Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок з метою їх підготовки для подальшого продажу або прав на них на аукціоні
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2020-03-05-000597-b 8fee05ca8aab480188441e7f6d13a12c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Середа-Вакулішина Наталія Анатоліївна

+380501049951 smroe31@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40456009
Вебсайт: http://dresurs.smr.gov.ua/
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вулиця Садова, 33
Контактна особа: Середа-Вакулішина Наталія Анатоліївна
+380501049951
smroe31@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
13.01.2020 року замовником було прийнято рішення про проведення закупівлі відкритих торгів та оголошено закупівлю № UA-2020-01-13-000114-b згідно з предметом «Послуги з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок з метою їх підготовки для подальшого продажу або прав на них на аукціоні» - код ДК 021:2015 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії, ДК 015-97: І.2 14.24 Геодезичні науки – очікувана вартість 20 000,00 (двадцять тисяч грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ (за наявності) - (протокол засідання тендерного комітету № 2 від 13.01.2020). Станом на 29.01.20 торги не відбулися з наступної причини: Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Як наслідок, торги були відмінені (протокол засідання тендерного комітету № 11 від 30.01.2020). Тому 31.01.2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів та оголошено закупівлю № UA-2020-01-31-000110-c згідно з предметом «Послуги з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок з метою їх підготовки для подальшого продажу або прав на них на аукціоні» - код ДК 021:2015 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії, ДК 015-97: І.2 14.24 Геодезичні науки – очікувана вартість 20 000,00 (двадцять тисяч грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ (за наявності) - (протокол засідання тендерного комітету № 13 від 31.01.2020). Станом на 18.02.2020 торги не відбулися з наступної причини: Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Як наслідок, торги були відмінені (протокол засідання тендерного комітету № 20 від 18.02.2020). Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено двічі процедуру закупівлі за предметом «Послуги з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок з метою їх підготовки для подальшого продажу або прав на них на аукціоні» - код ДК 021:2015 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії, ДК 015-97: І.2 14.24 Геодезичні науки – очікувана вартість 20 000,00 (двадцять тисяч грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ (за наявності) через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом департаменту забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.15 (протокол тендерного комітету № 22 від 20.02.2020).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2020 10:23
Оскарження наміру укласти договір: 16 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії: джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок з метою їх підготовки для подальшого продажу або прав на них на аукціоні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, Суми, Садова, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2020
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії
ДК 015-97: I.2 14.24 — Геодезичні науки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

05 березня 2020 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Опус Ресурс"
#37430038
Переможець 20 000,00
UAH
05 березня 2020 10:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 10:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Опус Ресурс"
#37430038
20 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 13:40
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 14:54
Додаткова угода № 2 від 07.07.2020 ТОВ Опус ресурс (1).pdf зміни до договору
07 липня 2020 14:53
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2020 16:18
Додаткова угода № 1 від 25.05.20 ТОВ Опус ресурс (2).pdf зміни до договору
25 травня 2020 16:18
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 13:16
Договір 133-03 від 16.03.2020 ТОВ Опус ресурс.pdf укладений
16 березня 2020 13:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 4 пункту 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", враховуючи неможливість надання послуг у строк, визначений договором про закупівлю у зв'язку з виникненням документально підтверджених об'єктивних обставин, а саме: затримка надання Замовником Виконавцю вихідних даних, що підтверджується Актом приймання-передачі від 15.05.2020, спираючись на пункт 5.2 Договору № 133-03 про надання послуг від 16.03.2020, Сторони домовились: 1. пункт 4.1. Договору № 133-03 викласти у наступній редакції: "4.1. Виконавець зобов'язується надати послугу протягом 4 (чотирьох) місяців з моменту підписання цього договору, результатом якої є реєстрація земельної ділянки в Державному земельному кадастрі."
Номер договору про закупівлю: 133-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 4 пункту 5 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", враховуючи неможливість надання послуг у строк, визначений договором про закупівлю, у зв'язку з виникненням документально підтверджених об'єктивних обставин, спираючись на підпункт 4 пункту 10.1 розділу 10 та пункт 11.2 розділу 11 Договору №133-03 про надання послуг від 16.03.2020, сторони домовились про те, що виконавець зобов’язується надати послугу протягом 8 (восьми) місяців з моменту підписання договору та приймання-передача послуг за договором буде здійснюватись по мірі їх виконання і оформлюватись актом приймання-передачі послуг.
Номер договору про закупівлю: 133-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 20 000,00
UAH