Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 98370000-7 – Поховальні та супутні послуги (Послуги з утримання міських кладовищ та захоронення безрідних, невідомих)
Очікувана вартість
2 391 043,70 UAH
UA-2020-03-04-000508-b 4269d3888e2446b2a8943902f2dba6f9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбонос Сергій Васильович

+380474431562 tk39358320@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Горбонос Сергій Васильович
+380474431562
tk39358320@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до частини другої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIІI (далі – Закон) умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Згідно з частиною сьомою статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовником було двічі проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг ДК 021:2015 – 98370000-7 – Поховальні та супутні послуги (Послуги з утримання міських кладовищ та захоронення безрідних, невідомих), з визначеними такими частинами предмета закупівлі (лоти): Лот №1: 98371111-5 – Послуги з обслуговування кладовищ (Послуги з утримання міських кладовищ), Лот №2: 98371200-6 – Ритуальні послуги (Захоронення безрідних, невідомих). За результатами проведених процедур закупівель дані торги було відмінено у зв’язку з поданням для участі у них менше двох тендерних пропозицій (частина перша статті 31 Закону): 1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-12-02-000673-a. Дата формування звіту: 18 грудня 2019 року; 2. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-12-21-004164-b. Дата формування звіту: 08 січня 2020 року. Тому Замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі у разі наявності підстав, визначених в частині другій статті 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у випадку якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (пункт 4 частини другої статті 35 Закону). Згідно з абзацом четвертим частини першої статті 12 Закону закупівля буде здійснюватися шляхом застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2020 13:58
Оскарження наміру укласти договір: 15 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98370000-7: Поховальні та супутні послуги


2 лоти

Тендерна документація

04 березня 2020 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1: 98371111-5 – Послуги з обслуговування кладовищ (Послуги з утримання міських кладовищ)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 306 364,72 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот №1: 98371111-5 – Послуги з обслуговування кладовищ (Послуги з утримання міських кладовищ)
ДК 021:2015: 98371111-5 — Послуги з обслуговування кладовищ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, місто Умань
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОКЛІНЕР"
#39153528
Переможець 2 306 364,72
UAH з ПДВ
04 березня 2020 13:58

Документи

04 березня 2020 13:58
Електронний підпис
04 березня 2020 13:56
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 13:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОКЛІНЕР"
#39153528
2 306 364,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2020 13:58
Електронний підпис
04 березня 2020 13:56
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 12:48
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 16:35
Додаткова угода 3 зміни до договору
19 січня 2021 16:30
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:27
Додаткова угода 2 зміни до договору
31 грудня 2020 10:25
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 11:26
Додаткова угода 1 зміни до договору
25 березня 2020 11:24
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 15:27
Договір укладений
16 березня 2020 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2019 р. № 2-71/7 «Про міський бюджет м. Умань на 2020 рік»» від 23.03.2020 р. № 1-75/7, рішення виконавчого комітету Уманської міської ради «Про затвердження титульного списку об’єктів відділу житлово-комунального господарства Уманської міської ради, видатки для яких будуть проводитись у 2020 році в новій редакції» від 24.03.2020 р. № 111, зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 1.3. та 11.2.1. Договору, Сторони домовились: 1.1. Про зменшення обсягів закупівлі послуги ДК 021:2015 – 98370000-7 – Поховальні та супутні послуги (Послуги з утримання міських кладовищ та захоронення безрідних, невідомих), Лот №1: 98371111-5 – Послуги з обслуговування кладовищ (Послуги з утримання міських кладовищ). Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 1 385 679,72 грн. Сума кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) зменшується згідно Угоди на 584 000,00 грн. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 920 685,00 (дев’ятсот двадцять тисяч шістсот вісімдесят п’ять гривень, 00 копійок) грн, в тому числі ПДВ 153 447,50 грн». 1.3. Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції: «Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) на суму 920 685,00 (дев’ятсот двадцять тисяч шістсот вісімдесят п’ять гривень, 00 копійок) грн, в тому числі ПДВ 153 447,50 грн».
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року), статті 651, 653 та 654 Цивільного Кодексу України та пункту 11.3 Договору Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 2. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 28.02.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року), статті 651, 653 та 654 Цивільного Кодексу України та пункту 11.3 Договору Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 1.1. Загальна вартість додаткової угоди становить 150 000,00 (сто п’ятдесят тисяч гривень, 00 копійок) грн, в тому числі ПДВ 25 000,00 грн. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 070 685,00 (один мільйон сімдесят тисяч шістсот вісімдесят п’ять гривень, 00 копійок) грн, в тому числі ПДВ 178 447,50 грн, із них на 2021 рік – 150 000,00 (сто п’ятдесят тисяч гривень, 00 копійок) грн, в тому числі ПДВ 25 000,00 грн». 1.3. Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції: «3.3. Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) на суму 1 070 685,00 (один мільйон сімдесят тисяч шістсот вісімдесят п’ять гривень, 00 копійок) грн, в тому числі ПДВ 178 447,50 грн, із них на 2021 рік – 150 000,00 (сто п’ятдесят тисяч гривень, 00 копійок) грн, в тому числі ПДВ 25 000,00 грн». 1.4. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Строк (термін) надання послуг: до 01 березня 2021 р.». 1.5. Пункт 10.1. Договору викласти в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання повноважними представниками Сторін та діє до 01.03.2021 року, а у частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторін від виконання зобов’язань, які лишились невиконаними. 2. На виконання вимог наказу Міністерства фінансів України «Про внесення змін до Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету» від 17.12.2020 р. № 781 Сторони домовились до Розділу «XIIІ. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» внести зміни та банківські реквізити Замовника викласти у наступній редакції: ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, IBAN UA278201720344210036000088616, Держказначейська служба України м. Київ, МФО 820172.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 070 685,00
UAH (в тому числі ПДВ 178 447,50 UAH)