Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівський національний університет імені Івана Франка |
Код ЄДРПОУ: | 02070987 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ірина Іваночко +380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2020 21:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2020 15:18 |
Очікувана вартість: | 1 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених накладних. Відповідно до вимог частини 2 статті 48 Бюджетного кодексу України Замовник візьме на себе бюджетні зобов’язання щодо товарів, що поставляються відповідно до фактичних надходжень до бюджету. Розрахунок за поставлені Товари здійснюється у відповідності до ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлені товари здійснюється протягом 10 робочих днів з дати їх отримання. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2020 13:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2020 13:38 |
Таблиця змін_23.03.2020_Машини для обробки даних.docx | |
23 березня 2020 13:38 |
ТД_Машини для обробки даних_березень 2020_Нова редакція.docx | |
05 березня 2020 21:35 |
ТД_Машини для обробки даних_березень 2020.docx |
23 березня 2020 13:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 березня 2020 13:38 |
Таблиця змін_23.03.2020_Машини для обробки даних.docx
|
|||
23 березня 2020 13:38 |
ТД_Машини для обробки даних_березень 2020_Нова редакція.docx
|
|||
05 березня 2020 21:35 |
ТД_Машини для обробки даних_березень 2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до вимог тендерної документації, зокрема Додатку 2 "Проект договору", умовами договору передбачено, що Постачальник повинен:
6.3.1. Забезпечити поставку, встановлення та підключення (монтаж) Товару у строки, встановлені цим Договором;
6.3.5. Провести навчання працівників за місцем постачання щодо експлуатації Товару (на вимогу Замовника);
Вказані вимоги повинні виконуватись Сторонами договору.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-27-000074 ● a71dcff3b3924e61acae75211fd40d76
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2020 16:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.03.2020 № 76
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.03.2020 № 76
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44 UA-2020-03-05-004218-b 05.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет Львівського національного університету імені Івана Франка в межах проведеного моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2020-03-27-000074) щодо закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2020-03-05-004218-b) за результатами якого сформовано висновок, яким зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення, надає наступну інформацію про вжиті заходи. Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (ст. 23) Замовник протягом трьох робочих днів надає роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. 10.03.2020 року по закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2020-03-05-004218-b) надійшло запитання. Відповідь сформовано в межах строків визначених Законом, однак при публікації виникли технічні помилки при завантаженні та обробці в ЦБД, неможливо було сформувати відповідь оскільки функція надання відповіді була не активна. Тому прийнято тендерним комітетом рішення про продовження терміну подання тендерних пропозицій, і надано відповідь після визначеного законом терміну. З врахуванням вказаного, розуміємо допущену помилку та будемо вживати усіх необхідних заходів щодо недопущення таких помилок в подальшому у наступних закупівлях. Також повідомляємо, що сьогодні закупівля перебуває на стадії завершення тендерної процедури закупівлі та переходом у нові правовідносини - укладенням Договору про закупівлю (№13/05.2019-Г від 13.05.2019 р.) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Тому на даному етапі виявлені порушення, які не є суттєвими та не становлять негативного впливу на бюджет, не можуть бути усунені. Однак, у наступних, подальших закупівлях тендерним комітетом будуть враховані вказані моменти та візьмуться до уваги основні індикатори ризику і будуть вживатися усі необхідні заходи щодо недопущення таких помилок в подальшому.
2020-04-14 23:13:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2020 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Компанія "Уні-Сервіс" |
1 925 220,00
UAH з ПДВ
|
1 925 220,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРМЕТТЕХНОЛОДЖІ" |
1 947 900,00
UAH з ПДВ
|
1 938 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПЕТЕРСОН СИСТЕМИ" |
1 948 279,00
UAH з ПДВ
|
1 938 529,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Компанія "Уні-Сервіс" #31441767 |
Переможець |
1 925 220,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2020 22:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2021 00:16
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2020 16:10
|
Договір 24.04.20_Унісервіс_ машини для обробки даних.FR12.pdf | укладений |
28 квітня 2020 16:03
|