Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Направляюче пішохідне огородження 2-ї групи
Очікувана вартість
495 000,00 UAH
UA-2020-03-03-001050-c dcd81174c7634c70b7b0098703cbe230
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євтушенко Тетяна Іванівна

+380633129254 zakypivli31722818@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ДАРНИЦЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 31722818
Місцезнаходження: 02121, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дніпродзержинська, 130
Контактна особа: Євтушенко Тетяна Іванівна
+380633129254
zakypivli31722818@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 19 березня 2020 13:58
Очікувана вартість: 495 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт
Направляюче пішохідне огородження 2-ї групи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02121, Україна, Київська область, Київ, Кам'янська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Покупцем в національній валюті України шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника по факту поставки Товару з відстрочкою платежу до 30 банківських днів за наявності бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 15:59
Додаток 6_лист на обробку персональних даних.docx
03 березня 2020 15:59
Додаток 5_Проект договору.docx
03 березня 2020 15:59
Додаток 4_технічні характеристики.docx
03 березня 2020 15:59
Додаток 3_ст.17.docx
03 березня 2020 15:59
Додаток 2_кваліфікаційні критерії.docx
03 березня 2020 15:59
Додаток 1_форма пропозиція.docx
03 березня 2020 15:59
ДКТ_НПО.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 06 березня 2020 19:21
Дата відповіді: 12 березня 2020 17:06
На яких законодавчих підставах грунтується вимога щодо надання позитивного висновку санітарно-епідемологічної експертизи для даного предмету закупівлі?
Відповідь: Відповідно до вимог п.3 пп. 3.1, 3.2 Наказу МОЗ України № 247 від 09.10.2000 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» та абз 5 ст 11, абз 2 ст 7, п. 2 абз 2 ст 10 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об'єкта чи вповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об'єкт.
Забороняється використання або функціонування об'єктів експертизи без наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Державна санітарно-епідеміологічна експертиза передбачає:
Визначення безпеки господарської та іншої діяльності, умов праці, навчання, виховання, побуту, що прямо чи побічно негативно впливають або можуть вплинути на здоров'я населення;
Встановлення відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарних норм.
У випадках, передбачених санітарними нормами, забезпечувати лабораторний контроль за виконанням вимог цих норм щодо безпеки використання (зберігання, транспортування тощо) шкідливих для здоров'я речовин та матеріалів, утворюваних внаслідок їх діяльності викидів, скидів, відходів та факторів, а також готової продукції;
Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають:
продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей
Враховуючи те, що направляюче пішохідне огородження буде встановлюватися в місцях, де одночасно тривалий час перебуває велика кількість людей, постає питання гігієнічної та екологічної безпеки для населення.
На підставі вищезазначеного, замовником у складі тендерної документації було висунуто дану вимогу.
Неправомірна вимога
Дата подання: 06 березня 2020 19:23
Дата відповіді: 12 березня 2020 17:06
На яких законодавчих підставах ґрунтується вимога Замовника яка зазначена в Додатку 4 п.3.3. а саме: 3.3.Учасником у складі пропозиції надається довідка, складена у довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою Учасника, та завірена печаткою Учасника (у разі використання) про те, що Учасник погоджується після завершення аукціону протягом 2-х робочих днів, не пізніше ніж до 17:00 надати Замовнику по 1 зразку кожного найменування Товару, які є предметом закупівель. Доставка Замовнику зразків Товару буде здійснена Учасником за власний рахунок. Така вимога Замовника суперечить Закону «Про публічні закупівлі», а саме ст. 30 Закону не передбачено як підставу для відхилення тендерної пропозиції ненадання або несвоєчасне надання зразків чи товару. Своєю вимогою Замовник передбачив, що може вимагати надати товар у Учасника, після аукціону, до укладення договору про закупівлю, що суперечить частині 7 статті 2 Закону. При цьому у тендерній документації Замовником не встановлено строку повернення товару, порядку й тривалості користування ними, порядку оформлення факту передання товару і факту його повернення, мети й порядку його дослідження. Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них. ТД не визначено порядку контролю з боку інших учасників (чи дійсно учасники після аукціону) надали запропонований товар, що може створювати умови для зловживань і суперечити принципу прозорості відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону про публічні закупівлі та порушує ст. 5 Закону. Крім того вимоги щодо відповідності якості товару зазначені у проекті договору що запропонований у тендерній документації при поставці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначається, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити. Споживач має право на перевірку якості, безпеки, комплектності, міри, ваги та ціни продукції, що постачається, демонстрацію безпечного та правильного її використання. На вимогу споживача продавець (виконавець) зобов‘язаний надати йому контрольно-вимірювальні прилади, документи про якість, безпеку, ціну продукції (п. 4 ст. 17 ЗУ «Про захист прав споживачів»). Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов‘язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції, (п.2 ст. 6 ЗУ «Про захист прав споживачів»).
Частиною сьомою статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщонаявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону.
Вимога, щодо надання Замовнику по 1 зразку кожного найменування Товару, які є предметом закупівель, висунута Замовником з метою підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим кваліфікаційною документацією, та не є дискримінаційною.
До того ж, частиною 1 статті 268 Господарського кодексу України передбачено, що якість товарів, що поставляються, повинна відповідати зразкам (еталонам).
Відповідно до частини 4 статті 28ЗУ «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 06 березня 2020 19:26
Дата відповіді: 12 березня 2020 17:07
Обгрунтуйте будь ласка вимогу ( наявність від 3-х зварювальників не менше 4-го розряду). Якшо інша ваша вимога передбачає є в наявності товару не менше ніж 60% (на складі або в магазині), а поставка згідно з договором протягом 30 календарних днів з моменту направлення Покупцем заявки Постачальнику.
Відповідь: Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Кваліфікаційні критерії до учасників, а також документи, що підтверджують їх відповідність встановлювалися замовником виходячи зі специфіки предмету закупівлі.
Тобто, при розробці тендерної документації були враховані такі фактори: якість та складність виготовлення, обсяг предмету закупівлю та інші фактори. Вимоги до кваліфікації учасників є обґрунтованими та такими, що не суперечать діючому законодавству України. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне в неї включити. Відповідно до роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N3302-06/3812-06 та коментаря до законодавства України про публічні закупівлі в межах проекту «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС» (грудень 2016), а саме до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.

Враховуючи значний обсяг та стислі терміни виконання замовлення, з метою забезпечення належного виконання зобов‘язань за договором про закупівлю товару, який є предметом оголошених торгів, замовник вважає доцільним встановити вимогу для постачальника обов’язкової наявності наявність від 3-х зварювальників не менше 4-го розряду.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСТРО-Л ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 375 525,00
UAH з ПДВ
375 525,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АНТЕКС-МЕТ 2011" 454 500,00
UAH з ПДВ
449 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН" 479 600,00
UAH з ПДВ
451 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 16:24
Електронний підпис
18 березня 2020 16:18
3.1. Аналогічний договір .pdf
18 березня 2020 16:18
7. Інформація ст.17.pdf
18 березня 2020 16:18
6. Наказ.PDF
18 березня 2020 16:18
3.3. Відгук.pdf
18 березня 2020 16:18
6. Протокол.PDF
18 березня 2020 16:18
17. Довідка про довкілля.pdf
18 березня 2020 16:18
25.Висновок експертизи.pdf
18 березня 2020 16:18
13. Пропозиція _додаток 1_.pdf
18 березня 2020 16:18
19. Довідка про ліцензію.pdf
18 березня 2020 16:18
9.Статут.pdf
18 березня 2020 16:18
11. Свідоцтво ПДВ.PDF
18 березня 2020 16:18
15. Довідка про зразок.pdf
18 березня 2020 16:18
3.2. Видаткова.pdf
18 березня 2020 16:18
10. ДОВІДКА про печатку.pdf
18 березня 2020 16:18
5. Виписка ЄДРПОУ.PDF
18 березня 2020 16:18
23.Сертифікат цинкування.pdf

Публічні документи

25 березня 2020 18:07
Електронний підпис
25 березня 2020 17:54
Довідка МВС.zip
24 березня 2020 18:19
Електронний підпис
24 березня 2020 18:13
Остаточна пропозиція.pdf
18 березня 2020 10:50
Електронний підпис
18 березня 2020 10:35
Статут.PDF
18 березня 2020 10:35
Сертифікат ОЦ.pdf
18 березня 2020 10:35
Свідоцтво ПДВ.PDF
18 березня 2020 10:35
Протокол зборів.pdf
18 березня 2020 10:35
Пропозиція.pdf
18 березня 2020 10:35
Проект договору.pdf
18 березня 2020 10:35
Наказ про призначення.PDF
18 березня 2020 10:35
Лист гарантія.pdf
18 березня 2020 10:35
Лист гарантія(санкції)_.pdf
18 березня 2020 10:35
Лазерний верстат.pdf
18 березня 2020 10:35
Зварювальний апарат.pdf
18 березня 2020 10:35
ЄДРПОУ.pdf
18 березня 2020 10:35
Довідка про печатку.pdf
18 березня 2020 10:35
Довідка МТБ.pdf
18 березня 2020 10:35
Довідка зразок.pdf
18 березня 2020 10:35
Довідка (довкілля).pdf
18 березня 2020 10:35
Довідка працівники.pdf
18 березня 2020 10:35
Відомості про учасника.pdf
18 березня 2020 10:35
Відгук договір 307-19ВТ .pdf
18 березня 2020 10:35
Висновок СЕЕ НПО.pdf
18 березня 2020 10:35
Видаткова на автомобіль.PDF
18 березня 2020 10:35
Верстат стрічкопильний.pdf

Публічні документи

18 березня 2020 11:22
ЕДРПОУ.pdf
18 березня 2020 11:22
довідка1_довкілля.pdf
18 березня 2020 11:22
довідка8_ліцензії.pdf
18 березня 2020 11:22
Паспорт Ющенко.pdf
18 березня 2020 11:22
довідка9_санкції.pdf
18 березня 2020 11:22
Протокол.pdf
18 березня 2020 11:22
довідка12_Працівники.pdf
18 березня 2020 11:22
витяг ПДВ.pdf
18 березня 2020 11:22
наказ директор.pdf
18 березня 2020 11:22
довідка10_ст17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСТРО-Л ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "АНТЕКС-МЕТ 2011"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСТРО-Л ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#39881694
Відхилено 375 525,00
UAH з ПДВ
24 березня 2020 16:08
ТОВ "АНТЕКС-МЕТ 2011"
#37838013
Переможець 449 000,00
UAH з ПДВ
25 березня 2020 13:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2020 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АНТЕКС-МЕТ 2011"
#37838013
449 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:36
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 11:28
Договір_НПО.pdf укладений
06 квітня 2020 11:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 449 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 74 833,33 UAH)