Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютери(системні блоки))
Очікувана вартість
345 155,00 UAH
UA-2020-03-05-001682-b 3ba69ad2b6e8471f963bf0caad447387
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Молошний

+380567457480
+380677443697
+380567450735
s.moloshnyi@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 26510514
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Сергій Молошний
+380567457480,+380677443697,+380567450735
s.moloshnyi@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2020 12:42
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2020 14:00
Початок аукціону: 23 березня 2020 14:09
Очікувана вартість: 345 155,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 725,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Комп'ютери (системні блоки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, за умови своєчасного бюджетного фінансування. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 березня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 14:57
Перелік змін від 10.03.2020.doc
10 березня 2020 14:57
ТД Сис. блоки - ДМР ТИТУЛ зі змінами від 10.03.2020.docx
05 березня 2020 12:42
Оголошення.doc
05 березня 2020 12:42
Додаток 6 Проект договору (комп'ютери (системні блоки)).doc
10 березня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 14:57
Перелік змін від 10.03.2020.doc
10 березня 2020 14:57
ТД Сис. блоки - ДМР ТИТУЛ зі змінами від 10.03.2020.docx
05 березня 2020 12:42
ТД Сис. блоки - ДМР ТИТУЛ.docx
05 березня 2020 12:42
Оголошення.doc
05 березня 2020 12:42
Додаток 6 Проект договору (комп'ютери (системні блоки)).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-05-001682-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 06 березня 2020 12:38
Умови
Шановний Замовнику!

В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.

Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «Учасник надає довідку у довільній формі про наявність власного центру сервісної та технічної підтримки у м. Дніпро..»

Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ сервісний центр, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі.

Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНОГО» з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, прописавши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром.


Крім того присутня наступна вимога: «1.5 Досвід роботи Учасника повинен бути не менше 3-х років, що підтверджується датою реєстрації Учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських об’єднань.»


Таке положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які мають успішний досвід роботи на ринку постачання комп'ютерного обладнання менше 3 років, що призводить до значного зменшення конкуренції та нерівних умов для учасників ринку.
Вами, як Замовником не доведено, що саме така кількість років роботи на ринку постачання комп’ютерної техніки забезпечить належне виконання договору потенційним переможцем закупівлі. Ми, як потенційний Учасник торгів, не відмовляємося від надання аналогічних договорів постачання товару, що є предметом закупівлі. На нашу думку, цього достатньо для підтвердження можливості виконання поставки якісного товару відповідно до умов договору.

Таким чином, вважаємо, що встановлення положення щодо конкретної кількості років роботи на ринку постачання є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Вбачаємо в діях Замовника порушення с. 3 ЗУ «Про публічну закупівлю», а саме принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживання

Подібної думки дотримується і АМКУ. Звертаємо увагу на рішення АМКУ № 10188-р/пк-пз від 03.10.2018. За результатами розгляду скарги Антимонопольний комітет дійшов висновку, що замовник не довів необхідності встановлення такої вимоги. Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають досвід роботи на ринку не менше 3 років, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання.

Просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати вимогу щодо обов’язкової наявності досвіду не менше 3 років.

Усунення вищезазначених вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 березня 2020 14:58
Відповідно до ваших вимог внесено зміни до тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 332 960,00
UAH з ПДВ
332 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС" 345 000,00
UAH з ПДВ
345 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 09:52
Електронний підпис
18 березня 2020 09:51
Штатний розпис.pdf
18 березня 2020 09:51
проект договора.pdf
18 березня 2020 09:51
Паспорт Жукова цветной.pdf
18 березня 2020 09:51
ОПИС ТОВ ВФ СЕРВИС.jpg
18 березня 2020 09:51
накази на сотрудников.pdf
18 березня 2020 09:51
ИНН Жукова цветной.pdf
18 березня 2020 09:51
Гос рег + ндс.pdf
18 березня 2020 09:51
Витяг від 13.03.2020.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 12:17
спс.pdf
08 квітня 2020 12:17
мвд мищенко.pdf
08 квітня 2020 12:17
коруп.pdf
03 квітня 2020 15:39
договор вч3036.pdf
03 квітня 2020 15:39
договор 2.pdf
03 квітня 2020 15:39
довидка спс.pdf
16 березня 2020 14:54
СТАТУТ СПС оригинал.pdf
16 березня 2020 14:54
СПС ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
16 березня 2020 14:54
проект договора.pdf
16 березня 2020 14:54
Наказ Мищенко оригинал.pdf
16 березня 2020 14:54
Квалиф частина.pdf
16 березня 2020 14:54
Витяг СПС 16-10-18.pdf
16 березня 2020 14:54
Виписка СПС оригинал.pdf
16 березня 2020 14:54
!Мищенко0002.jpg
16 березня 2020 14:54
!Мищенко0001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Відхилено 332 960,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 10:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС"
#39713287
Переможець 345 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 11:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

03 квітня 2020 10:34
Електронний підпис
23 березня 2020 14:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС" #39713287

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/18-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС"
#39713287
345 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 квітня 2020 17:32
Коментар щодо відміни: Скасувати закупівлю у зв'язку з технічною помилкою при визначенні предмету закупівлі
Документи:
22 квітня 2020 17:32
Електронний підпис
22 квітня 2020 17:12
18.pdf