Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Офісне устаткування та приладдя різне, код 30190000-7 за ДК 021:2015 (стрічка касова, термострічка для контрольно-касових апаратів, папір для принтера)»
Очікувана вартість
3 146 201,20 UAH
UA-2020-03-04-000059-b 4477796a7b264f949e7630964f478ecc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роженко Тетяна Валеріївна

+38 044 238-58-13 T.Rozhenko@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Роженко Тетяна Валеріївна
+38 044 238-58-13
T.Rozhenko@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2020 09:16
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 20 березня 2020 11:56
Очікувана вартість: 3 146 201,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 731,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
158040 шт
Стрічка касова, термострічка для контрольно-касових апаратів, папір для принтера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київська область, Київ, Мельникова, 1-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів від дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2020 09:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 09:13
Додаток 1.docx
04 березня 2020 09:13
Додаток 2.docx
04 березня 2020 09:13
Додаток 3.docx
04 березня 2020 09:13
Додаток 4.docx
04 березня 2020 09:13
Додаток 5.docx
04 березня 2020 09:13
Додаток 6.docx
04 березня 2020 09:13
Додаток 7.docx
04 березня 2020 09:13
ТД.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-04-000059-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 09 квітня 2020 17:34
Скарга до АМКУ
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 08.04.2020 № 96/юр/20.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 квітня 2020 19:35
рішення від 14.04.2020 №7046+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2020 19:35
рішення від 29.04.2020 №8286 .pdf
Дата публікації: 05 травня 2020 22:37

Документи подані скаржником

09 квітня 2020 17:34
Скарга 08.04.20.pdf
09 квітня 2020 17:34
Платіжне доручення.pdf
09 квітня 2020 17:34
Мітсубіші лист.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 2 611 039,20
UAH з ПДВ
2 611 039,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Паперова продукція" 3 046 039,20
UAH з ПДВ
3 030 308,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Група компаній "Торгсервіс" 3 046 756,80
UAH з ПДВ
3 031 025,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОМА-К" 3 101 313,60
UAH з ПДВ
3 045 579,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2020 12:46
Електронний підпис
19 березня 2020 14:30
Електронний підпис

Публічні документи

02 квітня 2020 11:01
ПДВ свідоцтво.pdf
02 квітня 2020 11:01
Статут ПП.PDF
02 квітня 2020 11:01
Довідка МВС України.pdf
19 березня 2020 15:12
1 Умови пропозиції.pdf
19 березня 2020 15:12
0 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 16:41
Електронний підпис
19 березня 2020 16:40
Гарантія 1544-20 (2).7z
19 березня 2020 16:24
Електронний підпис
19 березня 2020 16:09
Гарантія 1544-20.rar
19 березня 2020 15:54
Електронний підпис
19 березня 2020 15:53
Умови пропозиції.pdf
19 березня 2020 15:53
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
19 березня 2020 15:53
Статут ПП 2019878.pdf
19 березня 2020 15:53
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 березня 2020 15:53
Рішення 17 ПП.pdf
19 березня 2020 15:53
Наказ Директор.pdf
19 березня 2020 15:53
Лист про ліцензію.pdf
19 березня 2020 15:53
Лист про довкілля.pdf
19 березня 2020 15:53
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
19 березня 2020 15:53
ДОВІДКА стаття 17.pdf
19 березня 2020 15:53
Протокол НР.7z
19 березня 2020 15:53
Наказ Фролова Ю.М.7z
19 березня 2020 15:53
Лист для клієнтів.7z
19 березня 2020 15:53
Гарантія 1544-20.7z
19 березня 2020 15:53
Витяг із Статуту.7z
19 березня 2020 15:53
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

19 березня 2020 15:35
Електронний підпис
19 березня 2020 13:52
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Паперова продукція"

ПП "Група компаній "Торгсервіс"

ТОВ "РОМА-К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 2 611 039,20
UAH з ПДВ
26 березня 2020 16:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Паперова продукція"
#37415769
Переможець 3 030 308,20
UAH з ПДВ
31 березня 2020 14:27

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

26 березня 2020 16:58
Електронний підпис
20 березня 2020 12:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2020 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Паперова продукція"
#37415769
3 030 308,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 14:26
04_05_01 від 04.05.2020 - ТОВ ПАПЕРОВА ПРОДУКЦІЯ — звіт про виконання від 26.11.2021.pdf укладений
29 листопада 2021 14:25
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 14:11
04_05_01 від 04.05.2020 - ТОВ ПАПЕРОВА ПРОДУКЦІЯ — угода про розірвання від 26.11.2021.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 14:10
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2021 14:47
04_05_01 від 04.05.2020 - ТОВ ПАПЕРОВА ПРОДУКЦІЯ — ДУ3 від 04.08.2021 (1) (1).pdf зміни до договору
04 серпня 2021 14:47
1_04_05_01 від 04.05.2020 - ТОВ ПАПЕРОВА ПРОДУКЦІЯ — ДУ3 від 04.08.2021.pdf укладений
04 серпня 2021 14:47
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 16:35
04_05_01 від 04.05.2020 - ТОВ ПАПЕРОВА ПРОДУКЦІЯ — ДУ2 від 25.11.2020 — обґрунту (1).pdf зміни до договору
25 листопада 2020 16:35
04_05_01 від 04.05.2020 - ТОВ ПАПЕРОВА ПРОДУКЦІЯ — ДУ2 від 25.11.2020 (1).pdf зміни до договору
25 листопада 2020 16:35
1_04_05_01 від 04.05.2020 - ТОВ ПАПЕРОВА ПРОДУКЦІЯ — ДУ2 від 25.11.2020.pdf укладений
25 листопада 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2020 12:03
04_05_01 від 04.05.2020 - ТОВ ПАПЕРОВА ПРОДУКЦІЯ - ДУ1 від 04.05.2020 (1).pdf зміни до договору
06 травня 2020 12:03
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 11:47
04_05_01 від 04.05.2020 - ТОВ ПАПЕРОВА ПРОДУКЦІЯ.pdf укладений
06 травня 2020 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись пунктами 11.2 та 11.3 даного Договору та відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», прийшли до згоди змінити ціну товару в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару) тим самим внести відповідні зміни до Договору. Сума Договору після внесення змін - 3 030 254,40 грн з ПДВ. Кількість товару після внесення змін - 158 040 шт.
Номер договору про закупівлю: 04/05/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оскільки сума договору складає 3030254,40 грн, залишок коштів за договором станом на 25.11.2020 складає 1812554,40 грн, а договір діє до 31.12.2020 року, сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.08.2021 року. Сума Договору після внесення змін - 3 030 254,40 грн з ПДВ. Кількість товару після внесення змін - 158 040 шт.
Номер договору про закупівлю: 04/05/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи експертний висновок від Київської Торгово-промислової палати України №Ц-769 від 21.07.2021 щодо підтвердження коливання цін товару на ринку, керуючись пунктом 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі пункту 11.2 Договору, а також пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі пункту 10.4 Договору, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору без збільшення суми, визначеної в договорі та збільшити ціну за одиницю товару до 10 відсотків.
Номер договору про закупівлю: 04/05/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку зі зміною касового обладнання та відсутністю потреби у подальшій закупівлі товару, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та на підставі п. 11.1, п. 11.2 Договору, Сторони дійшли згоди розірвати договір (Сума договору після внесення змін — 3030234,96 грн, в тому числі ПДВ 20% — 505039,16 грн. Кількість товару після внесення змін — 155769,00 шт.)
Номер договору про закупівлю: 04/05/01
Договір:
Номер додаткової угоди: угода про розірвання
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2020 — 26 листопада 2021
Сума оплати за договором: 3 005 874,96
UAH (в тому числі ПДВ 500 979,16 UAH)
Причини розірвання договору: керуючись пунктом 12 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» та у зв’язку з зміною касового обладнання, товар «Термострічка для контрольно-касових апаратів (ККА) 28мм, 19мм» та «Папір для принтера, без перфорації, 210 мм, в рулонах» не є актуальним у використанні на підприємстві