Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічної підтримки програмного продукту UA-Бюджет
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2020-03-05-001578-c 81eb880325614f8d8f00a8e79d1a718b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коломієць Яна Олексіївна

380442784001 tychynafm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Літературно-меморіальний музей-квартира П.Г.Тичини в м.Києві
Код ЄДРПОУ: 25411425
Вебсайт: http://www.tychynamuseum.com.ua/
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, Терещенківська 5, кв.1,3
Контактна особа: Коломієць Яна Олексіївна
380442784001
tychynafm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2020 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 20:00
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Послуги з технічної підтримки програмного продукту UA-Бюджет:
- Бухгалтерський облік – банківські та касові операції, взаєморозрахунки з клієнтами і співробітниками, гнучка система формування журналів-ордерів і головної книги, облік зобов’язань (юридичні і фінансові зобов’язання та платіжні доручення), звітність згідно з вимогами Мінфіна та державного казначейства (форми 2,4,7, картки касових і фактичних витрат, форми звітності 2ДС-5ДС, картки готівкових операцій, капітальних видатків, доходів по спецрахункам та ін.).
- Фінансовий облік – плани асигнувань по бюджету і спецрахунку для головної організації та зовнішніх підрозділів, відомості розподілення та кредитування, побудова тимчасових та постійних кошторисів, побудова фінансових документів в друкованому вигляді та на електронних носіях, побудова звітності по асигнуваннях – реєстри фінансування, зведені та детальні довідки по фінансуванню, бюджету і спецрухунку.
- Реалізація бюджетної та фінансової звітності.
- Розрахунок заробітної плати - всі операції по нарахуванню зарплати автоматизовані, в тому числі, розрахунки надбавок різної складності, ведення та зміни окладів згідно тарифної сітки, розрахунок відпускних з урахуванням коефіцієнта індексації, розрахунок фіксованої та поточної індексації, розрахунок за вислугу років з автоматичним розрахунком стажу, ведення як індивідуальних так і групових табелів за бажанням замовника, формування всіх необхідних регламентних звітів (форма 1ДФ, звіт в пенсійний фонд по ЄСВ) та звітів для внутрішнього користування – зведення нарахувань та відрахувань в фонди, зведення за тарифними розрядами, зведення за категоріями працюючих робітників, різноманітні списки, довідки, звіти за лікарняними та відпустками і т.д.
- Облік матеріалів, необоротних активів, паливно-мастильних матеріалів, запасів - ведення прибутково-видаткових документів на складах по матеріально-відповідальним особам, облік активів відповідно до регламентної облікової політики, періодичне нарахування зносу, інвентаризація активів та запасів з побудовою всієї періодичної звітності та інвентаризації, порівняльні відомості та протоколи інвентаризації, забезпечення користувача можливістю отримання оперативної інформації за залишками матеріальних цінностей в різних аспектах.
- Облік кадрів є невід’ємною частиною підсистеми нарахування заробітної плати та виконує наступні функції – формування кадрових наказів та наказів, специфічних для установи, за заздалегідь підготовленими користувачами шаблонами, ведення приватної картки співробітника, автоматичне та ручне ведення табелю обліку робочого часу, автоматична генерація зарплатних документів на основі кадрових наказів, генерація кадрових звітів у різноманітних розрізах.
- Реалізація функціональних ділянок, специфічних для форми діяльності Замовника.
- Всі функціональні ділянки інтегровані в єдину базу даних, реалізовані на єдиних принципах і забезпечують отримання головної книги та комплекса регламентної звітності.
- Учасник оперативно реагує на зміни в законодавстві та забезпечує своєчасну реалізацію змін у формах звітності та обліковій політиці.
- Замовник забезпечує постійний зв’язок з представником Учасника для оперативних консультацій та доопрацювань.
- Консультації Замовника та програмне супроводження системи здійснюється як через віддалений доступ, так і безпосередньо на ділянці Замовника (від 5 до 10 годин)
- Строк надання Послуги: 2020 рік.

*Відповідно до листа Департамента інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №075-304 від 27.01.2020 року щодо погодження закупівель у сфері ІТ на 2020 рік.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічної підтримки програмного продукту UA-Бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, м. Київ, Терещенківська 5, кв.1,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за Договором здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів у сумі вартості Послуги, визначеної в кошторисі, на рахунок Учасника на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг, згідно з бюджетними зобов’язаннями Замовника, у відповідності до плану асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів в термін 10 (десяти) банківських днів після отримання бюджетного фінансування згідно з пунктом 2 статті 49 Бюджетного кодексу України № 2456-VI від 08.07.2010 року зі змінами та доповненнями. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 14:37
УМОВИ ЗАКУПІВЛІ Послуги з технічної підтримки програми UA-Бюджет.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ АКСІОМА" 9 510,00
UAH з ПДВ
9 510,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 09:14
Технічні вимоги.pdf
12 березня 2020 09:14
Статут.pdf
12 березня 2020 09:14
Наявність досвіду.pdf
12 березня 2020 09:14
Єдиний податок.pdf
12 березня 2020 09:14
Гарантія якості.pdf
12 березня 2020 09:14
Гарантійні зобов'язання.pdf
12 березня 2020 09:14
Відомості про учасника.pdf
12 березня 2020 09:14
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ АКСІОМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ АКСІОМА"
#34721953
Переможець 9 510,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 16:32

Документи

17 березня 2020 16:32
рішення 5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ АКСІОМА"
#34721953
9 510,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 березня 2020 16:32
рішення 5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 11:50
Договір 8 ТОВ Компанія Аксіома.pdf укладений
20 березня 2020 11:46