Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 71620000-0 - «Аналітичні послуги»
Очікувана вартість
240,00 UAH
UA-2020-03-05-000425-b 849ca438664c42269f79a981fc041318
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Король Вікторія

+380985770599 lastochka59@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад комбінованого типу «Ясла-садок № 59 «Ластівка» Маріупольської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 25795549
Місцезнаходження: 87524, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Сеченова, 80
Контактна особа: Король Вікторія
+380985770599
lastochka59@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71620000-0: Аналітичні послуги


ДК 021:2015 71620000-0 - «Аналітичні послуги»оновлення компонента «КУРС: Дошкілля. Комплекс управління ресурсами ДНЗ»; оновлення компонента
«КУРС: Сайт Дошкілля»; оновлення компонента «ІСУО. Інформаційна система управління освітою» www.isuo.org»; оновлення компонента «Електронна реєстрація дітей в дошкільні навчальні заклади» www.reg.isuo.org, програмного комплексу «КУРС» (далі - «ПК»)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 71620000-0 - «Аналітичні послуги»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87524, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Сєченова 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71620000-0 — Аналітичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 4.1. Вартість посуг з надання пакетів оновлень за цим договором становить 240 грн. 00 коп.) без ПДВ, на термін дії договору віповідно до п.5.1.; 4.2. Зобов'язання з оплати вважається виконаним у момент зарахування сум оплати на поточний рахунок Виконавця 4.3. Форма оплати у - безготівковий розрахунок шляхом перерахування грошових коштів Замовника на поточний рахунок Виконавця протягом 15 календарних днів з дня підписання акту здачі-прийняття послуг, розрахунки проводяться у національній валюті України. У разі затримки бюджетного фінансування оплата проходить протягом 3 днів з моменту надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. 4.4. Факт оплати Замовником постачання пакету оновлень зазначеної в пункті 1.1. даного договору на рахунок виконавця свідчить про підтвердження виконання взятих на себе сторонами зобов'язань по даному договору. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

05 березня 2020 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 09:45
Нові знання.rtf
05 березня 2020 09:45
0001.tif
05 березня 2020 09:45
0003.tif
05 березня 2020 09:45
0002.tif

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІ ЗНАННЯ"
#35856569
Переможець 240,00
UAH
05 березня 2020 10:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 09:37
0001.tif зміни до договору
27 березня 2020 09:33
ПРОТОКОЛ.rtf зміни до договору
27 березня 2020 09:33
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 10:23
0001.tif укладений
05 березня 2020 10:21
0002.tif укладений
05 березня 2020 10:21
0003.tif укладений
05 березня 2020 10:21
Нові знання.rtf укладений
05 березня 2020 10:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): договір з ТОВ "НОВІ ЗНАННЯ" - закупівля оголошена без ПДВ, а потрібно було оголосити з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 15953
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол №
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML