Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з капітального ремонту доріг та тротуарів (капітальний ремонт тротуару) на вул.Новий Світ(парна сторона) у м.Львові
Очікувана вартість
257 084,00 UAH
UA-2020-03-04-004297-a d635241dbf994fe7a00f045d1b904fb0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Легінович Олена Андріївна

380322372065 olenaleg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056121
Місцезнаходження: 79057, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки,85
Контактна особа: Легінович Олена Андріївна
380322372065
olenaleg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Виконання робіт з капітального ремонту доріг та тротуарів (капітальний ремонт тротуару) на вул.Новий Світ(парна сторона) у м.Львові; 1 роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з капітального ремонту доріг та тротуарів (капітальний ремонт тротуару) на вул.Новий Світ(парна сторона) у м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул.Новий Світ(парна сторона)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування-місцевий бюджет. Розрахунки здійснюються у 2 етапи на підставі довідок про вартість виконаних підрядних робіт і витрат (форми №КБ-3) та Акта виконаних підрядних робіт (форми №КБ-2В), що складаються Підрядником та підписуються Замовником (на підставі протоколу комісії щодо готовності об'єкта до експлуатації); безготівковим шляхом на поточний рахунок, вказаний Виконавцем. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

04 березня 2020 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Порада Олег Романович
#3453805235
Переможець 257 084,00
UAH
04 березня 2020 17:37

Документи

04 березня 2020 17:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 11:16
дод.угода 1.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 11:15
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 11:00
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 10:58
20.pdf укладений
05 березня 2020 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшенням обсягів виконаних робіт, сума договору зменшується на 11 547.00 грн.
Номер договору про закупівлю: 20/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML