Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV за ДК 021:2015 – 19640000-4 – Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети та мішки для сміття).
Очікувана вартість
67 362,38 UAH
UA-2020-03-04-000974-b 857e64f2a4b744668e032203ed56c334
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Бичкова

+380675681214 bychkovaekateryna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Катерина Бичкова
+380675681214
bychkovaekateryna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2020 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 13:58
Очікувана вартість: 67 362,38 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 336,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


кошти міського бюджету - 60 028,64 грн. без ПДВ, кошти підприємства - 7 333,74 грн. без ПДВ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14060 штуки
Пакети для сміття 120 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87548, Україна, Донецька область, Маріуполь, Донецька обл. м. Маріуполь на склад Замовника Запорізьке шосе, 3, згідно INCOTERMS-2010 – DDP (за рахунок коштів постачальника).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 травня 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
500 штуки
Пакети для сміття 240 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87548, Україна, Донецька область, Маріуполь, Донецька обл. м. Маріуполь на склад Замовника Запорізьке шосе, 3, згідно INCOTERMS-2010 – DDP (за рахунок коштів постачальника).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 травня 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
5900 штуки
Пакети для сміття 35 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87548, Україна, Донецька область, Маріуполь, Донецька обл. м. Маріуполь на склад Замовника Запорізьке шосе, 3, згідно INCOTERMS-2010 – DDP (за рахунок коштів постачальника).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 травня 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
5534 штуки
Мішки поліпропіленові 1050х550 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87548, Україна, Донецька область, Маріуполь, Донецька обл. м. Маріуполь на склад Замовника Запорізьке шосе, 3, згідно INCOTERMS-2010 – DDP (за рахунок коштів постачальника).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 травня 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 10 календарних днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вопрос
Дата подання: 10 березня 2020 12:04
Дата відповіді: 10 березня 2020 14:09
Добрый день! Дайте пожалуйста ответ на следующие вопросы: 1.Источник финансирования (средства собственные или бюджет)?; 2.Рассматриваете ли Вы аналоги; 3.Какое количество партий Вы планируете и сроки поставки?
Відповідь: Доброго дня! 1. Джерело фінансування: кошти міського бюджету - 60 028,64 грн. без ПДВ, кошти підприємства - 7 333,74 грн. без ПДВ. 2. Учасник може запропонувати аналог Товару, якщо він буде мати характеристики не гірші, ніж ті, що вказані в тендерній документації. 3. Строк поставки Товару - 14 робочих днів з дня подання письмової заявки Замовника (згідно Договору), очікувана кількість поставок - одна. Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРО" 51 559,10
UAH
49 184,80
UAH
Документи
ТОВ "ФАБРИКА ПОЛІМЕРІВ" 55 727,20
UAH
49 440,00
UAH
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 62 224,05
UAH
62 224,05
UAH
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 10:14
пропозиція 16032020.pdf
13 березня 2020 13:14
документи якості1.zip
13 березня 2020 13:14
пропозиція.pdf
13 березня 2020 13:14
Витяг ЄДРПО 010419.pdf
13 березня 2020 13:14
порівняльна таблиця.pdf
13 березня 2020 13:14
довідка про учасника.pdf
13 березня 2020 13:14
довідка захист довкілля.pdf
13 березня 2020 13:14
протокол зборів.pdf
13 березня 2020 13:14
паспорт Тетерятник.pdf
13 березня 2020 13:14
витяг ПДВ.pdf
13 березня 2020 13:14
протокол Сервис про.pdf
13 березня 2020 13:14
статут 2018.pdf
13 березня 2020 13:14
Наказ на директора.pdf
13 березня 2020 13:14
відомості з ЄДР 2.pdf
13 березня 2020 13:14
відомості з ЄДР 1 040319.pdf
13 березня 2020 13:14
Скан рекв ИБАН Аваль.pdf
13 березня 2020 13:14
2020-03-03 (7) Справка Аваль.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 15:42
протокол 2.pdf
13 березня 2020 15:42
протокол 1.pdf
13 березня 2020 15:42
наказ вступ на посаду.pdf
13 березня 2020 15:42
Устав_12.pdf
13 березня 2020 15:42
Устав_11.pdf
13 березня 2020 15:42
Устав_10..pdf
13 березня 2020 15:42
Устав_9.pdf
13 березня 2020 15:42
Устав_8.pdf
13 березня 2020 15:42
Устав_7.pdf
13 березня 2020 15:42
Устав_6.pdf
13 березня 2020 15:42
Устав_5.pdf
13 березня 2020 15:42
Устав 4.pdf
13 березня 2020 15:42
Устав_3.pdf
13 березня 2020 15:42
_Устав_2.pdf
13 березня 2020 15:42
_Устав_1.pdf
13 березня 2020 15:42
паспорта якості.pdf
13 березня 2020 15:42
Довідка активи.pdf
13 березня 2020 15:42
Довідки та пропозиція.pdf
13 березня 2020 15:42
НДС.jpg
13 березня 2020 15:42
Виписка 2.jpg
13 березня 2020 15:42
Виписка 1.jpg

Публічні документи

12 березня 2020 12:06
Довідка довкілля.pdf
12 березня 2020 12:06
Довідка 50 відсотків.pdf
12 березня 2020 12:06
Відомості про учасника.pdf
12 березня 2020 12:06
Паспорт якості 240 л.pdf
12 березня 2020 12:06
Паспорт якості 120 л.pdf
12 березня 2020 12:06
Лист о не сертифікації.pdf
12 березня 2020 12:06
Висновок СЭС мішки 4.pdf
12 березня 2020 12:06
Висновок СЭС мішки 3.pdf
12 березня 2020 12:06
Висновок СЕС мішки 2.pdf
12 березня 2020 12:06
Висновок СЕС мішки 1.pdf
12 березня 2020 12:06
Порівняльна таблиця.pdf
12 березня 2020 12:06
Цінова пропозиція 5391445.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІС ПРО"

ТОВ "ФАБРИКА ПОЛІМЕРІВ"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕРВІС ПРО"
#39200703
Переможець 49 184,80
UAH
18 березня 2020 13:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 13:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРО"
#39200703
49 184,80
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 квітня 2020 09:03
Коментар щодо відміни: Відміна закупівлі у зв'язку з відсутністю потреби