Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок з метою їх підготовки для подальшого продажу або прав на них на аукціоні
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2020-03-05-000597-b ● 8fee05ca8aab480188441e7f6d13a12c
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40456009 |
Вебсайт: | http://dresurs.smr.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вулиця Садова, 33 |
Контактна особа: |
Середа-Вакулішина Наталія Анатоліївна +380501049951 smroe31@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
13.01.2020 року замовником було прийнято рішення про проведення закупівлі відкритих торгів та оголошено закупівлю № UA-2020-01-13-000114-b згідно з предметом «Послуги з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок з метою їх підготовки для подальшого продажу або прав на них на аукціоні» - код ДК 021:2015 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії, ДК 015-97: І.2 14.24 Геодезичні науки – очікувана вартість 20 000,00 (двадцять тисяч грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ (за наявності) - (протокол засідання тендерного комітету № 2 від 13.01.2020). Станом на 29.01.20 торги не відбулися з наступної причини: Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Як наслідок, торги були відмінені (протокол засідання тендерного комітету № 11 від 30.01.2020). Тому 31.01.2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів та оголошено закупівлю № UA-2020-01-31-000110-c згідно з предметом «Послуги з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок з метою їх підготовки для подальшого продажу або прав на них на аукціоні» - код ДК 021:2015 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії, ДК 015-97: І.2 14.24 Геодезичні науки – очікувана вартість 20 000,00 (двадцять тисяч грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ (за наявності) - (протокол засідання тендерного комітету № 13 від 31.01.2020). Станом на 18.02.2020 торги не відбулися з наступної причини: Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Як наслідок, торги були відмінені (протокол засідання тендерного комітету № 20 від 18.02.2020). Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено двічі процедуру закупівлі за предметом «Послуги з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок з метою їх підготовки для подальшого продажу або прав на них на аукціоні» - код ДК 021:2015 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії, ДК 015-97: І.2 14.24 Геодезичні науки – очікувана вартість 20 000,00 (двадцять тисяч грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ (за наявності) через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом департаменту забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.15 (протокол тендерного комітету № 22 від 20.02.2020).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2020 10:23 |
Оскарження наміру укласти договір: | 16 березня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії
71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії: джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок з метою їх підготовки для подальшого продажу або прав на них на аукціоні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40009, Україна, Сумська область, Суми, Садова, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 травня 2020
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії
ДК 015-97: I.2 14.24 — Геодезичні науки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
05 березня 2020 10:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Опус Ресурс" #37430038 |
Переможець |
20 000,00
UAH
|
05 березня 2020 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2020 13:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2020 14:54
|
Додаткова угода № 2 від 07.07.2020 ТОВ Опус ресурс (1).pdf | зміни до договору |
07 липня 2020 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2020 16:18
|
Додаткова угода № 1 від 25.05.20 ТОВ Опус ресурс (2).pdf | зміни до договору |
25 травня 2020 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2020 13:16
|
Договір 133-03 від 16.03.2020 ТОВ Опус ресурс.pdf | укладений |
16 березня 2020 13:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 4 пункту 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", враховуючи неможливість надання послуг у строк, визначений договором про закупівлю у зв'язку з виникненням документально підтверджених об'єктивних обставин, а саме: затримка надання Замовником Виконавцю вихідних даних, що підтверджується Актом приймання-передачі від 15.05.2020, спираючись на пункт 5.2 Договору № 133-03 про надання послуг від 16.03.2020, Сторони домовились: 1. пункт 4.1. Договору № 133-03 викласти у наступній редакції: "4.1. Виконавець зобов'язується надати послугу протягом 4 (чотирьох) місяців з моменту підписання цього договору, результатом якої є реєстрація земельної ділянки в Державному земельному кадастрі." |
Номер договору про закупівлю: | 133-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 4 пункту 5 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", враховуючи неможливість надання послуг у строк, визначений договором про закупівлю, у зв'язку з виникненням документально підтверджених об'єктивних обставин, спираючись на підпункт 4 пункту 10.1 розділу 10 та пункт 11.2 розділу 11 Договору №133-03 про надання послуг від 16.03.2020, сторони домовились про те, що виконавець зобов’язується надати послугу протягом 8 (восьми) місяців з моменту підписання договору та приймання-передача послуг за договором буде здійснюватись по мірі їх виконання і оформлюватись актом приймання-передачі послуг. |
Номер договору про закупівлю: | 133-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |