Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39130000-2
Очікувана вартість
720 000,00 UAH
UA-2020-03-04-002459-b 261d19b2430147c7940fa54a25491994
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394261
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2020 22:44
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2020 23:50
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2020 23:50
Початок аукціону: 20 березня 2020 14:56
Очікувана вартість: 720 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
252 штуки
Офісні меблі – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39130000-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Університетська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару озрахунки за фактично поставлений та змонтований Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідних Актів приймання-передачі товару/накладних (після його монтажу) на підставі отриманих рахунків. Відповідно до вимог частини 2 статті 48 Бюджетного кодексу України Замовник візьме на себе бюджетні зобов’язання щодо товарів, що поставляються відповідно до фактичних надходжень до бюджету. Розрахунок за поставлені Товари здійснюється у відповідності до ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлені товари здійснюється протягом 30 робочих днів з дати їх отримання. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2020 22:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 22:44
ТД_Офісні меблі_2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Каркас корпусних меблів
Дата подання: 05 березня 2020 09:29
Дата відповіді: 11 березня 2020 17:04
Доброго дня. Який саме ДСП горіх має використовуватися для виготовлення меблів?. Марка та виробник ДСП Дякую
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до Технічних вимог для закупівлі «Офісні меблі – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39130000-2» визначені технічні характеристики щодо товару, зокрема встановлений колір горіх для матеріалу ДСП без визначення конкретного виробника чи марки. Відповідно до чинного законодавства учасник пропонує марку та виробника товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-04-002459-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ, Код ЄДРПОУ:03972749
Дата подання: 02 квітня 2020 16:13
Вимога Замовнику щодо безпідставної дискваліфікації Рівненського НВП УТОГ
Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих (код в ЄДРПОУ 03972749), яке приймало участь у процедурі відкритих торгів UA-2020-03-04-002459-b на закупівлю: Офісні меблі – за кодом CVP за ДК 021:2015 – 39130000-2, звертається з наступним.
Замовник – Львівський національний універститет імені Івана Франка (код ЄДРПОУ 02070987) у вищевказаній закупівлі дискваліфікував учасника процедури закупівлі Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих згідно протоколу б/н від 27.03.2020 року.
Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих (далі – Учасник) вважає неправомірну дискваліфікацію учасника.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету Львівського національного універститету імені Івана Франка тендерна пропозиція Рівненського НВП УТОГ відхилена згідно вимог частини 1 статті 30 Закону «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 1 статті 30 Закону «Про публічні закупівлі»:
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Повідомляємо наступне:
- Рівненським НВП УТОГ у складі тендерної пропозиції надано всі підтверджуючі документи на виконання вимог статті 16 Закону, що зазначені в тендерній документації Замовника (пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції).
- Відповідно до пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – забезпечення тендерної пропозиції - Не вимагається.
- оскільки Рівненське НВП УТОГ не визнане переможцем вищезгаданої закупівлі – учасник не відмовлявся від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, а також не було підстав для подання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
- у тендерній пропозиції Рівненського НВП УТОГ надані всі необхідні документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону, що зазначені в документації Замовника (пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції)
- тендерна пропозиція Рівненського НВП УТОГ відповідає умовам тендерної документації Замовника, оскільки в ній не зазначено жодної інформації щодо встановлення та дотримання граничної ціни на пропоновані товари відповідно до Постанову КМУ від 04.04.2001 р. № 332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп’ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету».
Отже, тендерна пропозиція Рівненського навчально-виробничого підприємства Українського товариства глухих повністю відповідає вимогам встановлених в тендерній документації Замовника.
Враховуючи викладене вище, Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принцип недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії та ефективності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників торгів. Зазначені дії тендерного комітету Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших учасників процедури закупівлі та порушують норми ст. 3 та ст. 5 Закону, а також норму абз.5 ч.3 ст.11 Закону, яка зобов’язує тендерний комітет замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Вимагаємо негайно відмінити рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції Рівненського НВП УТОГ як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
В іншому випадку будемо змушені звернутись за захистом своїх прав та законних інтересів з відповідною скаргою до уповноваженого органу (Антимонопольного комітету України), а в разі отримання позитивного результату до суду з позовом про стягнення витрат за подачу скарги.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2020 22:24
Доведено до відома членів тендерного комітету зміст вимоги від 02.04.2020р. Ідентифікатор: UA-2020-03-04-002459-b.b1 поданої в електронній системі закупівель автором - РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ. У вимозі автор зазначає, що він виконав усі вимоги визначені тендерною документацією, тому є підстави для скасування рішення тендерного комітету від 27.03.2020 року в частині відхилення тендерної пропозиції «РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ» як учасника закупівлі «Офісні меблі – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39130000-2».
Після ознайомлення членів тендерного комітету із змістом вимоги голова тендерного комітету Лозинський М. В. повідомив, що членами тендерного комітету було здійснено перевірку пропозиції учасника торгів ««РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ», на предмет відповідності технічним, якісним і кількісним характеристикам предмету закупівлі умовам проекту договору та специфікації, вимогам технічної документації. У подальшому за результатами розгляду пропозиції учасника процедури закупівлі на предмет відповідності документального підтвердження вимогам тендерної документації членами тендерного комітету було встановлено недотримання умов та вимог Замовника, зазначених у тендерній документації, учасником «РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ», що полягає у наступному:
Пропозиція «РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ» була відхилена оскільки за результатами розгляду пропозиції учасника процедури закупівлі на предмет відповідності документального підтвердження вимогам тендерної документації та чинного законодавства України членами тендерного комітету було встановлено недотримання умов в частині визначення вартості окремих позиції товару, зокрема: п. 27 Крісло Boss – ціна за одиницю 3000 грн.; п. 47 Стіл однотумбовий – ціна за одиницю 2700 грн.; п. 58 Стіл кутовий однотумбовий – ціна за одиницю 3050 грн., що перевищує допустимі граничні витрати державної установи, які передбачені постановою КМУ від 04.04.2001 р. № 332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» (сума за одиницю не повинна перевищувати - стіл письмовий 2500 грн.; крісло офісне 2500 грн.). З урахуванням вказаного цінова пропозиція не може бути прийнята замовником як державної установи, з урахуванням законодавчих обмежень, як така, що не відповідає вимогам чинного законодавства та тендерної документації. Також, університет, за результатами тендерної закупівлі не зможе укласти договір із визначеними цінами, оскільки вони суперечать чинному законодавству, а також не вправі змінювати умови договору після проведення тендерної закупівлі та не зможе зареєструвати вказані фінансові зобов’язання у Державній казначейській службі.
Тендерний комітет при прийнятті рішенні керується нормами чинного законодавства, а свої повноваження реалізовує щодо розгляду тендерної пропозиції учасника в межах визначених законом та з урахуванням вимог тендерної документації, жодних дискримінаційних умов не встановлено.
Голова тендерного комітету Лозинський М. В. запропонував поставити на голосування питання щодо надання відповіді на вимогу учасника від 02.04.2020р. Ідентифікатор: UA-2020-03-04-002459-b.b1 поданої в електронній системі закупівель автором - РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ щодо закупівлі «Офісні меблі – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39130000-2» у даній формі, вимогу відхилити.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2020 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ 597 360,00
UAH з ПДВ
597 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЮРО-СТИЛЬ" 713 100,00
UAH з ПДВ
713 100,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ягідка" 715 170,00
UAH з ПДВ
715 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2020 08:03
Електронний підпис
20 березня 2020 17:09
Тендерна пропозиція.pdf
19 березня 2020 16:18
Електронний підпис
19 березня 2020 14:08
36 Довідка сертифікація.pdf
19 березня 2020 14:08
34 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
19 березня 2020 14:08
33 Витяг 11.02.2020.pdf
19 березня 2020 14:08
29 Проект договору.pdf
19 березня 2020 14:08
24 К. Контракт.pdf
19 березня 2020 14:08
17 Детальний опис.pdf
19 березня 2020 14:08
14 Довідка Укргазбанк.pdf
19 березня 2020 14:08
12 ІПН копія.pdf
19 березня 2020 14:08
11 З.К Паспорт Матков В.П..pdf
19 березня 2020 14:08
10 З,К. Статуту.pdf
19 березня 2020 14:08
9 Лист-гарантія ст.17.pdf
19 березня 2020 14:08
8 З.К. Дог. Червона калина.pdf
19 березня 2020 14:08
8 Відгук Дитяча лікарня.pdf
19 березня 2020 14:08
3 Тендерна пропозиція.pdf
19 березня 2020 14:08
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

06 квітня 2020 14:58
Електронний підпис
06 квітня 2020 14:58
Dovidka МВС.pdf
06 квітня 2020 14:58
довідка ДПС.pdf
06 квітня 2020 14:56
Електронний підпис
30 березня 2020 15:16
Електронний підпис
30 березня 2020 15:15
довідка ДПС.pdf
28 березня 2020 11:25
Електронний підпис
28 березня 2020 11:24
Електронний підпис
28 березня 2020 11:24
Dovidka_20073377900570075294.pdf.p7s
28 березня 2020 11:21
Електронний підпис
19 березня 2020 11:57
Електронний підпис
19 березня 2020 11:55
8) Кваліфікаційні дані.pdf
19 березня 2020 11:55
7) Додаток №5 Лист-згода.pdf
19 березня 2020 11:55
5) Лист-погодження.pdf
19 березня 2020 11:55
1) Зміст.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 13:57
Статут.pdf
19 березня 2020 13:57
Свідоцтво пдв Ягідка.jpg
19 березня 2020 13:57
Свідоцтво Ягідка.jpg
19 березня 2020 13:57
Тендерна пропозиція.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЮРО-СТИЛЬ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ягідка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ
#03972749
Відхилено 597 360,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 23:50
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЮРО-СТИЛЬ"
#32053645
Переможець 713 100,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 21:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2020 21:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЮРО-СТИЛЬ"
#32053645
713 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2021 01:32
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 14:40
Договір_Офісні меблі_2020.pdf укладений
22 квітня 2020 14:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 713 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 118 850,00 UAH)