Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги у сфері університетської освіти для дорослих» – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 80430000-7 (послуги з підготовки, проведення та обробки результатів тестових екзаменів ліцензійних інтегрованих іспитів).
Очікувана вартість
1 305 876,54 UAH
UA-2020-03-03-003941-a 6165bdaa0e1c40e4a7d9c43f7ce72e39
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прохоров Олег Дмитрович

380986672441 tender@vnmu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
Код ЄДРПОУ: 02010669
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Пирогова, 56
Контактна особа: Прохоров Олег Дмитрович
380986672441
tender@vnmu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Міністерство освіти і науки України наказом «Про затвердження складових галузевих стандартів вищої освіти з напрямків «Медицина» і «Фармація» від 16.04.2003 №239, погодженим з Міністерством охорони здоров’я України, Міністерством праці та соціальної політики України, визначило, що нормативною формою державної атестації є інтегрований тестовий іспит «Крок 1», іспит з іноземної мови професійного спрямування, який здійснює Державна організація «Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки «Медицина» і «Фармація» при МОЗ України, як єдина організація, яка надає дану послугу вищим навчальним закладам України, які здійснюють підготовку фахівців для галузі охорони здоров’я. Система зовнішнього оцінювання якості підготовки фахівців за напрямами «Медицина» і «Фармація». Для виконання організаційно-методичних робіт з проведення ліцензійних інтегрованих іспитів при Міністерстві охорони здоров’я України створено Державну організацію «Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою за напрямами «Медицина» і «Фармація» (наказ Міністерства охорони здоров’я України від 15.01.99р. №7, зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 10.02.99 р. № 91/3384 та постанова КМУ №334 від 28.03.2018р. Про затвердження Порядку здійснення єдиного державного кваліфікаційного іспиту для здобувачів вищої освіти магістра за спеціальностями галузі знань «22 Охорони здоров’я»).
Державна організація «Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки «Медицина» і «Фармація» при Міністерстві охорони здоров’я України - єдина організація, яка надає Послуги з підготовки, проведення та обробки результатів тестових екзаменів ліцензійних інтегрованих іспитів професійного спрямування (Послуги у сфері університетської освіти для дорослих (ДК 021:2015 – 80430000-7).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2020 15:50
Оскарження наміру укласти договір: 14 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80430000-7: Послуги у сфері університетської освіти для дорослих


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з підготовки, проведення та обробки результатів тестових екзаменів ліцензійних інтегрованих іспитів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, Пирогова, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 80430000-7 — Послуги у сфері університетської освіти для дорослих

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Підставою для оплати за надані Виконавцем Послуги є належним чином оформлений і підписаний уповноваженими представниками Сторін Акт приймання – передачі наданих послуг. В Акті приймання-передачі наданих послуг Виконавець відображає: кількість здобувачів, які фактично складали Іспит; вартість Послуги відповідно кількості здобувачів, які фактично складали Іспит; кількість здобувачів, які не з’явилась на Іспит, однак були зареєстровані для його складання Замовником; вартість компенсації прямих витрат Виконавця відповідно кількості здобувачів, які не з’явилися на Іспит, але були зареєстрованих для його складання; загальну суму, що підлягає сплаті Замовником на користь Виконавця. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

03 березня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державна організація «Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки «Медицина» і «Фармація» при МОЗ України"
#21707413
Переможець 1 305 876,54
UAH з ПДВ
03 березня 2020 15:50

Документи

03 березня 2020 15:49
Електронний підпис
03 березня 2020 15:49
Протоко 3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 15:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державна організація «Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки «Медицина» і «Фармація» при МОЗ України"
#21707413
1 305 876,54
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2020 15:49
Електронний підпис
03 березня 2020 15:49
Протоко 3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 13:04
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 11:09
ДУ №1 від 05.10.2020 р. Дог. №16-03-20-02.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 11:05
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 13:08
Договір.pdf укладений
16 березня 2020 13:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна платіжних реквізитів Виконавця в розділі XV Договору.
Номер договору про закупівлю: 16/03/20/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 084 387,80
UAH (в тому числі ПДВ 180 731,30 UAH)