Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

66170000-2 - Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги (Визначення рейтингу м. Миколаєва за міжнародною шкалою (співпраця з міжнародними рейтинговими агентствами))
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2020-03-04-001274-b a638018a6b2c4140afe8643e642e2fd1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрієнко Юрій Георгійович

+380512373279 statist@nikgor.mk.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056612
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Адміральська,20
Контактна особа: Андрієнко Юрій Георгійович
+380512373279
statist@nikgor.mk.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
28.12.2019 замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі (відкриті торги) та оголошено закупівлю UA-2019-12-28-001349-c. Станом на 13.01.2020 не подано жодної пропозиції, тому, як наслідок торги були відмінені. 16.01.2020 замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів та оголошено закупівлю UA-2020-01-16-000493-a. Станом на 31.01.2020 не подано жодної пропозиції, тому торги знову були відмінені. Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі « ДК 021:2015 66170000-2 Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги (Визначення рейтингу м. Миколаєва за міжнародною шкалою) (співпраця з міжнародними рейтинговими агентствами)) через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі, відповідно до п.4 ч. 2 ст. 35 «Про публічні закупівлі» (істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2020 09:25
Оскарження наміру укласти договір: 16 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66170000-2: Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
66170000-2 - Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги (Визначення рейтингу м. Миколаєва за міжнародною шкалою (співпраця з міжнародними рейтинговими агентствами))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 66170000-2 — Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі рахунків та актів виконаних робіт (наданих послуг) не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з дня надходження бюджетних коштів на рахунок замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

04 березня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Fitch Ratings, Fitch Polska S.A.
#PL 525-15-60-437
Переможець 799 500,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 09:25

Документи

05 березня 2020 09:25
Електронний підпис
05 березня 2020 09:23
Протокол 16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 09:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Fitch Ratings, Fitch Polska S.A.
#PL 525-15-60-437
799 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2020 09:25
Електронний підпис
05 березня 2020 09:23
Протокол 16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:52
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 10:42
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 10:41
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 10:44
Договір укладений
02 квітня 2020 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною статусу платника податків правонаступника Сторони дійшли згоди зміст пункту "Річний рейтинговий платіж - Рік1" Таблиці платежів викласти у новій редакції. У зв'язку з технічною відсутністю на електронному майданчику змінити статус платника податку та суму договору без ПДВ, Замовником було зазначено суму договору із позначкою "з ПДВ"
Номер договору про закупівлю: 155/02.02.01-34/02/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 349/02.02.01-34/02/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 720 966,70
UAH (в тому числі ПДВ 120 161,12 UAH)