Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові вироби та супутня продукція
Очікувана вартість
322 748,28 UAH
UA-2020-03-04-001225-c 1cb50d75a60f4b969207aecfb0f47400
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Віра Леонідівна

+380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Шевченко Віра Леонідівна
+380639022020
v.shevchenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2020 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 23 березня 2020 13:55
Очікувана вартість: 322 748,28 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 227,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25695 од.
Паперові вироби та супутня продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2020 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 10:01
Зміни до тендеру паперові вироби — 2.doc
12 березня 2020 10:01
ТД паперові вироби.docx
04 березня 2020 17:26
ТД паперові вироби.docx
04 березня 2020 17:26
Договір паперові вироби(2).docx
12 березня 2020 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 10:01
Зміни до тендеру паперові вироби — 2.doc
12 березня 2020 10:01
ТД паперові вироби.docx
04 березня 2020 17:26
ТД паперові вироби.docx
04 березня 2020 17:26
Договір паперові вироби(2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Номенклатура продукції
Дата подання: 07 березня 2020 12:10
Дата відповіді: 11 березня 2020 13:40
Доброго дня! Шановний замовнику, просимо надати роз’яснення щодо технічних характеристик декотрих позицій продукції. 1.. Поз. 5 - Блок паперу для нотаток, 85х85мм білий (упак.400шт) – у найменуванні вказано колір «білий», а в технічних характеристиках: «Колір асорті». Папір якого кольору потрібен? 2. Поз. 10 - Блокнот А6 з ручкою, з логотипом . У технічних характеристиках на палітурку вказано: «- вгорі на корінці висікання під ручку». Що саме мається на увазі? Петля або гумка, або інший конструкційний елемент? Для розрахунку вартості даної позиції просимо надати макет або креслення, або зображення блокноту зі всіма елементами. В описі блоку блокноту вказано: «Кольоровість: 1 + 1», тобто з кожної сторони аркушів є зображення. Яке саме – лінування або логотип? Просимо надати макет сторінок блоку. В описі обкладинки блокноту зазначено: «сліпе тиснення». Для розрахунку вартості просимо надати розміри та зображення або макет тиснення. В описі ручки вказано: «з нанесенням логотипу УЗ». Просимо вказати тип нанесення зображення, розмір та кількість кольорів. Також просимо звернути увагу на те, що для виконання зображень на металевих ручках найчастіше використовується лазерне гравіювання, а не нанесення. Якщо потрібне гравіювання, просимо вказати розмір зображення. Для всіх вказаних вище видів нанесення зображення (тиснення на обкладинці, зображення на аркушах блоку, нанесення на ручці) потрібні файли зображень у кривих - Corel Draw, Adobe Illustrator – якщо таких файлів немає, просимо вказати це у технічних характеристиках в Додатку № 1 ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни в ТД

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Погорєлов Дмитро Павлович 290 087,75
UAH з ПДВ
290 087,75
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ" 310 974,00
UAH з ПДВ
310 974,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Погорєлов Дмитро Павлович

ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Погорєлов Дмитро Павлович
#2867208017
Відхилено 290 087,75
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 18:47
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ"
#40949231
Переможець 310 974,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 18:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2020 18:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ"
#40949231
310 974,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:31
ДУ 2 до договору Ф-ЦН-Т-195_20 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:31
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2020 16:59
сканирование0368 (1).pdf зміни до договору
06 травня 2020 16:58
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 15:02
сканирование0364.pdf укладений
24 квітня 2020 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінення ціни у бік зменшення за домовленністю сторін згідно п.5 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-195/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями п. 4, п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пп.1.1, 12.1, 12.2 Договору, сторони дійшли взаємної згоди, продовжити строк дії Договору до 31 березня 2021 року та збільшити суму Договору в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної Договором, а саме на 54 475,44 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-195/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML