Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з переналаштування системи індикації в цеху ЕПДВ
Очікувана вартість
24 960,00 UAH
UA-2020-03-05-003603-b 3bed60ee54904a1d939c79406cd6bea8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Павлушков

+380501602636 pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі дирекції оброблення та перевезення пошти
Код ЄДРПОУ: 01181736
Місцезнаходження: 03999, Україна , Київська обл., Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Контактна особа: Валерій Павлушков
+380501602636
pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
У Замовника виникла потреба у переналаштуванні системи індикації в цеху ЕПДВ, яка була поставлена Учасником за договором №230617-04/11Р11324 від 23 червня 2017 року. У відповідності до Експертного висновку №В-270/02 від 04.04.2019 року Черкаської торгово-промислової палати Учасник є єдиним виробником на території України системи індикації сортування періодичних видань, яка призначена для оброблення електронних баз даних сортувальних таблиць періодичних видань, збереження та оброблення даних сортування.
З метою уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням системи індикації, а також забезпечення сумісності з наявною системою Замовником вирішено здійснити закупівлю додаткових послуг у постачальника цієї системи щодо її переналоштування.
У такому випадку наявні підстави щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п.5 ч.2 ст. 35 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2020 16:48
Оскарження наміру укласти договір: 16 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з переналаштування системи індикації в цеху ЕПДВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03999, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник здійснює попередню оплату в розмірі 50 % вартості Послуг, протягом 20 банківських днів з моменту підписання Договору. Аванс 20 Банківські 50
Надання послуг Остаточний розрахунок здійснюється Замовником протягом 20 банківських днів з моменту підписання Акту здачі – приймання наданих послуг Сторонами але не раніше дати реєстрації належним чином заповненої податкової накладної, складеної в електронній формі та зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних Пiсляоплата 20 Банківські 50

Тендерна документація

05 березня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 16:45
obhruntuvannia.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРИЗОН-УНІВЕРСАЛ"
#21374130
Переможець 24 960,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 16:48

Документи

05 березня 2020 16:48
Електронний підпис
05 березня 2020 16:48
Rishennia UO pro pochatok PP.zip

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 16:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРИЗОН-УНІВЕРСАЛ"
#21374130
24 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2020 16:48
Електронний підпис
05 березня 2020 16:48
Rishennia UO pro pochatok PP.zip

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 11:24
zvit UA-2020-03-05-003603-b.zip укладений
02 січня 2021 11:23
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 15:53
1. Doh. 11-26. Perenalashtuvannia. 2020.zip укладений
17 березня 2020 15:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 960,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 160,00 UAH)