Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютери(системні блоки))
Очікувана вартість
345 155,00 UAH
UA-2020-03-05-001682-b ● 3ba69ad2b6e8471f963bf0caad447387
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 26510514 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Сергій Молошний +380567457480,+380677443697,+380567450735 s.moloshnyi@dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2020 12:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2020 14:09 |
Очікувана вартість: | 345 155,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 725,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Комп'ютери (системні блоки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, за умови своєчасного бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2020 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2020 14:57 |
Перелік змін від 10.03.2020.doc | |
10 березня 2020 14:57 |
ТД Сис. блоки - ДМР ТИТУЛ зі змінами від 10.03.2020.docx | |
05 березня 2020 12:42 |
Оголошення.doc | |
05 березня 2020 12:42 |
Додаток 6 Проект договору (комп'ютери (системні блоки)).doc |
10 березня 2020 15:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 березня 2020 14:57 |
Перелік змін від 10.03.2020.doc
|
|||
10 березня 2020 14:57 |
ТД Сис. блоки - ДМР ТИТУЛ зі змінами від 10.03.2020.docx
|
|||
05 березня 2020 12:42 |
Оголошення.doc
|
|||
05 березня 2020 12:42 |
Додаток 6 Проект договору (комп'ютери (системні блоки)).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-05-001682-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 06 березня 2020 12:38
Умови
Шановний Замовнику!
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «Учасник надає довідку у довільній формі про наявність власного центру сервісної та технічної підтримки у м. Дніпро..»
Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ сервісний центр, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНОГО» з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, прописавши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром.
Крім того присутня наступна вимога: «1.5 Досвід роботи Учасника повинен бути не менше 3-х років, що підтверджується датою реєстрації Учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських об’єднань.»
Таке положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які мають успішний досвід роботи на ринку постачання комп'ютерного обладнання менше 3 років, що призводить до значного зменшення конкуренції та нерівних умов для учасників ринку.
Вами, як Замовником не доведено, що саме така кількість років роботи на ринку постачання комп’ютерної техніки забезпечить належне виконання договору потенційним переможцем закупівлі. Ми, як потенційний Учасник торгів, не відмовляємося від надання аналогічних договорів постачання товару, що є предметом закупівлі. На нашу думку, цього достатньо для підтвердження можливості виконання поставки якісного товару відповідно до умов договору.
Таким чином, вважаємо, що встановлення положення щодо конкретної кількості років роботи на ринку постачання є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Вбачаємо в діях Замовника порушення с. 3 ЗУ «Про публічну закупівлю», а саме принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживання
Подібної думки дотримується і АМКУ. Звертаємо увагу на рішення АМКУ № 10188-р/пк-пз від 03.10.2018. За результатами розгляду скарги Антимонопольний комітет дійшов висновку, що замовник не довів необхідності встановлення такої вимоги. Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають досвід роботи на ринку не менше 3 років, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати вимогу щодо обов’язкової наявності досвіду не менше 3 років.
Усунення вищезазначених вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «Учасник надає довідку у довільній формі про наявність власного центру сервісної та технічної підтримки у м. Дніпро..»
Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ сервісний центр, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНОГО» з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, прописавши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром.
Крім того присутня наступна вимога: «1.5 Досвід роботи Учасника повинен бути не менше 3-х років, що підтверджується датою реєстрації Учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських об’єднань.»
Таке положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які мають успішний досвід роботи на ринку постачання комп'ютерного обладнання менше 3 років, що призводить до значного зменшення конкуренції та нерівних умов для учасників ринку.
Вами, як Замовником не доведено, що саме така кількість років роботи на ринку постачання комп’ютерної техніки забезпечить належне виконання договору потенційним переможцем закупівлі. Ми, як потенційний Учасник торгів, не відмовляємося від надання аналогічних договорів постачання товару, що є предметом закупівлі. На нашу думку, цього достатньо для підтвердження можливості виконання поставки якісного товару відповідно до умов договору.
Таким чином, вважаємо, що встановлення положення щодо конкретної кількості років роботи на ринку постачання є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Вбачаємо в діях Замовника порушення с. 3 ЗУ «Про публічну закупівлю», а саме принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживання
Подібної думки дотримується і АМКУ. Звертаємо увагу на рішення АМКУ № 10188-р/пк-пз від 03.10.2018. За результатами розгляду скарги Антимонопольний комітет дійшов висновку, що замовник не довів необхідності встановлення такої вимоги. Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають досвід роботи на ринку не менше 3 років, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати вимогу щодо обов’язкової наявності досвіду не менше 3 років.
Усунення вищезазначених вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 березня 2020 14:58
Відповідно до ваших вимог внесено зміни до тендерної документації
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641 |
Відхилено |
332 960,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 10:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС" #39713287 |
Переможець |
345 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 11:46
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 22 квітня 2020 17:32 |
Коментар щодо відміни: | Скасувати закупівлю у зв'язку з технічною помилкою при визначенні предмету закупівлі |
Документи:
22 квітня 2020 17:32
|
Електронний підпис |
22 квітня 2020 17:12
|
18.pdf |