своєчасного виявлення гострих чи хронічних професійних захворювань, встановлення у разі необхідності медичних протипоказань щодо здійснення окремих видів робіт, а також попередження виникненню та розповсюдженню інфекційних хвороб. Процедура проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічному обов’язковому медичному огляді осіб віком до 21 року детально визначена у Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженому наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 травня 2007 р. № 246 (далі — Порядок № 246). Працівникам, які підлягають медичним оглядам, потрібно мати особову медичну книжку. Медичні огляди для працівників, які зайняті на важких роботах і роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці проводяться відповідно до Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язкові попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 4 до Порядку № 246, де вказано безпосередньо сам фактор небезпеки, періодичність оглядів, фах лікарів, які мають брати в них участь, лабораторних досліджень, що повинні бути проведені, а також спеціальні медичні протипоказання (на доповнення до загальних). Так, до шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу належать: — хімічні речовини, їх сполуки та елементи (неорганічного та органічного походження); — складні хімічні суміші, композиції, хімічні речовини визначеного призначення (барвники і пігменти органічні, пестициди, синтетичні мийні засоби, синтетичні полімерні матеріали: смоли, лаки, клей, пластмаси, мастилоохолоджувальні рідини, герметики, фарби, емалі; добрива; фармакологічні засоби); — промислові аерозолі переважно фіброгенного та змішаного типу дії (азбест, цемент, скловолокно, вуглецевий пил); — біологічні фактори (білково-вітамінні концентрати, комбікорми, ферментні препарати, біостимулятори, інфікований матеріал і матеріал, що заражений паразитами, збудники інфекційних захворювань); — фізичні фактори; — фізичне перевантаження та перенапруження окремих органів і систем та інші фактори трудового процесу (підняття та ручне переміщення вантажу, зорово-напружені роботи (з оптичними приладами, спостереження за екраном). За таким самим принципом як додаток 4, побудовано і додаток 5 до Порядку № 246 — у ньому міститься перелік робіт, для виконання яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, періодичність оглядів, участь лікарів, лабораторні дослідження та медичні протипоказання. До таких робіт відносяться: — робота на висоті, верхолазні роботи і роботи, пов’язані з підійманням на висоту, а також з обслуговування підіймальних механізмів; — праця електротехнічного персоналу, що виконує роботи з оперативного обслуговування і ремонту діючих електроустановок напругою 127 В і вище змінного струму та 110 В постійного струму, а також монтажні й налагоджувальні роботи, дослідження та вимірювання у цих електроустановках; — роботи у лісовій охороні, по валу, сплаву, транспортуванню та первинній обробці лісу; — роботи у нафтовій і газовій промисловості та при морському бурінні; — усі види підземних робіт; — робота на гідрометеорологічних станціях, спорудженнях зв’язку; — геологорозвідувальні, топографічні, будівельні роботи; — роботи, що пов’язані з обслуговуванням ємностей під тиском; — праця машиністів (кочегарів), операторів котельних, працівників служби газнагляду; — роботи, що пов’язані з застосуванням вибухових речовин, роботи у вибухово- і пожежонебезпечних виробництвах; — роботи у військовій охороні, службах спецзв’язку, апараті інкасації, банківських структурах, інших закладах та службах, яким дозволено носити вогнепальну зброю та застосовувати її; — роботи у газорятувальній службі, добровільних газорятувальних дружинах, військових частинах і загонах із попередження виникнення та ліквідації відкритих газових і нафтових фонтанів, військових гірничих, гірничорятувальних служб міністерств та закладів, у пожежній охороні. — аварійно-рятувальні служби (роботи) з ліквідації надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру; — роботи на механічному обладнанні (токарних, фрезерних та інших станках, штампувальних пресах тощо).
Предметом закупівлі є монтажні й налагоджувальні роботи, для виконання яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників відповідно до Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу. Роботи виконуються в Київському міському будиноку дитини ім. М.М. Городецького. З метою охорони здоров'я дітей, працівників, забезпечення належного рівня надання технічних послуг Замовником обґрунтовано встановлена вимога щодо надання медичних книжок нової форми первинної облікової документації № 1 – ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 №150 працівників підприємства, які будуть залучені для виконання монтажних та налагоджувальних робіт.
Зміни.
Дата подання: 11 березня 2020 11:45
Дата відповіді: 11 березня 2020 13:05
Так як вже були президенти коли антимонопольний комітет підтримував учасника, у разі дискваліфікації із-за неподачі сертифікату ISO, будемо вимушені подавати скаргу на Вас до комітету.
Відповідь: Виходячи з практики Антимонопольного комітету України, що склалася станом на 2019 -2020 роки вимога сертифікатів ISO є законною та не дискримінаційною. У відповіді на попереднє питання нами надано реквізити рішень де це передбачено.
Відсутність сертифікатів ISO в складі тендерної пропозиції, якщо вони вимагалися є підставою відхилення пропозиції, що відображено в рішення АМКУ:
Рішення від 10.12.2019 №18288,
рішення від 10.12.1019 № 18282
Сертифікати
Дата подання: 11 березня 2020 13:36
Дата відповіді: 11 березня 2020 16:46
Це стосуєтьсЯ сертифікатів нап продукцію, а не на виконання монтажних робіт. Для цього є ліцензія, яка видана ДСНС і дає право виконувати роботи, і що учасник відповідає усім вимогам. Тому в даному випадку дискваліфікація із-за неподачі буде незаконною. Не плутайте грішне з правильно, коли законно, а коли ні. Все що повинен надати учаснтк це сертифікати на продукцію: кабелі, датчики тощо. І то враховуючи що все робиться по специфікації проекту, то в проекті у вас повинні бути вже підкріплені сертифікати на Омегу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання сертифікатів відповідності на продукцію умовами оголошення не передбачено. Ми не вимагаємо сертифікату на продукцію Омега
ISO
Дата подання: 11 березня 2020 17:14
Дата відповіді: 11 березня 2020 18:09
То навіщо вимагаєте щоб на підприємстві була система управління якістю і сертифікат ISO, якщо виконавець ітак відповідає ліцензійними вимогам на виконання робіт?
Відповідь: Належним підтвердженням безпеки та високої якості виконуваних робіт вважається система управління якістю ISO 9001-2015, що підтверджується наявністю дійсного сертифіката, який встановлює відповідність учасника стандартам, виданих вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації та/або Європейської кооперації з акредитації.
В свою чергу, наявність вказаного в тендерній документації сертифікату ISO 9001-2015 в учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог Стандартів, ISO 9001:2015 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності.

Стандарт ISO 14001 - основний міжнародний стандарт, який визначає механізм впровадження та функціонування ефективної системи екологічного менеджменту (СЕМ). Застосування даного стандарту дозволяє:
ідентифікувати і контролювати екологічні аспекти діяльності організації, її продукції і послуг, в тому числі відповідно до вимог екологічного законодавства та інших зацікавлених сторін (місцевими і національними органами влади, комерційними товариствами, неурядовими організаціями, споживачами, співробітниками, екологами та ін.);
поступово знижувати негативний вплив екологічних аспектів організації на навколишнє природне середовище, при цьому зберігаючи рентабельність виробництва;
досягти постійного поліпшення екологічних показників.
Стандарт ISO 14001:2015 діє в Україні згідно наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 № 221.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Тому вимога щодо наявності в учасника Сертифікату стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління», жодним чином не суперечить чинному законодавству, а буде підтверджуючим документом, що учасник у своїй діяльності дотримується усіх вимог щодо екологічної безпеки.

Вимоги до системи управління гігієною та безпекою праці встановлені у міжнародному стандарті OHSAS 18001:2007 «Occupational health and safety management systems - Requirements». В Україні діє відповідна версія національного стандарту ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги».
Система управління гігієною та безпекою праці – це частина загальної системи управління, яка спрямована на ідентифікацію небезпек, оцінку та управління ризиками в сфері гігієни та безпеки праці, що пов'язані з діяльністю організації. Система охоплює політику та цілі в галузі гігієною та безпекою праці, організаційну структуру, процедури та ресурси для розрбоки, впровадження, досягнення, аналіза та підтримки в робочому стані політики організації в сфері гігієни та безпеки праці.
ти персоналу.

Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити:…. посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками копій сертифікатів ISO 9001:20015, ISO 14001:2015, OHSAS 18001:2010 є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо увагу, що оскільки своєчасно отримати зазначений сертифікатів ISO 9001:20015, ISO 14001:2015, OHSAS 18001:2010 може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, суб’єкт господарювання у свої діяльності при наданні послуг дотримується певних правил, регламентів, дотримання яких виключає будь-який ризик, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
сертифікати
Дата подання: 11 березня 2020 18:30
Дата відповіді: 11 березня 2020 18:41
Все з Вами зрозуміло, і не бачимось сенсу далі щось пояснювати. Видно що у Вас вже є якийсь свій фаворит, який має сертифікат і під кого зроблена документація, і вам начхати на ліцензійні вимоги, і на те що даний вид діяльності не зобов'язаний мати сертифікати ISO, і ніхто чисто для вас і задоволення вашої забаганки її робити. у людей є посвідчення з електро безпеки, пожежної безпеки охорони праці, гігієни праці, але вам мало. ну і ладно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У нас не розважальний центр, а діти - сироти, 50% з яких лежачі, тому умови жорсткі, які контролюються нашими контролюючими органами
сертифікати
Дата подання: 11 березня 2020 18:55
Ми Вас чудово розуміємо, маємо досвід роботи і в садках, і в лікарнях при лежачих пацієнтах, як просто так і після операційних. І наявність у Вас таких дітей, не дає права обмежувати коло учасників тими пунктами що є не обов'язковими.
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ" 332 853,67
UAH з ПДВ
330 853,67
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лащ Богдан Миколайович 339 987,57
UAH з ПДВ
332 853,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2020 16:24
Електронний підпис
16 березня 2020 16:24
Електронний підпис
15 березня 2020 13:51
Електронний підпис
15 березня 2020 13:50
Довідка про працівників.pdf
15 березня 2020 13:45
Електронний підпис
15 березня 2020 13:44
r_110_ДЦ_ССР.pdf
15 березня 2020 13:44
r_110_ДЦ_ДЦпз.pdf
15 березня 2020 13:44
OHSAS 18001 ДДГ2.pdf
15 березня 2020 13:44
ISO 9001 ДДГ2.pdf
15 березня 2020 13:44
ISO 14001 ДДГ2.pdf
15 березня 2020 13:44
Контактні дані учасника.pdf
15 березня 2020 13:44
Комерційна пропозиція.pdf
15 березня 2020 13:44
Довідка про працівників.pdf
15 березня 2020 13:44
Відомості з ЄДР.pdf
15 березня 2020 13:44
Акт огляду обєкту.pdf
15 березня 2020 13:44
110_ДЦ_ЛС3_2-1-2.pdf
15 березня 2020 13:44
110_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
15 березня 2020 13:44
110_ДЦ_ИВР.pdf
15 березня 2020 13:44
110_ДЦ_ДЦ.pdf
15 березня 2020 13:44
110_ДЦ_ДФ_2-1-2.pdf
15 березня 2020 13:44
110_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf

Публічні документи

15 березня 2020 13:37
Електронний підпис
15 березня 2020 12:52
Технічне завдання.pdf
15 березня 2020 12:52
Проект договору.pdf
15 березня 2020 12:52
Паспорт Лащ.PDF
15 березня 2020 12:52
Паспорт Б.М. Лащ Копія.pdf
15 березня 2020 12:51
медична книжка Олійник.pdf
15 березня 2020 12:51
медична книжка Лащ.pdf
15 березня 2020 12:51
Лист без авансу.pdf
15 березня 2020 12:51
Кошторис.pdf
15 березня 2020 12:51
Копії медичних довідок.pdf
15 березня 2020 12:51
Комерційна пропозиція.pdf
15 березня 2020 12:51
ІПН Лащ.PDF
15 березня 2020 12:51
Довідка банкрутство.pdf
15 березня 2020 12:51
Гарантійний лист 1 рік.pdf
15 березня 2020 12:51
Відомості про учасника.pdf
15 березня 2020 12:51
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ"

ФОП Лащ Богдан Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ"
#37250307
Очікує рішення 330 853,67
UAH з ПДВ
16 березня 2020 16:14

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 березня 2020 17:06
Коментар щодо відміни: Не правильно визначено тип процедури закупівлі
Документи:
17 березня 2020 16:59
рішення 24.jpg