Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція просп. Московського від майдану Конституції до вул. Богдана Хмельницького. Коригування
Reconstruction of Ave. Moscow from the Constitution Square to the street. Bohdan Khmelnytsky. Correctment
Очікувана вартість
145 912 000,00 UAH
UA-2020-03-05-003638-b 1162cf1b42c1462f8083ee7a5c068834
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Корецька

+30577252879 uks@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04058516
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська область обл., Харків, майдан Конституції, будинок 7
Контактна особа: Світлана Корецька
+30577252879
uks@citynet.kharkov.ua
Додаткові контактні особи: Світлана Корецька
+30577252879
uks@citynet.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlinnya z budivnitstva, remontu ta rekonstruktsii Departamentu budivnitstva ta shlyahovogo gospodarstva Harkivskoi miskoi radi
National ID: 04058516
Contact point: Svitlana Koretska
+30577252879
uks@citynet.kharkov.ua
Additional contacts: Світлана Корецька
+30577252879
uks@citynet.kharkov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 березня 2020 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 13:18
Очікувана вартість: 145 912 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 364 780,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Publication date: 05 березня 2020 16:50
Enquiries until: 27 березня 2020 12:00
Complaints submission until: до 02 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 квітня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 145 912 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 364 780 UAH
Minimal lowering step, %: 0,25 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція просп. Московського від майдану Конституції до вул. Богдана Хмельницького. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, місто Харків, просп. Московський від майдану Конституції до вул. Богдана Хмельницького
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Reconstruction of Ave. Moscow from the Constitution Square to the street. Bohdan Khmelnytsky. Correctment
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки замовник має право перерахувати підряднику аванс у розмірі до 30 % від вартості річного обсягу робіт на небюджетний рахунок, відкритий Підрядником в органі Казначейства, з використанням авансу відповідно до умов абз. 2 п. 2 постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 і Договору між сторонами Аванс 15 Банківські 30
Iнша подія оплата за фактично виконані роботи здійснюється поетапно на підставі підписаних актів КБ-2в і довідок КБ-3 в міру виконання Підрядником робіт Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 16:50
Додатки.docx
05 березня 2020 16:50
Технічне завдання .xls
05 березня 2020 16:50
ПроектДогову.docx
05 березня 2020 16:50
Документация.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000070 ● 7d705756abcb4910ac867dc796b3f231
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020 18:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.06.2020 № 114
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 04.06.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 04.06.2020 № 114
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу

1 UA-2020-03-05-003638-b 05.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 7 – 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція просп. Московського від майдану Конституції до вул. Богдана Хмельницького. Коригування», оприлюдненого в електронній системі закупівель 24.06.2020.

2020-07-01 15:01:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 квітня 2020
UA-2020-03-05-003638-b1162cf1b42c1462f8083ee7a5c068834
Найменування: Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04058516
Місцезнаходження: 61003, Україна, Харківська область обл., Харків, майдан Конституції, будинок 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ПАРКІНГ+" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 15:48
Статут.pdf
03 квітня 2020 15:48
СТ 17 закону України.pdf
03 квітня 2020 15:48
Лицензия.PDF
03 квітня 2020 15:48
КБ-2,КБ-3 №12-28_compressed.pdf
03 квітня 2020 15:48
КБ-2,КБ-3 №1-11_compressed.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАРКІНГ+"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ" 145 880 000,00
UAH з ПДВ
145 515 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАРКІНГ+" 145 900 000,00
UAH з ПДВ
145 535 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 15:48
Статут.pdf
03 квітня 2020 15:48
СТ 17 закону України.pdf
03 квітня 2020 15:48
Лицензия.PDF
03 квітня 2020 15:48
КБ-2,КБ-3 №12-28_compressed.pdf
03 квітня 2020 15:48
КБ-2,КБ-3 №1-11_compressed.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ"

ТОВ "ПАРКІНГ+"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ"
#41442772
Переможець 145 515 220,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 16:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ"
#41442772
145 515 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 12:57
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2022 11:37
Додаткова угода № 6.PDF зміни до договору
07 грудня 2022 11:37
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2021 12:32
додаткова угода №3 від 04.03.21 стор.1.jpeg зміни до договору
05 березня 2021 12:30
додаток №1 до додаткової угоди №3 від 04.03.21.jpeg зміни до договору
05 березня 2021 12:30
додаток №2 до додаткової угоди №3 від 04.03.21.jpeg зміни до договору
05 березня 2021 12:30
додаткова угода №3 від 04.03.21 стор.2.jpeg зміни до договору
05 березня 2021 12:30
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 12:14
Додаток 1.PDF укладений
30 квітня 2020 12:13
Договір сторінка 1.PDF укладений
30 квітня 2020 12:13
Додаток 2.PDF укладений
30 квітня 2020 12:13
Договір сторінка 5.PDF укладений
30 квітня 2020 12:13
Договір сторінка 4.PDF укладений
30 квітня 2020 12:12
Договір сторінка 9.PDF укладений
30 квітня 2020 12:12
Договір сторінка 7.PDF укладений
30 квітня 2020 12:12
Договір сторінка 2.PDF укладений
30 квітня 2020 12:12
Договір сторінка 6.PDF укладений
30 квітня 2020 12:12
Договір сторінка 3.PDF укладений
30 квітня 2020 12:12
Договір сторінка 8.PDF укладений
30 квітня 2020 12:12
Додаток 3.PDF укладений
30 квітня 2020 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 24/04-2020 П
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 24/04-2020 П
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 88 157 271,33
UAH (в тому числі ПДВ 14 692 878,55 UAH)