Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4
Очікувана вартість
1 950 000,00 UAH
UA-2020-03-05-004218-b 233c484ef6664e97b60d9339fe3fbe6e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394261
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2020 21:35
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 31 березня 2020 15:18
Очікувана вартість: 1 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
114 комплект
Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, місто Львів, вул.Університетська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених накладних. Відповідно до вимог частини 2 статті 48 Бюджетного кодексу України Замовник візьме на себе бюджетні зобов’язання щодо товарів, що поставляються відповідно до фактичних надходжень до бюджету. Розрахунок за поставлені Товари здійснюється у відповідності до ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлені товари здійснюється протягом 10 робочих днів з дати їх отримання. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 10 березня 2020 16:52
Дата відповіді: 23 березня 2020 13:48
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до вимог тендерної документації, зокрема Додатку 2 "Проект договору", умовами договору передбачено, що Постачальник повинен:
6.3.1. Забезпечити поставку, встановлення та підключення (монтаж) Товару у строки, встановлені цим Договором;
6.3.5. Провести навчання працівників за місцем постачання щодо експлуатації Товару (на вимогу Замовника);
Вказані вимоги повинні виконуватись Сторонами договору.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-27-000074 ● a71dcff3b3924e61acae75211fd40d76
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2020 16:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


31.03.2020 № 76

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.03.2020 № 76

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44 UA-2020-03-05-004218-b 05.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет Львівського національного університету імені Івана Франка в межах проведеного моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2020-03-27-000074) щодо закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2020-03-05-004218-b) за результатами якого сформовано висновок, яким зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення, надає наступну інформацію про вжиті заходи. Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (ст. 23) Замовник протягом трьох робочих днів надає роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. 10.03.2020 року по закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2020-03-05-004218-b) надійшло запитання. Відповідь сформовано в межах строків визначених Законом, однак при публікації виникли технічні помилки при завантаженні та обробці в ЦБД, неможливо було сформувати відповідь оскільки функція надання відповіді була не активна. Тому прийнято тендерним комітетом рішення про продовження терміну подання тендерних пропозицій, і надано відповідь після визначеного законом терміну. З врахуванням вказаного, розуміємо допущену помилку та будемо вживати усіх необхідних заходів щодо недопущення таких помилок в подальшому у наступних закупівлях. Також повідомляємо, що сьогодні закупівля перебуває на стадії завершення тендерної процедури закупівлі та переходом у нові правовідносини - укладенням Договору про закупівлю (№13/05.2019-Г від 13.05.2019 р.) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Тому на даному етапі виявлені порушення, які не є суттєвими та не становлять негативного впливу на бюджет, не можуть бути усунені. Однак, у наступних, подальших закупівлях тендерним комітетом будуть враховані вказані моменти та візьмуться до уваги основні індикатори ризику і будуть вживатися усі необхідні заходи щодо недопущення таких помилок в подальшому.

2020-04-14 23:13:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2020 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Компанія "Уні-Сервіс" 1 925 220,00
UAH з ПДВ
1 925 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРМЕТТЕХНОЛОДЖІ" 1 947 900,00
UAH з ПДВ
1 938 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПЕТЕРСОН СИСТЕМИ" 1 948 279,00
UAH з ПДВ
1 938 529,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 13:56
довідка ДПІ
08 квітня 2020 10:33
довідка МВС
25 березня 2020 12:06
PDF.zip
20 березня 2020 11:52
DOC_pdf.zip

Публічні документи

18 березня 2020 13:21
статут.pdf
18 березня 2020 13:21
рішення на директора.pdf
18 березня 2020 13:21
реєстр документів.pdf
18 березня 2020 13:21
загальні реквізити.pdf
18 березня 2020 13:20
виписка.pdf
18 березня 2020 13:20
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 березня 2020 13:37
Проект Договору.pdf
27 березня 2020 13:37
Технічна частина.zip
27 березня 2020 13:37
Кваліфікація.zip
27 березня 2020 13:37
Тендерна пропозиція.pdf
20 березня 2020 16:16
Проект Договору.pdf
20 березня 2020 16:16
Інші документи.zip
20 березня 2020 16:16
Технічна частина.zip
20 березня 2020 16:16
Відповідність.zip
20 березня 2020 16:16
Кваліфікація.zip
20 березня 2020 16:16
Тендерна пропозиція.pdf
20 березня 2020 16:16
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Компанія "Уні-Сервіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРМЕТТЕХНОЛОДЖІ"

ТОВ "ПЕТЕРСОН СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Компанія "Уні-Сервіс"
#31441767
Переможець 1 925 220,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 22:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2020 22:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Компанія "Уні-Сервіс"
#31441767
1 925 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2021 00:16
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 16:10
Договір 24.04.20_Унісервіс_ машини для обробки даних.FR12.pdf укладений
28 квітня 2020 16:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 925 220,00
UAH (в тому числі ПДВ 320 870,00 UAH)