Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (36035 Стент, судинний; 47932 Стент для периферичних артерій, металевий непокритий; 61563 Стент для сонної артерії з сітчастим каркасом; 58112 Система захисту сонних артерій від емболії; 46535 Лікарсько - елюючий стеноз коронарної артерії)
Очікувана вартість
1 991 600,00 UAH
UA-2020-03-03-004907-a 2acb1bddc40347089d642c0f2c3d63a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Сергій

+380487258212 vmkstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військово-медичний клінічний центр Південного регіону
Код ЄДРПОУ: 08199969
Місцезнаходження: 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Пироговська, буд. 2
Контактна особа: Бондаренко Сергій
+380487258212
vmkstender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2020 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 17:15
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 17:15
Початок аукціону: 30 червня 2020 14:20
Очікувана вартість: 1 991 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 958,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (36035 Стент, судинний; 47932 Стент для периферичних артерій, металевий непокритий; 61563 Стент для сонної артерії з сітчастим каркасом; 58112 Система захисту сонних артерій від емболії; 46535 Лікарсько - елюючий стеноз коронарної артерії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пироговська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує повну вартість отриманого Товару шляхом прямих банківських переказів з відстрочкою платежу протягом 35 (тридцяти п`яти) календарних днів з дати поставки Товару (дата видаткової накладної). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дня отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 35 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 15:14
ТД стенти зміни 3.doc
18 червня 2020 15:14
протокол 206.PDF
13 травня 2020 15:55
ТД стенти зміни 2.doc
13 травня 2020 15:55
протокол 114.PDF
09 квітня 2020 16:29
ТД стенти зміни.doc
09 квітня 2020 16:29
протокол 64.PDF
03 березня 2020 17:10
ТД стенти.doc
18 червня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 15:14
ТД стенти зміни 3.doc
18 червня 2020 15:14
протокол 206.PDF
13 травня 2020 15:55
ТД стенти зміни 2.doc
13 травня 2020 15:55
протокол 114.PDF
09 квітня 2020 16:29
ТД стенти зміни.doc
09 квітня 2020 16:29
протокол 64.PDF
03 березня 2020 17:10
ТД стенти.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-03-004907-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 04 березня 2020 12:14
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-03-03-004907-a нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах.
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-03-03-004907-a чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів.

Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів:
- переглянути медико-технічні вимоги Додатку 4 Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України.
- розділити предмет закупівлі на окремі лоти по позиціях.

У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Таблиця МТВ зі змінами додається
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 березня 2020 15:55
На Ваше звернення надаємо відповідь.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Ані Закон, ані нормативні документи органу влади (МОЗ, Мінекономіки, Антимонопольний комітет України, інші) не регламентують які саме характеристики/параметри товарів та вимоги до них мають бути прописані в тендерній документації, тобто Замовник самостійно, зі свого досвіду та на свій розсуд визначає перелік характеристик/параметрів товарів та вимоги до них.
Медико-технічні вимоги щодо предмету закупівлі, визначені у тендерній документації не є ексклюзивними, оскільки товар з такими параметрами може поставляться багатьма компаніями в Україні, що підтверджується електронною системою «ProZorro».
Комплектація медичних виробів визначена в медико-технічних вимогах відповідно до міжнародних стандартів та клінічних вимог щодо зазначених медичних виробів при використанні.
Викладені у Додатку 4 до Тендерної документації медико-технічні вимоги визначені для зменшення ускладнень при здійснення маніпуляцій, швидшого реабілітаційного періоду у пацієнтів.
Також в останньому абзаці пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначається, що «Усі посилання у Додатку 4 до Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент». Таким чином ви маєте право подавати еквівалент, який буде відповідати медико-технічним вимогам.
Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно з наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг».
Відповідно до законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Аналогічна позиція міститься у Рекомендаціях Антимонопольного комітету України №4-рк від 30.03.2018 р., в яких зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу, а також в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06. Відповідно до змісту вказаного листа визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника.

Посилання на те, що Вами було виявлені дискримінаційні вимоги, які не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим нормативним документам, що порушує принципи здорової та відкритої конкуренції і суттєво звужує коло учасників, а саме: медико - технічні вимоги закупівлі чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників; об’єднання предмету закупівлі в один лот штучно звужує коло потенційних учасників та встановлює обмеження для участі у торгах, є виключно непідтвердженими та необґрунтованими припущеннями.
На підставі викладеного, тендерну документацію по закупівлі ID: UA-2020-03-03-004907-a залишено без змін.
Номер вимоги: UA-2020-03-03-004907-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ПП Одесжилбуд 2007, Код ЄДРПОУ:34994260
Дата подання: 05 березня 2020 06:24
критерії оцінки переможця
   Згідно з законом України Про публічні закупівлі Стаття 3. Принципи здійснення закупівель:
   1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
   добросовісна конкуренція серед учасників;
   максимальна економія та ефективність;
   відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
   недискримінація учасників;
   об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
   запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 13 березня 2020 14:29
Причина: було надано пояснення по скарзі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2020 15:58
На Ваше звернення надаємо відповідь.
Ваше звернення UA-2020-03-03-004907-a.b2 не містить будь яких вимог стосовно проведення закупівлі ID: UA-2020-03-03-004907-a, а є виключно копіюванням статті Закону України “Про публічні закупівлі”.
В свою чергу повідомляємо, що тендерну документацію по закупівлі ID: UA-2020-03-03-004907-a складено у повній відповідності до діючого законодавства України.
На підставі викладеного, тендерну документацію по закупівлі ID: UA-2020-03-03-004907-a залишено без змін.
Номер вимоги: UA-2020-03-03-004907-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Прикарпатська медична компанія, Код ЄДРПОУ:40447429
Дата подання: 09 березня 2020 12:41
Вимога щодо приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога щодо приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України додається
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2020 16:36
На Ваше звернення надаємо відповідь.
Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 №454, із змінами « Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг».
Відповідно до законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Аналогічна позиція міститься у Рекомендаціях Антимонопольного комітету України №4-рк від 30.03.2018 р., в яких зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу, а також в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06. Відповідно до змісту вказаного листа визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника.
Посилання на те, що Вами була виявлена дискримінаційна вимога, яка не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим нормативним документам, яка порушує принципи здорової та відкритої конкуренції і суттєво звужує коло учасників, а саме: об’єднання предмету закупівлі в один лот штучно звужує коло потенційних учасників та встановлює обмеження для участі у торгах, є виключно непідтвердженими та необґрунтованими припущеннями.
На підставі викладеного, тендерну документацію по закупівлі ID: UA-2020-03-03-004907-a залишено без змін.

Документи подані скаржником

04 березня 2020 12:14
МТВ зі змінами.docx

Документи

10 березня 2020 15:55
Відповідь 1.docx

Документи

11 березня 2020 15:57
Відповідь 2.docx

Документи подані скаржником

09 березня 2020 12:41
Вимога

Документи

12 березня 2020 16:36
Відповідь 3.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-03-004907-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Прикарпатська медична компанія, Код ЄДРПОУ:40447429
Дата подання: 13 березня 2020 21:47
Скарга на наявність в тендерній документації дискримінаційних вимог в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга на наявність в тендерній документації дискримінаційних вимог в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та інші документи додаються
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 березня 2020 11:27
рішення від 17.03.2020 № 5016 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 18 березня 2020 11:26
рішення від 31.03.2020 № 6160 .pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 16:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни в тендерну документацію.
Дата виконання рішення замовником: 09 квітня 2020 16:33
Номер скарги: UA-2020-03-03-004907-a.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Прикарпатська медична компанія, Код ЄДРПОУ:40447429
Дата подання: 11 квітня 2020 13:07
Скарга на наявність в тендерній документації дискримінаційних вимог в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга на наявність в тендерній документації дискримінаційних вимог в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та інші документи додаються
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2020 19:45
рішення від 15.04.2020 № 7198 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 19:45
рішення від 29.04.2020 № 8265 .pdf
Дата публікації: 05 травня 2020 21:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення АМКУ. Внесено зміни в тендерну документацію.
Дата виконання рішення замовником: 13 травня 2020 16:02
Номер скарги: UA-2020-03-03-004907-a.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Прикарпатська медична компанія, Код ЄДРПОУ:40447429
Дата подання: 16 травня 2020 14:47
Скарга на наявність в тендерній документації дискримінаційних вимог в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга на наявність в тендерній документації дискримінаційних вимог в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та інші документи додаються
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 травня 2020 21:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни в тендерну документацію.
Дата виконання рішення замовником: 18 червня 2020 15:19

Документи подані скаржником

11 квітня 2020 13:07
Рішення АМКУ від 31.03.2020
29 квітня 2020 12:13
Пояснення

Документи подані замовником

23 квітня 2020 17:59
Новая сжатая ZIP-папка.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Інтегра Медікал 1 989 237,00
UAH з ПДВ
1 989 237,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕДІДЕЯ 1 991 600,00
UAH з ПДВ
1 991 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 14:56
Електронний підпис
25 червня 2020 21:18
Електронний підпис

Публічні документи

25 червня 2020 11:26
Інші документи.pdf
25 червня 2020 11:26
Додаток 4.pdf
25 червня 2020 11:26
Додаток 3.pdf
25 червня 2020 11:26
Додаток 2.pdf
25 червня 2020 11:26
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Інтегра Медікал

ТОВ МЕДІДЕЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Інтегра Медікал
#39860150
Переможець 1 989 237,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 13:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Інтегра Медікал
#39860150
1 989 237,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 13:01
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 12:39
ДУ 2 дог 371.PDF зміни до договору
19 січня 2021 12:25
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 12:15
ДУ 1 дог 371.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 12:10
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 17:08
Інтегра медікал 371.pdf укладений
13 липня 2020 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 371
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Проведення закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 % від суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 371
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 2 381 178,00
UAH (в тому числі ПДВ 155 778,00 UAH)