Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютеризоване робоче місце для вчителя початкових класів)
Очікувана вартість
1 569 832,00 UAH
UA-2020-03-04-004333-a a0bfc2b6d77341c58cfddc2fbd936f09
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ліпейко Володимир Іванович

380577252484 ruo22@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146274
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чернишевська, 26
Контактна особа: Ліпейко Володимир Іванович
380577252484
ruo22@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2020 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 12:40
Очікувана вартість: 1 569 832,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 849,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 комплект
Комп’ютеризоване робоче місце для вчителя початкових класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, заклади загальної середньої освіти Київського району згідно з дислокацією
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Обсяг коштів на закупівлю комп'ютерного обладнання для навчальних кабінетів початкових класів за програмою "Нова українська школа" у 2020 р. згідно ПКМУ від 12.02.2020 № 105 складає 1569832, 00 грн., у т.ч. за рахунок субвенції з державного бюджету - 1098882,00 грн. та коштів місцевого бюджету - 470950,00 грн. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 10:34
зміни 25.05.docx
25 травня 2020 10:33
ТД комп. робоче місце 2020 (зміни).doc
19 березня 2020 16:49
Перелік змін від 19.03.2020.docx
10 березня 2020 17:40
Перелік змін від 10.03.2020.docx
10 березня 2020 17:11
Перелік змін від 06.03.2020.docx
25 травня 2020 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 19:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 10:34
зміни 25.05.docx
25 травня 2020 10:33
ТД комп. робоче місце 2020 (зміни).doc
19 березня 2020 16:50
ТД комп. робоче місце 2020.doc
10 березня 2020 17:39
ТД комп. робоче місце 2020.doc
06 березня 2020 16:18
ТД комп. робоче місце 2020.doc
04 березня 2020 17:52
ТД комп. робоче місце 2020.doc
04 березня 2020 17:51
pb_3273817712.jks
19 березня 2020 16:49
Перелік змін від 19.03.2020.docx
10 березня 2020 17:40
Перелік змін від 10.03.2020.docx
10 березня 2020 17:11
Перелік змін від 06.03.2020.docx
06 березня 2020 16:18
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Матрица ноутбуків
Дата подання: 05 березня 2020 11:28
Дата відповіді: 10 березня 2020 09:15
Шановний Замовник, просимо Вас у технічному завданні змінити, або додати тип матриці дисплєев з IPS, на VA/ТN+Film , бо вказаний вами тип матриці не співпадає з осними вимогами до інших технічних характеристик ноутбука. Дякуємо
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації (згідно з наказом МОН України 02.11.2017 № 1440 (зі змінами) "Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти").
Вимоги до ПЗ
Дата подання: 05 березня 2020 16:55
Дата відповіді: 06 березня 2020 16:33
Шановний Замовник. Просимо уточнити вимоги щодо програмного забезпечення, а саме: 1) чи будете Ви вимагати наявність україномовної підтримки від виробника програмного забезпечення на території України і для ОС і для пакету офісного ПЗ ?; 2) Чи буде відповідати Вашим вимогам пакет офісних програм, передплачений постачальником на обмежений строк дії (мається на увазі ліцензія Office 365, яка може бути передплачена при постачанні на місяць або на рік)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації (згідно з наказом МОН України 02.11.2017 № 1440 (зі змінами) "Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти").

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-04-004333-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГРАФІКАПРОМ", Код ЄДРПОУ:43002514
Дата подання: 16 березня 2020 19:26
Вимага привести документацію у відповідність до законодавства
Шановний Замовнику! Вимагаємо привести документацію у відповідність до законодавства, а саме:
Мінімальні вимоги до технічних характеристик багатофункціональних пристроїв та проекторів встановлені в Наказі МОНУ №704 від 22.06.2016 (далі – Наказ) та не передбачають наявності для даних товарів свідоцтва Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам. Відповідно до Наказу, засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо, внести відповідні зміни до тендерної документації та залишити свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам лише для ноутбуків, як того вимагає Наказ МОНУ №1440 від 02.11.2017, а вимоги щодо багатофункціональних пристроїв та проекторів привести у відповідність до Наказу МОНУ №704 від 22.06.2016.
Також, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник зобов’язаний зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". У пункті 3 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації містяться вимоги до проекторів. Виходячи з технічних вимог, Замовник встановлює конкретну технологію матриці DLP, габаритні розміри (299.5 x 220 x 105.1 мм), вагу (2,4 кг), конкретне проекційне відношення (1.96 - 2.15) та рівень шуму (дБ: 26-30), а у сукупності цих характеристик можна запропонувати виключно проектор одного виробника, а саме ACER X1223H (MR.JPR11.001). При цьому, Замовник в супереч Закону, жодним чином не обґрунтував необхідності зазначення таких характеристик.
Таким чином, потенційні учасники не зможуть виконати вимоги, встановлені Замовником, адже запропоновані ними товари інших виробників не відповідатимуть зазначеним технічним вимогам Замовника, хоча на ринку існують еквіваленті проектори, які мають кращі характеристики, проте відрізняються за розміром, вагою, рівнем шуму та технологією матриці. Крім того, відповідно до Переліку підприємств-виробників (постачальників), що мають чинні свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на обладнання та допоміжні матеріали для закладів освіти (станом на 18.12.2019 року), що опублікований на офіційному сайті Інституту модернізації змісту освіти (https://imzo.gov.ua/diyalnist/zasobi-navchannya-i-obladnannya/svidotstva/pereliky-pidpryjemstv-vyrobnykiv-postachalnykiv/), визначений Замовником проектор ACER X1223H (MR.JPR11.001) відсутній. Виходячи з цього, жоден потенційний учасник не взмозі виконати вимогу щодо надання свідоцтва Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам.
Зазначені вище вимоги прямо порушують основні принципи здійснення закупівель, обмежують коло потенційних учасників, що в свою чергу призводить до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників (п.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Аналогічні порушення розглядались Постійно діючою комісією Антимонопольного комітету України, що підтверджується рішеннями № 13455-р/пк-пз від 23.09.2019 та № 13456-р/пк-пз від 23.09.2019.
Враховуючи вищезазначене, ці вимоги мають бути виключені з Документації та приведені у відповідність до Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року.
У разі не усунення дискримінаційних вимог, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ми будемо вимушені відстоювати свої законні права та інтереси в Антимонопольному комітеті України.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 березня 2020 16:54
Шановний Учасник! Стосовно вимоги щодо надання свідотства Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам – внесено зміни до Тендерної документації. У тій частині вимого, що стосується характеристик проектора та БФП, Замовником у Додатку № 1 Тендерної документації «Вимоги до предмету закупівлі» зазначено наступне: всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Тобто, усі характеристики запропонованих учасниками товарів повинні бути не гірші або бути кращими за показники, наведені у Додатку № 2 Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-03-04-004333-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 24 червня 2020 18:37
Шановний Замовнику!
Шановний Замовнику!

1) Технічні вимоги передбачали: «Ресурс чорнила комплекту: не менше 7500 год ч/б, 6000 колір;». Визначена характеристика є відміною рисою БФП EPSON четвертої серії L4XXX.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" пропонує до постачання Epson L3150 - пристрій значно нижчої серії, що відрізняється як технічними параметрами, так і ціною (в межах роздрібних цін на 1760 грн), обходячи технічне завдання додаванням лише пляшки чорнил вартістю 125 грн. В даному випадку менша вартість запропоного обладнання тягне за собою і погіршення якості обладання.

Хоча гарантія на дані пристрої й однакова, проте пристрої четвертої серів мають переваги для роботи в організаціях по ресурсу роботи та довготривалості за рахунок пігментних чорних чорнил та збільшеної ємності резервуарів.

Звертаємо увагу на те, що пігментні чорнила не встпуають у реакцію з водою, що дає Вам омжливість зберігати та використовувати Ваші документи довше, на відміну від водорозчинних чорнил, що використовуються в третій серії друкувальних пристроїв EPSON.

2) На запит Замовника «Пакет програмних засобів офісного призначення» Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" запропоновано «Пакет програмних засобів офісного призначення Microsoft Office365 ProPlus 2019» .

На сьогоднішній день на ринку присутні такі пакети як «Microsoft Office365 ProPlus» та «Microsoft Office ProPlus 2019», які мають відмінності між собою.

Запропонованого пакету «Microsoft Office365 ProPlus 2019» не існує. Таким чином Учасник не визначив, який саме тип пакету пропонує до постачання.

Просимо зважати, що пакет «Microsoft Office365 ProPlus» є підпискою лише на ОДИН рік користування, не надаючи постійної ліцензії.

З метою дотримання норм діючого законодавства, зважаючи на недоліки та погіршення, що містяться в пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС", просимо відхилиту дану пропозицію як таку, що не відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 червня 2020 19:26
Шановний учасник!

Уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляємо вам наступне:

Замовником було встановлено наступні технічні вимоги:

Багатофункціональний пристрій струменевий (виробник та модель зазначаються Учасником)

· Формат паперу А4;

· Принтер та копір для друку кольорових та чорно-білих документів;

· Сканер кольорових та чорно-білих документів;

· Швидкість друку не менше ніж 33 ст/хв;

· Лоток подачі паперу: не менше 100 аркушів;

· Ємність вихідного лотка: не менше 30 листів;

· Друк на фотопапері, картках, конвертах;

· Ресурс чорнила комплекту: не менше 7500 год ч/б, 6000 колір;

· USB порт;

· Wi-Fi;

Гарантія: не менше 12 міс.

Запропонований до постачання ТОВ «ЕМЕНС» багатофункціональний пристрій Epson L3150, відповідає технічним вимогам замовника. Також звертаємо вашу увагу, що Замовником не встановлювались вимоги, щодо виду чорнил (пігментні/водорозчинні) для багатофункціонального пристрою.

Щодо запропонованого ТОВ «ЕМЕНС» пакету програмних засобів офісного призначення Microsoft Office365 ProPlus 2019, даний програмний засіб Microsoft Office365 ProPlus існує, а число 2019, яке вказане учасником вказує на рік виходу даного програмного засобу. Окрім того замовнком не встановлювались вимоги щодо надання постійної ліцензії та строк дії ліцензії не визначався. Отже пропозиція ТОВ «ЕМЕНС» повністю відповідає вимогам замовника, та є найбільш економічно вигідною.

Враховуючи вищенаведене, ваша вимога відхиляється.
Номер вимоги: UA-2020-03-04-004333-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 30 червня 2020 13:45
Дискваліфікація
Шановний Замовник! Просимо переглянути рішення щодо визначення переможцем ТОв «ЕМЕНС» так як ним не виконані усі вимоги Тендерної документації Замовника, а саме:
1) не надано Лист в довільній формі згідно п. 6 Додатку № 1 Вимог до предмету закупівлі лист «На підтвердження Учасник повинен надати лист у довільний формі в якому зазначити, що уся супровідна документація на Товар (технічні паспорти, інструкції та інше) складена українською мовою.»;
2) у складі пропозиції ТОВ «ЕМЕНС» не міститься жодного документу щодо згоди зі строком дії тендерних пропозицій у 100 календарних днів.
Також, звертаємо увагу Замовника, що учасником ТОВ «ЕМЕНС» надані Декларації про відповідність та Сертифікати відповідності на обладнання яке не є предметом даної Закупівлі.
У зв’язку з невиконанням ТОВ «ЕМЕНС» вимог Замовника Тендерної документації просимо ВІДХИЛИТИ його як переможця закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2020 10:21
Шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне:

Учасником ТОВ «ЕМЕНС» надано Лист вих. № ЕМ 00009 від 26.03.2020 року, в довільній формі згідно п. 6 Додатку № 1 Вимог до предмету закупівлі в якому зазначено, що уся супровідна документація на Товар (технічні паспорти, інструкції та інше) складені українською мовою.».

Замовником в складі тендерної документації не встановлювалось жодних вимог щодо надання учасником згоди зі строком дії пропозиції у 100 календарних днів, дана інформація носила інформативний характер та не вимагала від учасників надання щодо неї жодних довідок.

Також звертаємо увагу, що Замовником не вимагалось надання в складі тендерних пропозицій учасників декларацій про відповідність та сертифікатів відповідності на обладнання. Надання документу на обладнання, в складі документації, яке не є предметом закупівлі, не може бути підставою для відхилення учасника, даний документ не приймається до уваги під час розгляду документів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" 1 516 086,00
UAH з ПДВ
1 516 086,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 1 568 822,40
UAH з ПДВ
1 568 822,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 12:11
Електронний підпис
25 червня 2020 12:06
Довідка податк 230620.pdf
27 травня 2020 16:14
Електронний підпис
27 травня 2020 16:13
Проект договору.pdf
07 травня 2020 13:50
Електронний підпис
07 травня 2020 13:49
Копія педвимоги.pdf
07 травня 2020 13:49
Технічний опис.pdf
07 травня 2020 13:49
Сес ACER.pdf
07 травня 2020 13:49
Статут Еменс.pdf
07 травня 2020 13:49
Сес Epson бфп.pdf
07 травня 2020 13:49
Сес Ноутбуки Impression.pdf
07 травня 2020 13:49
Виписка ЄДР.pdf
07 травня 2020 13:49
Специфікація.pdf
07 травня 2020 13:49
Проект договору.pdf
07 травня 2020 13:49
Витяг ПДВ.pdf
07 травня 2020 13:49
Витяг ЄДР 041219.pdf
07 травня 2020 13:49
Тендерна пропозиція.pdf
07 травня 2020 13:49
довідки.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 16:15
Електронний підпис
18 червня 2020 16:14
20. Установчі документи.pdf
18 червня 2020 16:13
10. Проект договору.pdf
18 червня 2020 16:13
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"
#42647754
Переможець 1 516 086,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"
#42647754
1 516 086,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 15:29
ЕМЕНС д у №5 від 20.08.2020.PDF зміни до договору
21 серпня 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2020 16:30
ЕМЕНС Д уг № 4 від 22.07.20.PDF зміни до договору
24 липня 2020 16:29
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 15:51
ЕМЕНС дод уг № 3 22.07.20.PDF зміни до договору
23 липня 2020 15:50
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 17:03
ЕМЕНС дод уг № 2 21.07.20.PDF зміни до договору
22 липня 2020 17:02
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2020 09:55
ЕМЕНС дод уг № 1 13.07.20.PDF зміни до договору
13 липня 2020 09:52
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 09:35
ЕМЕНС Дог 131-20 13.07.20.PDF укладений
13 липня 2020 09:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: 131-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк поставки товару до 21 серпня 2020 р. Придбання товару та фінансування Договору згідно наказів МОН від 07.02.2020 р. № 143 та від 02.11.2017 р. № 1440.
Номер договору про закупівлю: 131-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скасувати Додаткову угоду від 21.07.2020 року № 2 до Договору від 13.07.2020 № 131-20. Срок поставки товару до 21 серпня 2020 року. Придбання товару та фінансування Договору згідно наказів МОН від 07.02.2020р. № 143 та від 02.11.2017 р. № 1440. Додаток № 3 в оновленій редакції додається.
Номер договору про закупівлю: 131-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скасувати Додаткову угоду від 21.07.2020 р. № 2 та Додаткову угоду від 22.07.2020 р. № 3. Строк поставки до 21 серпня 2020р. Придбання товару згідно наказу МОН від 07.02.2020 № 143 та наказу МОН від 02.11.2017 № 1440. Додаток 2 та Додаток 3 в оновленій редакції додаються.
Номер договору про закупівлю: 131-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк поставки товару до 25 вересня 2020 року (включно).
Номер договору про закупівлю: 131-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 516 086,00
UAH (в тому числі ПДВ 252 681,00 UAH)