Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання для приміщень бек та фронт-офісу за адресою: м. Харків, майдан Павлівський, 4
Очікувана вартість
701 695,00 UAH
UA-2020-03-05-002580-c b52b2bd8f9264b37a8a5b50c23cb6124
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільченко Тетяна Миколаївна

380577253120 depreestr_zakupivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕЄСТРАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40214227
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції , будинок 7
Контактна особа: Ільченко Тетяна Миколаївна
380577253120
depreestr_zakupivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2020 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 23 березня 2020 15:09
Очікувана вартість: 701 695,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Мультимедійне обладнання для приміщень бек та фронт-офісу за адресою: м. Харків, майдан Павлівський, 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Павлівський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює усі розрахунки, які передбачені Договором, у національній валюті України. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету. Оплата здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Учасника відповідно до видаткових накладних. Замовник здійснює оплату на підставі видаткових накладних, на умовах 100% післяоплати, протягом 15 банківських днів з моменту надходження фінансування на реєстраційний рахунок Замовника, з урахуванням Бюджетного кодексу України. Бюджетні зобов'язання Замовника за Договором про закупівлю, виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. У разі відсутності на реєстраційному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату відповідного бюджетного зобов’язання, оплата вартості поставленого Товару здійснюється після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2020 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 11:14
ред.05.03.2020 32320000-2 ТД мультимедійне обладнання.docx
05 березня 2020 17:30
ТД 32320000-2 част.2.PDF
05 березня 2020 17:30
ТД 32320000-2 част.1.PDF
06 березня 2020 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 11:14
ред.05.03.2020 32320000-2 ТД мультимедійне обладнання.docx
05 березня 2020 17:30
ТД 32320000-2 част.2.PDF
05 березня 2020 17:30
ТД 32320000-2 част.1.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання
Дата подання: 06 березня 2020 10:31
Дата відповіді: 06 березня 2020 11:14
Шановний Замовник! Прошу завантажити тендерну документацію у форматі DOC/DOCX аби зміст документації можна було копіювати. Це необхідно для того, щоб учасникам було легше заповнювати форму пропозицію та проект договору тощо, щоб не набирати текст вручну. Сподіваємося на ваше розуміння і на те, що ви не збираєтеся створювати учасникам торгів незручності. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерну документацію завантажено в форматі .doc для зручності роботи з нею. Дякуємо за питання та участь в закупівлі!
умови оплати
Дата подання: 06 березня 2020 13:39
Дата відповіді: 06 березня 2020 14:47
чи передбачено у межах бюджетних асигнувань фінансування цієї закупівлі?
Відповідь: Так, передбачено.
Про смарт-панель
Дата подання: 10 березня 2020 08:11
Дата відповіді: 12 березня 2020 17:31
Шановний замовнику, при підборі товару у нас виникло запитання. Підбираючи смар-панель виявилось, що обладнання з такими характеристиками (розміри, крок пікселю тощо) на ринку України не має. Підкажіть будь ласка, на яку модель панелі ви орієнтувались прописуючи технічну частину тендерної документації?
Відповідь: Шановний Учаснику, Відповідно до п.3 ч. 2. ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Тендерна документація містить інформацію про технічні та якісні характеристики, при цьому повідомляємо Вам, що Замовник самостійно визначає необхідний йому предмет закупівлі, а також інформацію щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.Згідно вимог закупівлі строк поставки Товару: до 01 липня 2020 року, вважаємо, що цього терміну достатньо для доставки товару, якщо він відсутній в Україні
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" 699 558,00
UAH з ПДВ
699 558,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інтеграційні рішення" 701 501,00
UAH з ПДВ
701 501,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2020 17:51
Електронний підпис
30 березня 2020 17:50
Довідка МВС.pdf
30 березня 2020 17:50
Довідка МВС.p7s
30 березня 2020 17:50
Довідка ДФС.pdf
30 березня 2020 17:50
Довідка ДФС.p7s
20 березня 2020 17:51
Електронний підпис
20 березня 2020 17:50
Підписаний_Лицензия.pdf
20 березня 2020 17:50
Підписаний_G0320-4040-GL_tender.pdf
20 березня 2020 17:50
Технічна частина.pdf
20 березня 2020 17:50
Тендерна пропозиція.pdf
20 березня 2020 17:50
Проект договору.pdf
20 березня 2020 17:50
Кваліфікаційна частина.pdf
20 березня 2020 17:50
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "Інтеграційні рішення"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"
#39457381
Переможець 699 558,00
UAH з ПДВ
30 березня 2020 13:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2020 13:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"
#39457381
699 558,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 14:12
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 15:18
Договір СМІТ ІНЖИНІРИНГ мультимедійне обладнання.PDF укладений
13 квітня 2020 15:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 699 558,00
UAH (в тому числі ПДВ 116 593,00 UAH)