Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Системи кондиціонування з монтажем)
Очікувана вартість
194 000,00 UAH
UA-2020-03-03-002205-a ● 77f9530a02e54a3fa24ccb86fce47416
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38455891 |
Місцезнаходження: | 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2 |
Контактна особа: |
Бачинська Надія 380675807308 cpmsd2903@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2020 12:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2020 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 194 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 970,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
код ДК 021:2015 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Системи кондиціонування з монтажем)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата наданих Послуг та кожної окремої поставленої партії Товару здійснюється Покупцем шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку на оплату та підписання Сторонами Актів здачі-приймання наданих Послуг та видаткових накладних на поставлений Товар, в залежності від того, яка дата є більш пізньою | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2020 13:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2020 12:56 |
Оголошення кондиціонери 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
расстояние
Дата подання: 03 березня 2020 13:54
Дата відповіді: 04 березня 2020 09:09
Расстояние монтажа внутреннего и наружного блока (магистрали)?
Відповідь: Доброго дня! Згідно Вашого звернення надаємо наступну інформацію:
Орієнтовна відстань між внутрішніми та зовнішніми блоками кондиціонерів – 4,5м; зовнішні стіни будівель із цегли; зовнішні стіни будівель утеплені, товщина утеплюючого матеріалу – 10 см скловати.
Орієнтовна відстань між внутрішніми та зовнішніми блоками кондиціонерів – 4,5м; зовнішні стіни будівель із цегли; зовнішні стіни будівель утеплені, товщина утеплюючого матеріалу – 10 см скловати.
Доброго дня, підскажіть чи є можливість подачі аналогу (еквіваленту) ? та чи буде розглядатися пропозиції учасників платників та не платників ПДВ на рівних умовах?
Дата подання: 04 березня 2020 09:24
Дата відповіді: 05 березня 2020 11:44
Доброго дня, підскажіть чи є можливість подачі аналогу (еквіваленту) ? та чи буде розглядатися пропозиції учасників платників та не платників ПДВ на рівних умовах?
Відповідь: Оголошена процедура закупівлі (UA-2020-03-03-002205-a) має вартість предмету закупівлі менше, ніж 200 000,00 грн., а тому організовується та проводиться згідно вимог, які визначено у Наказі ДП «Прозорро» вiд 19.03.2019 №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»» зі змінами затвердженими наказом від 20.03.2019 №11 «Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»».
Інструкцією не встановлено будь-яких імперативних норм щодо розгляду аналогів і еквівалентів. Тому замовник на свій розсуд приймає рішення щодо розгляду аналогів при проведенні допорогової закупівлі.
Інструкцією не встановлено будь-яких імперативних норм щодо розгляду аналогів і еквівалентів. Тому замовник на свій розсуд приймає рішення щодо розгляду аналогів при проведенні допорогової закупівлі.
аналоги
Дата подання: 04 березня 2020 11:38
Дата відповіді: 05 березня 2020 13:49
Шановний замовник! Просимо надати обгрунтовану відповідь, чому саме не розглядається обладнання інших виробників?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув запитання до закупівлі код ДК 021:2015 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Системи кондиціонування з монтажем) щодо надання обґрунтованої відповіді, чому саме не розглядається обладнання інших виробників та вирішив надати відповідь наступним чином.
Оголошена процедура закупівлі (UA-2020-03-03-002205-a) має вартість предмету закупівлі менше, ніж 200 000,00 грн., а тому організовується та проводиться згідно вимог, які визначено у Наказі ДП «Прозорро» вiд 19.03.2019 №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»» зі змінами затвердженими наказом від 20.03.2019 №11 «Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»» (далі – Порядок).
Очікувана вартість предмета закупівлі складає 194000,00 грн., що дає підстави замовнику як застосовувати процедуру допорогових закупівель із використанням електронної системи закупівель, так і здійснювати зазначену закупівлю без використання електронної системи закупівель з подальшим оприлюдненням звіту про укладений договір в системі електронних закупівель відповідно до статті 2 цього Закону. Ми застосовуємо процедуру допорогових закупівель через відкритість з нашого боку для прийому пропозицій від учасників, забезпечуючи таким чином дотримання принципу добросовісної конкуренції серед учасників та отримання можливості для нас закупівлі товарів за найбільш економічно вигідною ціною.
При проведенні допорогових закупівель у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Постачальників. Відповідно до Порядку «Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.» Тобто зазначення «або еквівалент» в допорогових закупівлях не передбачається Порядком.
З огляду на вищенаведене, Порядок не обмежує права Замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т.ч. вказувати назву товару, марку, тощо. Враховуючи наведене, окремі вимоги до предмету Закупівлі, в т.ч. технічні характеристики товару, послуги, обумовлені саме досвідом використання предмету закупівлі в нашому закладі.
Позитивний досвід використання в нашому закладі визначених до закупівлі товарів, їх цільова ефективність та якість, відсутність проблем у використанні прийнято до уваги при визначенні предмету закупівлі.
Оголошена процедура закупівлі (UA-2020-03-03-002205-a) має вартість предмету закупівлі менше, ніж 200 000,00 грн., а тому організовується та проводиться згідно вимог, які визначено у Наказі ДП «Прозорро» вiд 19.03.2019 №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»» зі змінами затвердженими наказом від 20.03.2019 №11 «Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»» (далі – Порядок).
Очікувана вартість предмета закупівлі складає 194000,00 грн., що дає підстави замовнику як застосовувати процедуру допорогових закупівель із використанням електронної системи закупівель, так і здійснювати зазначену закупівлю без використання електронної системи закупівель з подальшим оприлюдненням звіту про укладений договір в системі електронних закупівель відповідно до статті 2 цього Закону. Ми застосовуємо процедуру допорогових закупівель через відкритість з нашого боку для прийому пропозицій від учасників, забезпечуючи таким чином дотримання принципу добросовісної конкуренції серед учасників та отримання можливості для нас закупівлі товарів за найбільш економічно вигідною ціною.
При проведенні допорогових закупівель у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Постачальників. Відповідно до Порядку «Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.» Тобто зазначення «або еквівалент» в допорогових закупівлях не передбачається Порядком.
З огляду на вищенаведене, Порядок не обмежує права Замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т.ч. вказувати назву товару, марку, тощо. Враховуючи наведене, окремі вимоги до предмету Закупівлі, в т.ч. технічні характеристики товару, послуги, обумовлені саме досвідом використання предмету закупівлі в нашому закладі.
Позитивний досвід використання в нашому закладі визначених до закупівлі товарів, їх цільова ефективність та якість, відсутність проблем у використанні прийнято до уваги при визначенні предмету закупівлі.
отсутствие товара на территории Украины
Дата подання: 04 березня 2020 14:00
Добрый день! Согласно информации полученой от официального дистрибьютора на территории Украины данного оборудования, кондиционеры OSH-10LD7W отсуствуют на складах, поставки данной модели более не будет производится. Просим изменить Додаток № 1 со следующими изменениями: убрать наименование моделей кондиционеров; указать в характеристиках диапазон параметров (например: режим охлаждения 2,0-2,2 кВт, и т.д.); последний абзац ** заменить на следующий текст (или на подобный с тем же смыслом): У разі подачі аналогу/еквіваленту пропозиція розглядається замовником та приймається рішення чи відповідає такий аналог/еквівалент потребі замовника. Якщо замовник приймає рішення, що не відповідає, пропозиція відхиляється.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НАНОВСЬКА СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА" #2990003004 |
Переможець |
192 562,50
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2020 11:16
|
нановська.PDF | укладений |
17 березня 2020 11:15
|