Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ, ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ДОРОЖНЬОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ І ПОВ’ЯЗАНОГО ОБЛАДНАННЯ ТА СУПУТНІ ПОСЛУГИ (Поточний ремонт підземного пішохідного переходу за адресою: М. КИЇВ, НА ПЕРЕТИНІ ВУЛ.НАТАЛІЇ УЖВІЙ ТА ПРОСПЕКТ ПРАВДИ В ПОДІЛЬСЬКОМУ РАЙОНІ)
Очікувана вартість
2 706 876,00 UAH
UA-2020-03-05-001560-c 852ef24b661741a9b5446647eaccc7c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербина Марина Олександрівна

380444625215 sheupodoltender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 03359121
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15
Контактна особа: Щербина Марина Олександрівна
380444625215
sheupodoltender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2020 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2020 15:00
Початок аукціону: 23 березня 2020 13:17
Очікувана вартість: 2 706 876,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 068,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 81206 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт підземного пішохідного переходу за адресою: М. КИЇВ, НА ПЕРЕТИНІ ВУЛ.НАТАЛІЇ УЖВІЙ ТА ПРОСПЕКТ ПРАВДИ В ПОДІЛЬСЬКОМУ РАЙОНІ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 14:35
ТД_Переход.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-30-000055 ● 305ccdcbd3124fc7817ec6e2e1f8e012
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020 17:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.03.2020 № 49

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.03.2020 № 49

Витяг з Переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
38 UA-2020-03-05-001560-с 05.03.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України « Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII ( далі – Закон ) надаємо заперечення до висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Подільського району» міста Києва ( далі - Замовник ) ДК 021:2015 –– 50230000-6 — ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ, ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ДОРОЖНЬОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ І ПОВ’ЯЗАНОГО ОБЛАДНАННЯ ТА СУПУТНІ ПОСЛУГИ ( Поточний ремонт підземного пішохідного переходу за адресою: М. КИЇВ, НА ПЕРЕТИНІ ВУЛ.НАТАЛІЇ УЖВІЙ ТА ПРОСПЕКТ ПРАВДИ В ПОДІЛЬСЬКОМУ РАЙОНІ). Відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної Документацї ( далі – ТД ), Замовник вимагав надання довідки за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (під виконанням аналогічного договору розуміється надання аналогічних послуг, за 2018 або 2019 роки) та відомості про такий договір (Додаток № 5 до Тендерної документації). На підтвердження виконання договорів надається: - всі виконані аналогічні договори, з переліку, визначеного в довідці про виконання аналогічного договору, разом з документами, що підтверджують надання послуг контрагентом згідно договору (акти приймання-передачі або накладні, або інші документи щодо кожного з договорів, що підтверджує надання послуг контрагентом); - позитивних листів-відгуків по всіх виконаних аналогічних договорах, з переліку, визначеного в довідці про виконання аналогічного договору за підписом керівника підприємства. У ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ зазначені інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: згідно з код ДК 021:2015 –– 50230000-6 — ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ, ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ДОРОЖНЬОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ І ПОВ’ЯЗАНОГО ОБЛАДНАННЯ ТА СУПУТНІ ПОСЛУГИ (Поточний ремонт підземного пішохідного переходу за адресою: М. КИЇВ, НА ПЕРЕТИНІ ВУЛ.НАТАЛІЇ УЖВІЙ ТА ПРОСПЕКТ ПРАВДИ В ПОДІЛЬСЬКОМУ РАЙОНІ). Відповідно до технічного завдання послуги, які будуть надаватися, складають собою ремонт покрівлі підземного пішохідного переходу. У зв’язку з чим, Учасником ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ», на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору була подана інформація про виконання робіт з ремонту покрівлі з усіма підтверджуючими документами (довідка відповідно до додатку 5, аналогічний договір, акти виконаних робіт та лист-відгук). Відповідно до вимог Додатку 1 до ТД Замовник вимагав надання довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою про наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, складського приміщення та автотранспортних засобів (які будуть залучені при наданні послуг по даній Закупівлі) відповідно до Технічного завдання, з документами, що підтверджують право власності. У разі відсутності в Учасника власного обладнання та матеріально–технічної бази, складських приміщень та автотранспортних засобів (які будуть залучені при наданні послуг по даній Закупівлі) і використання їх на договірних або інших умовах – вказується підприємство (ПІБ для фізичних осіб- підприємців) та дата укладання відповідного договору (іншого документу, передбаченого діючим законодавством), та надається договір оренди (інший документ, передбачений діючим законодавством). Учасник ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» у складі своєї тендерної пропозиції надав договір суборенди №010320 від 01.03.2020р. та договір №15/1.2 від 05.02.2020р. про надання послуг. Відповідно до договору про надання послуг, Акт приймання-передачі НАДАНИХ ПОСЛУГ складається і підписується після надання послуг відповідно до наданої попередньої письмової заявки, в якій зазначається: перелік послуг, що необхідно надати, місце надання послуг, перелік необхідної Техніки, дата початку надання послуг, термін надання послуг, найменування послуг. Оскільки, ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» виконати роботи заздалегідь за даною закупівлею не може, в т.ч. і підписати Акт приймання-передачі наданих послуг, тому у складі тендерної пропозиції був наданий лише Договір про надання послуг, чим повністю виконав вимоги Замовника. Звертаємо Вашу увагу, що ТД не вимагалося надання Учасником акту-передачі складських приміщень та обладнання, також відсутні вимоги щодо конкретного переліку техніки та обладнання. Окремо хочемо зазначити, що напрямок здійснення підприємницької діяльності визначається самим підприємцем і для економії коштів, в час відсутньої необхідності, акт-приймання передачі складського приміщення може не підписуватись. Підписання договору суборенди складського приміщення - є гарантія, що вказане майно не передадуть іншим і коли виникне необхідність в складському приміщенні, тоді і буде підписаний акт-приймання передачі, з моменту якого виникають фінансові зобов’язання. Підсумовуючи вище викладене, повідомляємо, що Учасник ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» повністю відповідає вимогам Замовника, та надав усю інформацію необхідну відповідно до ТД. Тому рішення про визначення ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» переможцем закупівлі є повністю законним та обгрунтованим і підстави для розірвання укладеного Договору відсутні. Також звертаємо увагу, що укладений договір містить вичерпний перелік умов щодо його розірвання, та може мати негативні фінансові наслідки для Замовника у разі звернення ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» до суду.

2020-04-17 12:14:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ 2 660 400,00
UAH з ПДВ
2 477 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр 2 700 480,00
UAH з ПДВ
2 477 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АЛЮМІНІЄВИХ КОНСТРУКЦІЙ "СОЛІДПРОФ" 2 706 876,00
UAH з ПДВ
2 478 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДСК УКРАЇНА 2 706 585,98
UAH з ПДВ
2 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2020 13:04
Електронний підпис
27 березня 2020 13:00
Довідка МВС.pdf
27 березня 2020 13:00
Довідка ДФС.pdf
27 березня 2020 13:00
Дозвіл (2).pdf
27 березня 2020 13:00
Ліцензія.pdf
27 березня 2020 13:00
Довідка про банкрутсво.pdf
23 березня 2020 15:16
Електронний підпис
23 березня 2020 15:13
Пропозиція оновлена.pdf
20 березня 2020 13:32
Електронний підпис
20 березня 2020 13:31
Відомості з статистики.pdf
20 березня 2020 12:47
Електронний підпис
20 березня 2020 12:40
Електронний підпис
20 березня 2020 12:38
Пропозиція.pdf
20 березня 2020 12:38
Опис предмета закупівлі.pdf
20 березня 2020 12:38
Договір аналогічний.pdf
20 березня 2020 12:38
Акт виконаних робіт.pdf
20 березня 2020 12:38
Лист-відгук.pdf
20 березня 2020 12:38
Проект договору.pdf
20 березня 2020 12:38
17936 Рест Верум p7s.7z
20 березня 2020 12:38
Модельний Статут.pdf
20 березня 2020 12:38
Сертифікація продукції.pdf
20 березня 2020 12:38
Протокол та наказ.pdf
20 березня 2020 12:38
Висновок СЕС на листи.pdf
20 березня 2020 12:38
Відомості з статистики.pdf
20 березня 2020 12:38
Витяг ПДВ.pdf
20 березня 2020 12:38
Виписка РЕСТ-ВЕРУМ 2020.pdf
20 березня 2020 12:38
Дозвіл RV.pdf
20 березня 2020 12:38
Протокол випробувань 2.pdf
20 березня 2020 12:38
Протокол випробувань.pdf
20 березня 2020 12:38
Довідка про санкції.pdf
20 березня 2020 12:38
Ліцензія 2019.pdf

Публічні документи

20 березня 2020 12:58
Електронний підпис
20 березня 2020 12:57
Статут новий.pdf
20 березня 2020 12:56
Пропозиція.pdf
20 березня 2020 12:56
Проект договору.pdf
20 березня 2020 12:56
Про рахунок.pdf
20 березня 2020 12:56
Паспорт.pdf
20 березня 2020 12:56
Описпредмета закупівлі.pdf
20 березня 2020 12:56
Ліцензія будівництво.pdf
20 березня 2020 12:56
Код доступу до Статуту.pdf
20 березня 2020 12:56
Дозвіл.pdf
20 березня 2020 12:56
договір оренди складу.pdf
20 березня 2020 12:56
Договір 37.14.2-5-9 частина 1.pdf
20 березня 2020 12:56
Договір оренди офісу.pdf
20 березня 2020 12:56
Довідка ст.17 ЗУ.pdf
20 березня 2020 12:56
Договір 37.14.2-5-9 частина 2.pdf
20 березня 2020 12:56
Довідка про учасника.pdf
20 березня 2020 12:56
Довідка про працівників.pdf
20 березня 2020 12:56
Довідка мтб.pdf
20 березня 2020 12:56
відомості з статистики.pdf
20 березня 2020 12:56
витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

20 березня 2020 14:17
Електронний підпис
20 березня 2020 14:15
Електронний підпис
20 березня 2020 14:14
Лист НБУ по ліцензії.pdf
20 березня 2020 14:14
Сертифікат дилера.pdf
20 березня 2020 14:14
Опис (Код), Статут.pdf
20 березня 2020 14:14
Пропозиція.pdf
20 березня 2020 14:14
Лист відгук.pdf
20 березня 2020 14:14
Комерційна пропозиція.pdf
20 березня 2020 14:14
Довідка Корупція ст.17.pdf
20 березня 2020 14:14
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf
20 березня 2020 14:14
Висновок CEC ущільнювачі.pdf

Публічні документи

20 березня 2020 09:33
Електронний підпис
20 березня 2020 09:32
Статут_Опис.pdf
20 березня 2020 09:32
Статистика 03-2020.pdf
20 березня 2020 09:32
Сертифікати.pdf
20 березня 2020 09:32
Рішення Статут.pdf
20 березня 2020 09:32
протокол 2.pdf
20 березня 2020 09:32
Паспорт Передистий.pdf
20 березня 2020 09:32
наказ директор.pdf
20 березня 2020 09:32
Ліцензія ДСК нов.pdf
20 березня 2020 09:32
дозвіл.pdf
20 березня 2020 09:32
Відгук .pdf
20 березня 2020 09:32
Витяг ПДВ.pdf
20 березня 2020 09:32
Виписка.pdf
20 березня 2020 09:32
Банк заборгованість.pdf
20 березня 2020 09:32
Банк Відкриття рахунку.pdf
20 березня 2020 09:32
10 Персональні дані.pdf
20 березня 2020 09:32
09 Захист довкілля.pdf
20 березня 2020 09:32
07 Техн характеристики.pdf
20 березня 2020 09:32
05 ст17.pdf
20 березня 2020 09:32
04 Персонал.pdf
20 березня 2020 09:32
03 Досвід робіт.pdf
20 березня 2020 09:32
02 Обладнання.pdf
20 березня 2020 09:32
01 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ

ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АЛЮМІНІЄВИХ КОНСТРУКЦІЙ "СОЛІДПРОФ"

ТОВ ДСК УКРАЇНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ
#39646263
Переможець 2 477 980,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 09:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2020 09:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ
#39646263
2 477 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 12:21
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 11:14
Договір № 134 від 09.04.2020 року.pdf укладений
09 квітня 2020 11:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 757 074,55
UAH (в тому числі ПДВ 292 845,76 UAH)