Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Письмове та креслярське приладдя
Очікувана вартість
514 832,40 UAH
UA-2020-03-04-004296-a dee6513aef8d48958505db62c9c104c2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Віра Леонідівна

+380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Шевченко Віра Леонідівна
+380639022020
v.shevchenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2020 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 23 березня 2020 14:11
Очікувана вартість: 514 832,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 148,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40300 од.
Письмове та креслярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2020 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 10:20
Зміни до тендеру письмове приладдя — 2.doc
12 березня 2020 10:20
ТД письмове приладдяdocx (1).docx
04 березня 2020 17:33
ТД письмове приладдяdocx (1).docx
04 березня 2020 17:33
Договір письмове приладдяdocx (2).docx
12 березня 2020 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 10:20
Зміни до тендеру письмове приладдя — 2.doc
12 березня 2020 10:20
ТД письмове приладдяdocx (1).docx
04 березня 2020 17:33
ТД письмове приладдяdocx (1).docx
04 березня 2020 17:33
Договір письмове приладдяdocx (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання по характеристикам товару
Дата подання: 07 березня 2020 12:46
Дата відповіді: 11 березня 2020 13:33
Доброго дня! Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення щодо технічних характеристик декотрих позицій продукції. 1. Поз. 3 - Набір фломастерів - 6 кольорів – в технічних характеристиках вказано: «Кругла форма корпусу діаметром 78 мм.» - це майже 8см! Просимо виправити помилку та вказати вірний розмір. 2. Поз. 13 - Маркер флуоресцентний кольоровий, наконечник - клиноподібний 1-4,6мм - в технічних характеристиках вказано: «Текстовидільник з підвищеним об'ємом чорнил та зі спеціальним супергнучким наконечником.» Такі властивості має маркер лише однієї торгової марки, до того ж він має ширину сліду 1-5мм. Просимо уточнити інформацію по технічних характеристиках маркерів, які будуть прийняті до розгляду. 3. Поз. Набір маркерів текстових (упак. 4шт.) – в технічних характеристиках вказано: «Гумовий грип в колір корпусу» - в даний час на ринку канцелярських товарів є набори маркерів з гумовим грипом чорного кольору або з гумовими накладками в колір корпусу. Чи будуть такі позиції прийняти до розгляду? 4. Поз. 17 - Ручка гелева автоматична, корпус - пластиковий з гумовим грипом, без заміни стержня - в технічних характеристиках вказано: «Довжина стержня 111 мм». Просимо уточнити, ручка повинна бути одноразовою чи мати можливість заміни стрижня. Просимо звернути увагу, що інші вказані характеристики відповідають ручці, яка має можливість заміни стрижня. 5. Поз. 23 - Точилка пластикова з контейнером Olli-R-09 – в даний час продукція ТМ Olli не випускається виробником, а точилка арт. R-09 має гумові накладки та контейнер, що відкривається. Зараз на ринку присутні точилки без гумових накладок, але з пластиковими рельєфними елементами на корпусі та контейнером, що знімається, що відповідає технічній характеристиці «Корпус: пластиковий». Чи будуть такі аналоги прийняті до розгляду? 6. Поз. 26 - Олівець простий з ластиком, з логотипом - в технічних характеристиках вказано: «з нанесенням фірмового логотипу» - яким саме методом повинно виконуватись нанесення логотипу? Скількома кольорами має виконуватись нанесення? Нанесення має бути на одній стороні олівця чи на декількох? 7. По всій продукції з нанесенням логотипів просимо вказати, чи є у Замовника зображення, які необхідно нанести на продукцію, у файлах кривих - Corel Draw, Adobe Illustrator? Або потрібна додаткова розробка таких зображень?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни в ТД

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сверида Вікторія Анатоліївна 490 106,96
UAH з ПДВ
490 106,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ" 509 958,00
UAH з ПДВ
509 958,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 17:12
Електронний підпис
19 березня 2020 17:11
Цінова пропозиція.pdf
19 березня 2020 17:11
Уставні завірені.pdf
19 березня 2020 17:11
Паспорти якості.pdf
19 березня 2020 17:11
Кваліфікаційна частина.pdf
19 березня 2020 17:11
Чинки(CFS_Е_F_О).pdf

Публічні документи

19 березня 2020 14:02
Електронний підпис
19 березня 2020 14:00
Цінова пропозиція.pdf
19 березня 2020 14:00
Технічна частина.pdf
19 березня 2020 14:00
Протокол засновників.pdf
19 березня 2020 14:00
Протокол (право підпису).pdf
19 березня 2020 14:00
Опис до Статуту.pdf
19 березня 2020 14:00
Витяг ПДВ.pdf
19 березня 2020 14:00
Виписка з ЄДР.pdf
19 березня 2020 14:00
Чинки(CFS,Е,F,О).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сверида Вікторія Анатоліївна

ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сверида Вікторія Анатоліївна
#3089520761
Відхилено 490 106,96
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 19:04
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ"
#40949231
Переможець 509 958,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 19:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2020 19:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ"
#40949231
509 958,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:32
ДУ 2 до договору Ф-ЦН-Т-194_20 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:32
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2020 16:56
сканирование0370 (1).pdf зміни до договору
06 травня 2020 16:56
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 15:01
сканирование0363.pdf укладений
24 квітня 2020 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінення ціни у бік зменшення за домовленністю сторін згідно п.5 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-194/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями п. 4, п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пп.1.1, 12.1, 12.2 Договору, сторони дійшли взаємної згоди, продовжити строк дії Договору до 31 березня 2021 року та збільшити суму Договору в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної Договором, а саме на 86 178,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-194/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML