Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБЛАСНИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ТЕАТРАЛЬНО-ХУДОЖНІЙ КОЛЕДЖ» |
Код ЄДРПОУ: | 02214509 |
Місцезнаходження: | 49030, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Глінки, буд. 11 |
Контактна особа: |
Олег Гавриш +380950290998 piva_net@ua.fm |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Технічна неможливість постачання теплової енергії за адресою м.Дніпро, ул. Глинки,11 іншими постачальниками крім
КП «Теплоенерго» Дніпропетровської міської ради
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2020 12:04 |
Оскарження наміру укласти договір: | 10 березня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
м.Дніпро, вул. Глінки,11
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
04 березня 2020 12:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-04-000113 ● 725466d8b4f54903ae51855792115f29
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2020 14:18 |
15.05.2020 № 87
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.05.2020 № 87
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
18
UA-2020-03-04-001794-а 04.03.2020 Обласний комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровський театрально-художній коледж» (код ЄДРПОУ 02214509) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-19 16:00:37
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція” (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-03-04-001794-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступних питань:
1. Відповідно до п. 4 Повідомлення про намір укласти договір, п. 1.2 договору від 10.03.2020 №080224 конкретна назва предмета закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція», отже, замовником не підтверджено закупівлю централізованого постачання теплової енергії або послуг з централізованого опалення, що у свою чергу вплинуло на строки укладання договору.
Договір на постачання теплової енергії укладено з порушенням термінів, передбачених частиною 3 статті 35 Закону, а саме: на 7-й день після оприлюднення Повідомлення про намір укласти договір (Замовник має право укласти договір не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення Повідомлення про намір укласти договір).
Пояснити причину укладання договору з порушенням термінів.
2. При оприлюдненні укладеного договору Замовником не оприлюднено невід’ємні додатки №2, №3, №4 до договору про закупівлю теплової енергії від 10.03.2020 №080224, чим порушено вимоги частини 1 статті 10 Закону.
Пояснити причину не оприлюднення невід’ємних додатків №2, №3, №4 до договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-22 16:05:34
Відповідь на запит Держаудитслужби
У зв’язку з неможливістю виправлення помилок при здійсненні закупівлі «Теплова енергія - 2020-2»
(UA-2020-03-04-001794-a) у найближчий час відбудеться засідання Тендерного комітету, на якому
буде вирішено питання про скасування цієї закупівлі шляхом підписання Додаткової угоди з
КП "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку з неможливістю усунення порушень законодавства при здійсненні закупівлі «Теплова енергія - 2020-2» прийнято рішення укласти Додаткову угоду з КП «Теплоенерго» Дніпропетровської міської ради, якою припинити дію договору №080224 від 10.03.2020 р.
2020-05-26 13:26:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #32688148 |
Переможець |
586 957,28
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 12:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2020 16:12
|
дод уг тепло розрив.PDF | укладений |
03 червня 2020 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2020 14:48
|
дод угода тепло (3).pdf | зміни до договору |
07 травня 2020 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2020 23:06
|
дод угода тепло____.PDF | зміни до договору |
17 квітня 2020 23:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2020 13:37
|
Доп_угода_2020.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2020 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2020 12:06
|
Договір_тепло_2020_1_.pdf | укладений |
11 березня 2020 12:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни за 1 Гкал до 1480.86 (з ПДВ) |
Номер договору про закупівлю: | 080224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни теплопостачання |
Номер договору про закупівлю: | 080224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 080224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
35 814,41
UAH (в тому числі ПДВ 5 969,06 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з реорганізацією ДТХК шляхом приєднання його до іншого навчального закладу |