Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
Код ЄДРПОУ: | 03359121 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15 |
Контактна особа: |
Щербина Марина Олександрівна 380444625215 sheupodoltender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2020 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2020 13:17 |
Очікувана вартість: | 2 706 876,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 068,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 81206 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2020 14:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2020 14:35 |
ТД_Переход.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-30-000055 ● 305ccdcbd3124fc7817ec6e2e1f8e012
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2020 17:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.03.2020 № 49
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.03.2020 № 49
Витяг з Переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
38 UA-2020-03-05-001560-с 05.03.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України « Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII ( далі – Закон ) надаємо заперечення до висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Подільського району» міста Києва ( далі - Замовник ) ДК 021:2015 –– 50230000-6 — ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ, ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ДОРОЖНЬОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ І ПОВ’ЯЗАНОГО ОБЛАДНАННЯ ТА СУПУТНІ ПОСЛУГИ ( Поточний ремонт підземного пішохідного переходу за адресою: М. КИЇВ, НА ПЕРЕТИНІ ВУЛ.НАТАЛІЇ УЖВІЙ ТА ПРОСПЕКТ ПРАВДИ В ПОДІЛЬСЬКОМУ РАЙОНІ). Відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної Документацї ( далі – ТД ), Замовник вимагав надання довідки за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (під виконанням аналогічного договору розуміється надання аналогічних послуг, за 2018 або 2019 роки) та відомості про такий договір (Додаток № 5 до Тендерної документації). На підтвердження виконання договорів надається: - всі виконані аналогічні договори, з переліку, визначеного в довідці про виконання аналогічного договору, разом з документами, що підтверджують надання послуг контрагентом згідно договору (акти приймання-передачі або накладні, або інші документи щодо кожного з договорів, що підтверджує надання послуг контрагентом); - позитивних листів-відгуків по всіх виконаних аналогічних договорах, з переліку, визначеного в довідці про виконання аналогічного договору за підписом керівника підприємства. У ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ зазначені інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: згідно з код ДК 021:2015 –– 50230000-6 — ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ, ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ДОРОЖНЬОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ І ПОВ’ЯЗАНОГО ОБЛАДНАННЯ ТА СУПУТНІ ПОСЛУГИ (Поточний ремонт підземного пішохідного переходу за адресою: М. КИЇВ, НА ПЕРЕТИНІ ВУЛ.НАТАЛІЇ УЖВІЙ ТА ПРОСПЕКТ ПРАВДИ В ПОДІЛЬСЬКОМУ РАЙОНІ). Відповідно до технічного завдання послуги, які будуть надаватися, складають собою ремонт покрівлі підземного пішохідного переходу. У зв’язку з чим, Учасником ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ», на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору була подана інформація про виконання робіт з ремонту покрівлі з усіма підтверджуючими документами (довідка відповідно до додатку 5, аналогічний договір, акти виконаних робіт та лист-відгук). Відповідно до вимог Додатку 1 до ТД Замовник вимагав надання довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою про наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, складського приміщення та автотранспортних засобів (які будуть залучені при наданні послуг по даній Закупівлі) відповідно до Технічного завдання, з документами, що підтверджують право власності. У разі відсутності в Учасника власного обладнання та матеріально–технічної бази, складських приміщень та автотранспортних засобів (які будуть залучені при наданні послуг по даній Закупівлі) і використання їх на договірних або інших умовах – вказується підприємство (ПІБ для фізичних осіб- підприємців) та дата укладання відповідного договору (іншого документу, передбаченого діючим законодавством), та надається договір оренди (інший документ, передбачений діючим законодавством). Учасник ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» у складі своєї тендерної пропозиції надав договір суборенди №010320 від 01.03.2020р. та договір №15/1.2 від 05.02.2020р. про надання послуг. Відповідно до договору про надання послуг, Акт приймання-передачі НАДАНИХ ПОСЛУГ складається і підписується після надання послуг відповідно до наданої попередньої письмової заявки, в якій зазначається: перелік послуг, що необхідно надати, місце надання послуг, перелік необхідної Техніки, дата початку надання послуг, термін надання послуг, найменування послуг. Оскільки, ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» виконати роботи заздалегідь за даною закупівлею не може, в т.ч. і підписати Акт приймання-передачі наданих послуг, тому у складі тендерної пропозиції був наданий лише Договір про надання послуг, чим повністю виконав вимоги Замовника. Звертаємо Вашу увагу, що ТД не вимагалося надання Учасником акту-передачі складських приміщень та обладнання, також відсутні вимоги щодо конкретного переліку техніки та обладнання. Окремо хочемо зазначити, що напрямок здійснення підприємницької діяльності визначається самим підприємцем і для економії коштів, в час відсутньої необхідності, акт-приймання передачі складського приміщення може не підписуватись. Підписання договору суборенди складського приміщення - є гарантія, що вказане майно не передадуть іншим і коли виникне необхідність в складському приміщенні, тоді і буде підписаний акт-приймання передачі, з моменту якого виникають фінансові зобов’язання. Підсумовуючи вище викладене, повідомляємо, що Учасник ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» повністю відповідає вимогам Замовника, та надав усю інформацію необхідну відповідно до ТД. Тому рішення про визначення ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» переможцем закупівлі є повністю законним та обгрунтованим і підстави для розірвання укладеного Договору відсутні. Також звертаємо увагу, що укладений договір містить вичерпний перелік умов щодо його розірвання, та може мати негативні фінансові наслідки для Замовника у разі звернення ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» до суду.
2020-04-17 12:14:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2020 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ |
2 660 400,00
UAH з ПДВ
|
2 477 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр |
2 700 480,00
UAH з ПДВ
|
2 477 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АЛЮМІНІЄВИХ КОНСТРУКЦІЙ "СОЛІДПРОФ" |
2 706 876,00
UAH з ПДВ
|
2 478 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ДСК УКРАЇНА |
2 706 585,98
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ #39646263 |
Переможець |
2 477 980,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2020 09:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2020 11:14
|
Договір № 134 від 09.04.2020 року.pdf | укладений |
09 квітня 2020 11:13
|