Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
309 000,00 UAH
UA-2020-03-04-000628-a dd84214d9e3744d4b6110ddc785e42f7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіренко Ольга Володимирівна

380445644409 poliklinika_1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр №2 Дарницького району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26064374
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе, 121
Контактна особа: Сіренко Ольга Володимирівна
380445644409
poliklinika_1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2020 10:06
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 08 квітня 2020 12:43
Очікувана вартість: 309 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 090,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 Одиниця
ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, м. Київ, Харківське шосе,121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 квітня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 12:31
ТД_системні блоки монітори.doc
04 березня 2020 10:10
Тендерна доку комп 4.pdf
04 березня 2020 10:10
Тендерна докум компю 3.pdf
04 березня 2020 10:10
Тендерна докум компютер 2.pdf
04 березня 2020 10:06
Тендерна документація комп 1.pdf
30 березня 2020 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 12:31
ТД_системні блоки монітори.doc
04 березня 2020 10:12
ТД_системні блоки монітори.doc
04 березня 2020 10:10
Тендерна доку комп 4.pdf
04 березня 2020 10:10
Тендерна докум компю 3.pdf
04 березня 2020 10:10
Тендерна докум компютер 2.pdf
04 березня 2020 10:06
Тендерна документація комп 1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Дата подання: 04 березня 2020 10:34
Дата відповіді: 30 березня 2020 12:18
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У складі тендерної документації вказано наступне

Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути
попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з
наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення
встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у
складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко
вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті
виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне
забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може
звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням
такої інформації.
У випадку сумніву або вашого повідомлення щодо походження ПЗ ми
звернемось до представництва Мікрософт для отримання додаткової
інформації, зокрема Авторізаційного листа тощо. Про це саме йдеться у
нашої документації.
Технічне завдання
Дата подання: 04 березня 2020 11:33
Дата відповіді: 30 березня 2020 12:18
Шановний Замовник! Просимо виправити інформацію стосовно кількості обладнання. На сайті в оголошенні вказана кількість 25 шт., в документації - 21 шт. До того ж в переліку характеристик вказана наявність Wi-Fi USB адаптера у кількості 10 шт. А системних блоків 21. Вам потрібно надати 2 ціни на системники, з та без Wi-Fi?
Відповідь: Будь ласка, дивитесь частину 2 відсканованої тендерної документації з
печаткою та підписом керівника. Там вказано:
21 системний блок, 4 монітора, 4 миши та клавіатури.
Зі структурою надання цнової пропозиції щодо 10 адаптерів WiFi у
складі системних блоків - на ваш розсуд. Можливо подати як окремою
строкою, так й у загалній ціні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-04-000628-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 04 березня 2020 10:34
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 березня 2020 10:27
в технічних вимогах все вказано
в технічних вимогах все вказано

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 231 192,60
UAH з ПДВ
231 192,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 287 400,00
UAH з ПДВ
287 400,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович 306 874,02
UAH з ПДВ
306 874,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 квітня 2020 09:49
Електронний підпис
07 квітня 2020 09:49
Сертифікати LG.pdf
06 квітня 2020 20:00
Електронний підпис
27 березня 2020 09:51
Електронний підпис
27 березня 2020 09:50
Сертифікати_8.pdf
27 березня 2020 09:50
Статутні-1-30.pdf
27 березня 2020 09:50
Сертифікати.pdf
27 березня 2020 09:50
Договір №1 кож.-вен._.pdf
27 березня 2020 09:50
Довідка про договір.pdf
27 березня 2020 09:50
Авторизаційний лист.pdf
27 березня 2020 09:50
30230000-0 СУ 208 15102019р. згідно.pdf
27 березня 2020 09:50
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 05:14
Довідка_Кор_Юр_23.04..zip
23 квітня 2020 05:14
Довідка_Кор_Фіз_23.04..zip
23 квітня 2020 05:14
Дпункт_2,3_ч1ст 17_.pdf
23 квітня 2020 05:14
ДФС 17.04.zip
23 квітня 2020 05:14
МВС 06.04.zip
26 березня 2020 21:59
Електронний підпис
26 березня 2020 21:58
повноваження директора.pdf
26 березня 2020 21:43
технічні вимоги.pdf
26 березня 2020 21:43
15597894_пропозиція.pdf

Публічні документи

30 березня 2020 18:54
Електронний підпис
25 березня 2020 21:02
Електронний підпис
25 березня 2020 21:00
Тендерна пропозиція.pdf
25 березня 2020 21:00
Виписка з ЄДР копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
Відхилено 231 192,60
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 12:13
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 287 400,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 12:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
287 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:44
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 17:19
Договір_Машини для обробки даних.pdf укладений
06 травня 2020 17:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 287 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 47 900,00 UAH)