Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55510000-8 Послуги їдалень
Очікувана вартість
326 985,00 UAH
UA-2020-03-04-002368-b e630aeb2e9ec4f2aba4bed792dabfa01
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ковалик

+380677974943 nrc107@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД"СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-II СТУПЕНІВ З ДОШКІЛЬНИМ ВІДДІЛЕННЯМ ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 24898135
Місцезнаходження: 21030, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Келецька, 107
Контактна особа: Тетяна Ковалик
+380677974943
nrc107@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до річного плану закупівель 23.01.2020р. було оголошено проведення процедури “відкриті торги” на закупівлю послуг за предметом 55510000-8 Послуги їдалень. Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-23-004577-a
У зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг не відбулася.
13.02.2020р. вдруге було оголошено проведення процедури “відкриті торги” на закупівлю послуг за предметом 55510000-8 Послуги їдалень. Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-13-001423-c
У зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг не відбулася.
Зважаючи на вищезазначене, керуючись пп.4 п.2 ст 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та необхідністю закупівлі послуг шкільних їдалень прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі послуг за предметом 55510000-8 Послуги їдалень.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2020 20:21
Оскарження наміру укласти договір: 15 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги шкільних їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21030, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Келецька, 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

04 березня 2020 20:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕРИДІАН"
#13306232
Переможець 326 985,00
UAH
04 березня 2020 20:21

Документи

04 березня 2020 20:21
Електронний підпис
04 березня 2020 20:20
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 20:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕРИДІАН"
#13306232
326 985,00
UAH
Документи

Документи

04 березня 2020 20:21
Електронний підпис
04 березня 2020 20:20
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 12:23
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 16:44
харчування 20_.PDF зміни до договору
16 січня 2021 16:41
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:33
Ду харч.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:31
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:02
Ду харч.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:59
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 16:49
ду 2230.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 14:41
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 12:30
договір.PDF укладений
18 березня 2020 12:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума Договору № 18 від 18.03.2020 р. зменшується на 193 246,00 грн. (Сто дев’яносто три тисячі двісті сорок шість грн. 00 коп.) та складає 133 739,00 грн. (Сто тридцять три тисячі сімсот тридцять дев’ять грн.00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити на умовах і порядку, визначених Договором, дію Договору № 18 від 18.03.2020 р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, на суму коштів у розмірі, що не перевищує 20% від кінцевої суми даного Договору.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити на умовах і порядку, визначених Договором, дію Договору № 18 від 18.03.2020 р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, на суму коштів у розмірі, що не перевищує 20% від кінцевої суми даного Договору. Ця угода набуває чинності із моменту підписання її сторонами і діє до 31.03.2021 р., а в частині проведення розрахунків – до їх повного здійснення.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору № 18 від 18.03.2020 р. продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік на суму, яка не перевищує 20% від кінцевої вартості даного договору та складає 26 747 грн. (Двадцять шість тисяч сімсот сорок сім гривень).
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 160 486,00
UAH