Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Зернові культури та картопля (Лот №1: Картопля)
Очікувана вартість
127 400,00 UAH
UA-2020-03-06-000450-a 5d746ef6aae74c8c80e168a0c9b28e14
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі": відповідно пункт 4, частини 2, статті 35, Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIIІ від 25.12.2015 (далі – Закон), а саме: якщо замовником двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були встановлені замовником у тендерній документації, застосовується переговорна процедура закупівлі
5.Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): замовником було двічі відмінено тендер (UA-2020-01-30-002215-c та UA-2020-02-17-000214-a ) на закупівлю: ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля (Зернові культури та картопля (Лот №1: Картопля)) через відсутність достатньої кількості учасників. Враховуючи об’єктивну необхідність закупівлі на (UA-2020-01-30-002215-c та UA-2020-02-17-000214-a ) на закупівлю: ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля (Зернові культури та картопля (Лот №1: Картопля)) відповідно до п.4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2020 10:02
Оскарження наміру укласти договір: 17 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Зернові культури та картопля (Лот №1: Картопля)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13000 кілограми
Зернові культури та картопля (Лот №1: Картопля)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка (накладної) на оплату товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 20 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі в повному обсязі на свій реєстраційний рахунок. Відповідно до ч.1 ст.23 Бюджетного кодексу України платіжні зобов’язання здійснюються при наявності відповідного бюджетного призначення.Оплата за товар за дійсним договором здійснюється у безготівковій формі. Замовник здійснює оплату Товару Постачальника на підставі товаросупровідних документів (накладної), виписаних на кожний навчальний заклад. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

06 березня 2020 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 09:57
повідомлення.pdf
06 березня 2020 09:57
протокол переговорів.pdf
06 березня 2020 09:57
обгрунтовання.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА
#2625109426
Переможець 127 400,00
UAH
06 березня 2020 10:02

Документи

06 березня 2020 10:02
Електронний підпис
06 березня 2020 10:01
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 10:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА
#2625109426
127 400,00
UAH
Документи

Документи

06 березня 2020 10:02
Електронний підпис
06 березня 2020 10:01
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 09:11
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 08:46
Дод. угода №20-1 від 10.07.2020р. до дог. №20 від 17.03.2020р..pdf зміни до договору
10 липня 2020 08:30
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 08:19
договір №20 від 17.03.2020.pdf укладений
17 березня 2020 08:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 32 946,62
UAH