Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя (Папір для ксерокса, олівці графітні, скотч, фотопапір, файли, ручки, скріпки, обкладинки для брошурування, пластикові пружини для оправлення)
Очікувана вартість
10 568,00 UAH
UA-2020-03-03-003604-a ece0daba29354846bc8185c763046f49
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Анатоліївна Мотрой

+380567170315 boardingschool4@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ№4 І-ІІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20199156
Місцезнаходження: 49023, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ростовська, 15
Контактна особа: Наталія Анатоліївна Мотрой
+380567170315
boardingschool4@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2020 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 15:13
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 15:13
Очікувана вартість: 10 568,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49023, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул. Ростовська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020  —  03 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пачка
Скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49023, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул. Ростовська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020  —  03 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
95 пачка
Папір для ксерокса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49023, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул. Ростовська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020  —  03 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 пачка
Олівець графітовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49023, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул. Ростовська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020  —  03 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
22 штуки
Скотч
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49023, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул. Ростовська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020  —  03 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 пачка
Обкладинка для брошурування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49023, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул. Ростовська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020  —  03 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пачка
Пластикові пружини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49023, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул. Ростовська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020  —  03 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пачка
Фотопапір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49023, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул. Ростовська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020  —  03 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 пачка
Файли
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49023, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул. Ростовська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020  —  03 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок за фактично отриманий товар згідно накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються на протязі 5-х банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 16:16
проект договору.docx
03 березня 2020 16:16
Оголошення.doc
03 березня 2020 15:19
технічні вимоги.docx
03 березня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 16:16
проект договору.docx
03 березня 2020 15:19
проект договору.docx
03 березня 2020 16:16
Оголошення.doc
03 березня 2020 15:19
Оголошення.doc
03 березня 2020 15:19
технічні вимоги.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 9 756,20
UAH з ПДВ
9 756,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 10:40
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf
12 березня 2020 10:35
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ .pdf
12 березня 2020 10:35
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 9 756,20
UAH з ПДВ
16 березня 2020 11:55

Документи

16 березня 2020 11:55
Електронний підпис
16 березня 2020 09:39
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
9 756,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2020 11:55
Електронний підпис
16 березня 2020 09:39
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 10:55
договір.pdf укладений
26 березня 2020 10:54