Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

труби та комплектуючі
Очікувана вартість
2 140 000,00 UAH
UA-2020-03-06-000377-b d512eb9a452f4b3fa9d25ecdaaf35908
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ладан Євгеній Олександрович

+380484931210 bdteplo@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Білгород-Дністровськтеплоенерго"
Код ЄДРПОУ: 32132501
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., Білгород-Дністровський, Перемоги, 2
Контактна особа: Ладан Євгеній Олександрович
+380484931210
bdteplo@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2020 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2020 14:00
Початок аукціону: 25 березня 2020 14:00
Очікувана вартість: 2 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Закупівля здійснюється для задоволення потреб протягом 2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
76 од
труби та комплектуючі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Перемоги, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює предоплату за замовлений товар у розмірі 30% від вартості, а остаточний розрахунок здійснюються після фактичного отримання Товару Покупцем. Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, згідно виставленого рахунка, з терміном відстрочки Платежу до 3 (трьох) місяців з моменту підписання видаткової накладної або товарно-транспортної накладної. Покупцем, при цьому у платіжному дорученні повинні бути зазначені номер та дата рахунку-фактури, що оплачується. Аванс 10 Робочі 30
Поставка товару Покупець здійснює предоплату за замовлений товар у розмірі 30% від вартості, а остаточний розрахунок здійснюються після фактичного отримання Товару Покупцем. Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, згідно виставленого рахунка, з терміном відстрочки Платежу до 3 (трьох) місяців з моменту підписання видаткової накладної або товарно-транспортної накладної. Покупцем, при цьому у платіжному дорученні повинні бути зазначені номер та дата рахунку-фактури, що оплачується. Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 14:53
Перелік змін.pdf
16 березня 2020 14:53
Додаток 3 Технічні вимоги (нова редакція).docx
16 березня 2020 14:53
Тендерна_документацiя (нова редакція).doc
06 березня 2020 11:35
Додаток 2 Проект договору.docx
06 березня 2020 11:35
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
16 березня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 14:53
Перелік змін.pdf
16 березня 2020 14:53
Додаток 3 Технічні вимоги (нова редакція).docx
06 березня 2020 11:35
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
16 березня 2020 14:53
Тендерна_документацiя (нова редакція).doc
06 березня 2020 11:35
Тендерна_документацiя_.doc
06 березня 2020 11:35
Додаток 2 Проект договору.docx
06 березня 2020 11:35
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Товщина стінок провідної сталевої труби
Дата подання: 10 березня 2020 11:23
Дата відповіді: 12 березня 2020 13:54
Доброго дня! Укажіть, будь-ласка, товщини стінок сталевих провідних труб в трубах попередньоізольованих 32/90, 57/125, 76/140, 89/160, 133/225, 108/200, 159/250, 219/315
Відповідь: Тендерний комітет Комунального підприємства «Білгород-Дністровськтеплоенерго» розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що товщини стінок сталевих провідних труб в трубах попередньоізольованих 219/315 – 6 мм; 159/250 та 133/225 – 5 мм; 108/200 – 4,5мм; 32/90, 57/125, 76/140, 89/160 – 3,5мм.
Компенсаційна здатність компенсаторів
Дата подання: 10 березня 2020 11:29
Дата відповіді: 12 березня 2020 14:22
Доброго дня! Вкажіть, будь-ласка, компенсаційну здатність компенсаторів сильфоних по кожному окремому діаметру
Відповідь: Тендерний комітет Комунального підприємства «Білгород-Дністровськтеплоенерго» розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що компенсаційна здатність компенсаторів сильфоних становить  125° для всіх діаметрів.
Система сертифікації УкрСепро
Дата подання: 10 березня 2020 11:33
Дата відповіді: 12 березня 2020 14:24
Доброго дня! Просимо звернути увагу, що Наказом № 500 від 29.12.2017 р. ДП “УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ” “Про скасування національних нормативних документів” було скасовано систему сертифікації УкрСЕПРО з 01 січня 2018р. Тому просимо змінити вимогу п. 1 Додатку 3 "Технічні вимоги" про сертифікацію у системі УкрСЕПРО та дозволити надавати сертифікат відповідності отриманий в інших уповноважених органах з сертифікації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Комунального підприємства «Білгород-Дністровськтеплоенерго» розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що дійсно згідно підпункту 1 пункту 6 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що Постачальник забезпечує якість поставленої Замовнику продукції згідно державних стандартів та галузевих технічних умов на неї (або зразків). Якість кожної партії продукції засвідчується сертифікатом якості, паспортом від виробника та/або іншим документом, який підтверджує якість товару.
У свою чергу, згідно з пунктом 1 Додатку 3 тендерної документації встановлено, що труби попередньо теплоізольовані спіненим поліуретаном із захисною оболонкою для мереж гарячого водопостачання та теплових мереж повинні бути сертифіковані в системі УкрСЕПРО і відповідати вимогам ГСТУ 34-204-88-002, ДСТУ Б.В.2.5-31:2007. Надати відповідно оформлену копію сертифікату.
При цьому, виходячи з норм частини четвертої статті 16 Закону передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, під час підготовки та подання тендерних пропозицій Ви як потенційно можливий учасник маєте право надати сертифікат відповідності отриманий в інших уповноважених органах з сертифікації. РРазом з цим, додатково рекомендуємо Вам надавати у складі тендерної пропозиції лист-пояснення з посиланням на норми чинного законодавства про неможливість надання сертифікатів про сертифікацію товару, який є предметом закупівлі в системі УкрСЕПРО.
п.81 Фланцеві вентиля - перевірити значення Ду
Дата подання: 10 березня 2020 16:36
Дата відповіді: 12 березня 2020 14:24
Доброго дня! Просимо перевірити значення dy для Фланцевого вентиля, з зворотними фланцями (кований чавун) dy=30мм, Р = 16кг/см2 (п.81. Таблиці Додатку 3). Оскільки dy=30мм - невірне значення, можливо має бути dy=32мм?
Відповідь: Тендерний комітет Комунального підприємства «Білгород-Дністровськтеплоенерго» розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що до тендерної документації будуть внесені зміни про які, Ви будете поінформовані додатково.
тип трійників та переходів
Дата подання: 10 березня 2020 16:40
Дата відповіді: 12 березня 2020 14:25
Доброго дня! Просимо уточнити чи мають трійники та переходи бути теплоізольованими? оскільки вами прописані діаметри сталевих труб (наприклад трійник, прямий 219/133 чи перехід 108/89) та не зазначено наявності діаметру зовнішньої оболонки.
Відповідь: Тендерний комітет Комунального підприємства «Білгород-Дністровськтеплоенерго» розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що трійники та переходи мають бути теплоізольованими.
Щодо сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015
Дата подання: 11 березня 2020 09:22
Дата відповіді: 12 березня 2020 14:25
Доброго дня! Просимо уточнити, щодо подачі сертифікату по ДСТУ ISO 14001. Пункт 2 Додатку 3 зазначає, що "Труби сталеві, в тому числі для виготовлення фасонних частин, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів з охорони праці та технічної документації чинної в Україні". Зазначте, будь-ласка, вам потрібно сертифікат відповідності ДСТУ ISO 14001 на труби сталеві (як матеріал) чи на труби сталеві попередньотеплоізольовані (як на готову продукцію)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Комунального підприємства «Білгород-Дністровськтеплоенерго» розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що до тендерної документації будуть внесені зміни про які, Ви будете поінформовані додатково.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВК "Сантехмонтаж" 1 798 326,00
UAH з ПДВ
1 798 326,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Термо - Ізол 2 074 220,00
UAH з ПДВ
2 074 220,00
UAH з ПДВ
Документи
Корпорація "Енергоресурс-інвест" 2 135 965,20
UAH з ПДВ
2 135 965,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПТЗ" 2 139 000,00
UAH з ПДВ
2 139 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2020 12:59
Електронний підпис
24 березня 2020 12:57
40.Тендерна пропозиц_я.pdf
24 березня 2020 12:57
39.Техничн_ вимоги.pdf
24 березня 2020 12:57
32.Сертиф_кат 14001-2015.pdf
24 березня 2020 12:57
31.Сертиф_кат 9001-2015.pdf
24 березня 2020 12:57
29.Ст 17 ч 2.pdf
24 березня 2020 12:57
28.Ст 17 п 10.pdf
24 березня 2020 12:57
27.Ст 17 п 9.pdf
24 березня 2020 12:57
26.Ст 17 п 8.pdf
24 березня 2020 12:57
25.Ст 17 п 6.pdf
24 березня 2020 12:57
24.Ст 17 п 5.pdf
24 березня 2020 12:57
23.Ст 17 п 4.pdf
24 березня 2020 12:57
22.Ст 17 п 3.pdf
24 березня 2020 12:57
21.Ст 17 п 2.pdf
24 березня 2020 12:57
19.Дов_дка Санкц__.pdf
24 березня 2020 12:57
18.Дов_дка МТБ.pdf
24 березня 2020 12:57
15.Проект Договору.pdf
24 березня 2020 12:57
13.Прац_вники.pdf
24 березня 2020 12:57
12.Протокол щодо п_дпису.pdf
24 березня 2020 12:56
9.Витяг з ре_стру ПДВ.pdf
24 березня 2020 12:56
8.Статут.pdf
24 березня 2020 12:56
7.В_дгук Теплогаз-Серв_с.PDF
24 березня 2020 12:56
6.РН Теплогаз-Серв_с.pdf
24 березня 2020 12:56
1.Аналог_чн_ договора.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 11:57
Електронний підпис
18 березня 2020 17:24
Технічні 2.pdf
18 березня 2020 17:24
Технічні 1.pdf
18 березня 2020 17:24
ISO 14001.pdf
18 березня 2020 17:24
ISO 9001.pdf
18 березня 2020 17:24
Довідка про тех. харак.pdf
18 березня 2020 17:24
Статут.pdf
18 березня 2020 17:24
ст. 17 Закону.pdf
18 березня 2020 17:24
Основні умови Договору.pdf
18 березня 2020 17:24
Наказ та протокол.pdf
18 березня 2020 17:24
Лист - згода.pdf
18 березня 2020 17:24
Кваліфікаційні.pdf
18 березня 2020 17:24
Договор Полтава 2.PDF
18 березня 2020 17:24
Договір Полтава 1.pdf
18 березня 2020 17:24
договір львів 2018.pdf
18 березня 2020 17:24
Довідка ФОП.pdf
18 березня 2020 17:24
Довідка про санкції.pdf
18 березня 2020 17:24
Довідка про Договора.pdf
18 березня 2020 17:24
Гарантія.pdf
18 березня 2020 17:24
Довідка про довкілля.pdf
18 березня 2020 17:24
Гарантія виробника.pdf
18 березня 2020 17:24
Гарантійний лист.pdf
18 березня 2020 17:24
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
18 березня 2020 17:24
Відгук Полтава.PDF
18 березня 2020 17:24
відгук Львів 2016-2018.pdf
18 березня 2020 17:24
Витяг ПДВ.pdf
18 березня 2020 17:24
Витяг ЄДРПОУ.pdf
18 березня 2020 17:24
Виписка.pdf
18 березня 2020 17:24
Пропозиція.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 14:04
Електронний підпис
03 квітня 2020 14:04
пропозиція.pdf
03 квітня 2020 14:04
п.8 ст.17.pdf
03 квітня 2020 14:04
п.3 ст.17.zip
03 квітня 2020 14:04
п.2 ст.17.zip
03 квітня 2020 14:04
Документи переможця.pdf
20 березня 2020 13:14
Електронний підпис
20 березня 2020 13:14
iso 9001 2015.pdf
20 березня 2020 13:14
iso 14001.pdf
20 березня 2020 13:14
iso 14001 Інтерпайп.pdf
20 березня 2020 13:14
фіз особа.pdf
20 березня 2020 13:14
ультразвук.pdf
20 березня 2020 13:14
технічні вимоги.pdf
20 березня 2020 13:14
тех вимоги.pdf
20 березня 2020 13:14
статут 2019.PDF
20 березня 2020 13:14
серт якості.pdf
20 березня 2020 13:14
серт фас ПЕ копія.pdf
20 березня 2020 13:14
серт труби ПЕ копія.pdf
20 березня 2020 13:14
серт СПІРО.pdf
20 березня 2020 13:14
протокол коеф.pdf
20 березня 2020 13:14
протокол ззз 1 оригінал.pdf
20 березня 2020 13:13
протокол зєднання.pdf
20 березня 2020 13:13
пропозиція.pdf
20 березня 2020 13:13
працівники.pdf
20 березня 2020 13:13
правомочність.pdf
20 березня 2020 13:13
опис документів статут.pdf
20 березня 2020 13:13
озонобезпечність.pdf
20 березня 2020 13:13
оболонки.pdf
20 березня 2020 13:13
обладнання.pdf
20 березня 2020 13:13
Наказ 1К.pdf
20 березня 2020 13:13
лист згода мова.pdf
20 березня 2020 13:13
Інструкція ЕР_3.pdf
20 березня 2020 13:13
Інструкція ЕР_1.pdf
20 березня 2020 13:13
згода з ум дог.pdf
20 березня 2020 13:13
захист довкілля 1.pdf
20 березня 2020 13:13
договір.pdf
20 березня 2020 13:13
договір ПолтаваТЕ 2,4 2017.pdf
20 березня 2020 13:13
витяг ПДВ оригінал.pdf
20 березня 2020 13:13
аналог дог.pdf
20 березня 2020 13:13
17.pdf
20 березня 2020 13:13
17 (1,7).pdf

Публічні документи

23 березня 2020 13:37
Електронний підпис
23 березня 2020 13:36
23 ISO 14001 сталь.pdf
23 березня 2020 13:36
22 ISO 9001.pdf
23 березня 2020 13:36
21 ISO 14001.pdf
23 березня 2020 13:36
20 Сертифікат ГСТУ .pdf
23 березня 2020 13:36
17 Захист довкілля.pdf
23 березня 2020 13:36
16 Довідка по тех.вимогам.pdf
23 березня 2020 13:36
14 Довідки по ст.17.pdf
23 березня 2020 13:36
11 Довідка про мтб.pdf
23 березня 2020 13:36
10 Довідка про єд.податок.pdf
23 березня 2020 13:36
9 Витяг_з_ПДВ_ориг.pdf
23 березня 2020 13:36
7 Довідка про ФО.pdf
23 березня 2020 13:36
6 Доручення Носова 2020 р.pdf
23 березня 2020 13:36
1.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВК "Сантехмонтаж"

ТОВ Термо - Ізол

Корпорація "Енергоресурс-інвест"

ТОВ "ПТЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ВК "Сантехмонтаж"
#03329723
Відхилено 1 798 326,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 10:19
ТОВ Термо - Ізол
#35009379
Відхилено 2 074 220,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 10:21
Корпорація "Енергоресурс-інвест"
#30336890
Переможець 2 135 965,20
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 10:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

01 квітня 2020 10:19
Електронний підпис
01 квітня 2020 10:18
протокол.pdf
25 березня 2020 14:34
Звіт з ЄДР (припинено)
25 березня 2020 14:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 квітня 2020 10:21
Електронний підпис
01 квітня 2020 10:20
протокол.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Корпорація "Енергоресурс-інвест" #30336890

№ рішення у справі

63/120-р/к

Дата рішення у справі

10.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

63/121-р/к

Дата рішення у справі

10.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2020 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Корпорація "Енергоресурс-інвест"
#30336890
2 135 965,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 09:16
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 14:44
допугода.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 14:41
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 10:50
договір нов..pdf укладений
14 квітня 2020 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Детально у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №03-4/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 717 195,26
UAH (в тому числі ПДВ 286 199,21 UAH)