Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт (рефрешинг) ВПЗ 69059, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Парамонова, 4
Очікувана вартість
55 100,00 UAH
UA-2020-03-05-003583-b c0889da50615406e9cbe569af4b74c4e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Моргун

+380505008777 morgun-ol@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі запорізької дирекції
Код ЄДРПОУ: 20509800
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, пр-т Соборний, 133
Контактна особа: Олександра Моргун
+380505008777
morgun-ol@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт (рефрешинг) ВПЗ 69059, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Парамонова, 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69059, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Парамонова, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Договору перераховує Підряднику передплату на придбання матеріалів, у розмірі не більше 30% від загальної суми договору. Остаточний розрахунок Замовник проводить на протязі 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання обома сторонами акту ф.КБ-2в та отримання рахунку по Об’єкту. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Договору перераховує Підряднику передплату на придбання матеріалів, у розмірі не більше 30% від загальної суми договору. Остаточний розрахунок Замовник проводить на протязі 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання обома сторонами акту ф.КБ-2в та отримання рахунку по Об’єкту. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

05 березня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСТБУД"
#40341781
Переможець 55 058,84
UAH з ПДВ
05 березня 2020 16:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 16:45
ВПЗ 59.pdf укладений
05 березня 2020 16:44