Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з розподілу газу
Очікувана вартість
314 586,72 UAH
UA-2020-03-05-001042-c b4ff517dd48043cebe623058f43ba508
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрич Михайло Григорович

+380373021993 cbvvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вижницької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39402835
Місцезнаходження: 59200, Україна , Чернівецька обл., Вижниця, вул. Українська, 88а
Контактна особа: Андрич Михайло Григорович
+380373021993
cbvvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
п.41 переліку суб"єктів природних монополій та згідно ПОСТАНОВИ НКРЕКП ВІД 29.06.2017 № 856

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2020 12:30
Оскарження наміру укласти договір: 16 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65210000-8: Розподіл газу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
218463 м.куб
послуги з розподілу газу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59200, Україна, Чернівецька область, Вижницький район, Заклади освіти Вижницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 65210000-8 — Розподіл газу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг джерело фінансування кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

05 березня 2020 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-09-000021 ● 799aad703f494e9884b4d41737fb7690
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2020 12:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

09.04.2020 № 12

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 09 квітня 2020 року № 12

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2020-03-05-001042-с від 05.03.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-09 14:55:12

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з розподілу природного газу»(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-05-001042-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
З яких причин Вами типовий договір розподілу природного газу від 07.04.2020 № 094213B6N7BB016/70 оприлюднений не в повному обсязі, а саме: без акту розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін, який є невід’ємною частиною цього договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-09 16:50:19

Відповідь

Відповідно до п.7.2 договору Оператор ГРМ має право вимагати від Споживача підписання акта розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності, проте така вимога до Споживача (Замовника) не надходила, тому такий акт не підписувався сторонами та відповідно у зв’язку із його відсутністю не оприлюднювався. Враховуючи, що договір з розподілу природного газу є типовим постачальник (який є монополістом у сфері надання послуг з розподілу газу) відмовляється вносити будь-які зміни до договору. Даний акт, що вважається не від"ємною частиною договору по факту не підписувався, вимагати його підписання є правом постачальника, а не споживача.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

-

2020-04-24 12:45:17

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Чернівцігаз"
#03336166
Переможець 314 586,72
UAH з ПДВ
05 березня 2020 12:30

Документи

05 березня 2020 12:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 12:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "Чернівцігаз"
#03336166
314 586,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2020 12:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 19:07
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 13:49
Д.у._2 розподіл газу.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 13:46
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 14:43
img770.jpg зміни до договору
08 квітня 2020 14:40
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 14:30
img769.jpg укладений
08 квітня 2020 14:28
img768.jpg укладений
08 квітня 2020 14:28
img767.jpg укладений
08 квітня 2020 14:28
img766.jpg укладений
08 квітня 2020 14:28
img765.jpg укладений
08 квітня 2020 14:28
img764.jpg укладений
08 квітня 2020 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): доповнення договору умовами щодо визначення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 094213B6N7BB016/70
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 094213B6N7BB016/70
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 295 075,87
UAH (в тому числі ПДВ 49 179,31 UAH)