Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко згущене та сметана
Очікувана вартість
170 350,00 UAH
UA-2020-03-04-002269-a 8906b0b9c1b7412e9df32b47cab2a35a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крайова Наталія Сергіївна

380442769601
380632134609
natali.krayova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
380442769601,380632134609
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2020 12:59
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 13:10
Початок аукціону: 13 березня 2020 13:01
Очікувана вартість: 170 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 703,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Потреба згідно додатку. Постачальник при постачанні повинен обов’язково дотримувати строки придатності продуктів харчування. Залишковий термін придатності на момент постачання продукції повинен бути не менше ніж 75 (сімдесят п’ять ) відсотків загального терміну зберігання. 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою 9.Постачання Товару здійснюється Постачальником згідно наданої Покупцем заявки (у письмовій, усній формі, по факсу або засобами телефонного зв’язку) у строк, погоджений обома Сторонами, але не пізніше 3 днів від дати подання Покупцем відповідної заявки. 10. Постачальник гарантує поставку товару, зазначеного в специфікації, розфасованого та упакованого .11. Сторони зобов’язуються своєчасно повідомляти про факти відправки та прибуття товару. Товар, що відрізняється від вимог замовника , зазначеними в оголошенні не розглядається та не акцептується
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4040 штуки
Молоко згущене та сметана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Василя Кучера, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні та технічні вимоги до учасників
Дата подання: 05 березня 2020 08:45
Дата відповіді: 05 березня 2020 10:56
Доброго дня. Шановний замовнику, згідно Вашої Тендерної документаці, а саме додатку :"Кваліфікаційні та технічні вимоги до учасників" в п. 17. Ви вимагаєте що товар повинен відповідати нормам ДСТУ і мати посвідчення про якість та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. , але іншому додатку ви чітко вказуєте Сметана 21%, 400г, що суперечить нормам ДСТУ. Згудно ДСТУ 4418:2005 Сметану виробляють із масовою часткою жиру від 15 % до 40 %. Прошу внести зміни в тендерну документацію і прописати вимоги щодо жирності, що не суперечать Закону. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, Замовник проводить закупівлю чітко згідно Наказу ДП "Зовнішторгвидав" України № 35 від 13.04.2016 року, а саме: - п.6.3. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, НА ЙОГО ДУМКУ, є необхідною для проведення Закупівлі. Замовник хоче придбати сметану жирністю - не менше ніж 21%. Пропозиції учасників з жирністю нище ніж зазначена, розглядатись не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 102 852,00
UAH з ПДВ
102 852,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 146 160,00
UAH з ПДВ
144 456,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВІДАЛЬ" 149 136,00
UAH з ПДВ
146 155,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 164 616,00
UAH з ПДВ
164 616,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 09:55
Електронний підпис
11 березня 2020 09:55
ЕЦП.jks
11 березня 2020 09:55
Санобробка авто 2.03.20.pdf
11 березня 2020 09:55
Якісні.pdf
11 березня 2020 09:55
Статут 2019.pdf
11 березня 2020 09:55
Пропозиція.pdf
11 березня 2020 09:55
Працівники+ мед книги.pdf
11 березня 2020 09:55
ПДВ (4).pdf
11 березня 2020 09:55
Загаліні відомості.pdf
11 березня 2020 09:55
Експлуатаційний дозвіл.pdf
11 березня 2020 09:55
експертний висновок.pdf
11 березня 2020 09:55
Договор з ПМКК.pdf
11 березня 2020 09:55
Довідка СЕС.pdf
11 березня 2020 09:55
ГМО Юрія 2019.pdf
11 березня 2020 09:55
Гарантійні листи.pdf
11 березня 2020 09:55
Витяг.pdf
11 березня 2020 09:55
Аналогічний договір.pdf
11 березня 2020 09:55
Акт НАССР.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 12:27
договір оренди оригінал.pdf
12 березня 2020 12:27
експлуатаційний дозвіл.pdf
12 березня 2020 12:27
мед книжки .pdf
12 березня 2020 12:27
декларації виробників.pdf
12 березня 2020 12:27
ВИТЯГ ПДВ.jpg
12 березня 2020 12:27
потужність зберігання.jpg
12 березня 2020 12:27
пояснення про статут.jpg
12 березня 2020 12:27
Проект договору.pdf
12 березня 2020 12:27
про взяття на облік.pdf
12 березня 2020 12:27
цінова пропозиція.pdf
12 березня 2020 12:27
довідка тех вимоги.pdf
12 березня 2020 12:27
Довідка реквізити.pdf
12 березня 2020 12:27
КМПБ №1 риба.pdf
12 березня 2020 12:27
про захист довкілля.pdf
12 березня 2020 12:27
Гарантіний лист.pdf
12 березня 2020 12:27
2 про ЄДРПОУ.pdf
12 березня 2020 12:27
лист згода.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 11:26
Електронний підпис
12 березня 2020 11:23
Статут АВІДАЛЬ.pdf
12 березня 2020 11:23
Паспорт Код Ф.Н.Н..pdf
12 березня 2020 11:23
ОПИС документів.pdf
12 березня 2020 11:23
Відомості з ЄДРПО.pdf
12 березня 2020 11:23
Витяг ПДВ.pdf
12 березня 2020 11:23
Витяг ЄДРПОУ.pdf
12 березня 2020 11:23
Виписка з ЄДРПО.pdf
12 березня 2020 11:23
4 СА7396СІ.pdf
12 березня 2020 11:23
4 ОМК.pdf
12 березня 2020 11:23
4 Договір №245 КМПБ №3.pdf
12 березня 2020 11:23
4 Договір №245 ВН.pdf
12 березня 2020 11:23
3 Якісні згущене молоко.pdf
12 березня 2020 11:23
3 Листи та довідки.pdf
12 березня 2020 11:23
3 декларація 25.12.2019.pdf
12 березня 2020 11:23
3 ISO 22000 Вівальді Д.pdf
12 березня 2020 11:23
2 Проект договору.pdf
12 березня 2020 11:23
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

ТОВ "АВІДАЛЬ"

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
#00447853
Переможець 102 852,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 15:11

Документи

16 березня 2020 15:10
Рішення №30.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
#00447853
102 852,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2020 15:10
Рішення №30.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 11:52
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 12:12
Дог №73 ПАТ ЮРІЯ.pdf укладений
23 березня 2020 12:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 102 852,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 142,00 UAH)