Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці
Очікувана вартість
86 000,00 UAH
UA-2020-03-05-002336-c 5db3f5ae1147451481322ad16afa3bfa
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Якусевич Олена Михайлівна

380444030701 pmcd3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" Святошинського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 26199418
Вебсайт: http://ukr.net
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Петра Курінного, 2
Контактна особа: Якусевич Олена Михайлівна
380444030701
pmcd3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2020 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 17:00
Очікувана вартість: 86 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 430,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 штуки
Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару відповідно до видаткової накладної, шляхом безготівкового перерахунку коштів на рахунок Продавця Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2020 16:29
Договір проект товар.docx
05 березня 2020 16:29
Оголошення стільці.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій