Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30230000-0 Комп'ютерне обладнання Мультифункціональні пристрої для потреб підрозділів
Очікувана вартість
814 240,00 UAH
UA-2020-03-03-000842-b ● d6f746f8d8244dc69ea2fd942b1d4fc9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Лисицький Денис Геннадійович (44) 249-15-17 LYSYTSKYI.DH@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2020 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2020 14:07 |
Очікувана вартість: | 814 240,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 142,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19540 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Джерело фінансування - кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 шт
30230000-0 Комп'ютерне обладнання Мультифункціональні пристрої для потреб підрозділів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата здійснюється Покупцем протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання ним Акту приймання-передачі Обладнання (далі – Акт) та за наданою Постачальником (після підписання Покупцем Акту) Рахунком, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Джерело фінансування - кошти підприємства. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2020 13:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2020 13:53 |
Зміни 2 МФП.pdf | |
12 березня 2020 13:53 |
ТД 01 083056 МФП public зміни2.docx | |
10 березня 2020 16:47 |
Зміни 1 МФП.pdf | |
03 березня 2020 15:42 |
Титул МФП.pdf |
12 березня 2020 13:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 березня 2020 13:53 |
Зміни 2 МФП.pdf
|
||||||
12 березня 2020 13:53 |
ТД 01 083056 МФП public зміни2.docx
|
||||||
10 березня 2020 16:47 |
Зміни 1 МФП.pdf
|
||||||
03 березня 2020 15:42 |
Титул МФП.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 06 березня 2020 14:44
Дата відповіді: 10 березня 2020 15:21
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі.
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Розглянувши питання учасника повідомляємо наступне:
У Додатку 3 до тендерної документації «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ», зазначено:
«На виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, після посилання у цьому додатку на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент»,
Тому потенційні учасники можуть подавати свої пропозиції на постачання товарів, які вказані у додатку, або на аналог предмету закупівлі, з характеристиками, не гірше, ніж ті, які вказано у Додатку 3 тендерної документації.
У Додатку 3 до тендерної документації «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ», зазначено:
«На виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, після посилання у цьому додатку на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент»,
Тому потенційні учасники можуть подавати свої пропозиції на постачання товарів, які вказані у додатку, або на аналог предмету закупівлі, з характеристиками, не гірше, ніж ті, які вказано у Додатку 3 тендерної документації.
Уточнення щодо технічних характеристик.
Дата подання: 07 березня 2020 18:34
Дата відповіді: 10 березня 2020 17:05
Шановний Замовнику!
Просимо пояснення щодо обладнання, що є предметом закупівлі.
1. В Додатку 3 до тендерної документації в Таблиці 1 в п.1 «Функції» вказано в стовпчику «Параметри запропоновані Учасником»: Чорно-білий друк/копіювання/сканування/факс. Але в стовпчику «Технічні характеристики які вимагаються» вказано: Чорно-білий друк/копіювання/сканування/.
Прошу повідомити, чи повинно мати запропоноване обладнання функцію факсу, чи функція факсу непотрібна?
2. В Додатку 3 до тендерної документації в Таблиці 1 в п.16 «Назва параметрів» вказано: «Кожен друкувальний пристрій повинен комплектуватися оригінальною тонер-тубою та/або фотобарабаном (драм-картриджем) та/або принт-картриджем та/або тонер-картриджем (в залежності від запропонованої моделі), відповідно моделі друкуючого пристрою, ємністю для друку не менше 10 000 аркушів».
Прошу повідомити, Ви маєте на увазі, що це має бути стартовий картридж (яким комплектіється пристій в комплекті постачання с заводу) ємністю для друку не менше 10 000 аркушів? Або Ви маєте на увазі, що це має бути стартовий картридж та додатковий картридж суммарно ємністю для друку не менше 10 000 аркушів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваші запитання та повідомляємо наступне:
1) Замовником внесені зміни до тендерної документації. Пункт 1 «Функції» видалений з Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної
документації.
2) Повідомляємо, що у комплекті повинно бути два картриджі, один з яких повинен мати ємність не менше 10 000 аркушів. Чи це буде стартовий чи додатковий, не має різниці, що і зазначено в Додатку №3 до тендерної документації.
1) Замовником внесені зміни до тендерної документації. Пункт 1 «Функції» видалений з Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної
документації.
2) Повідомляємо, що у комплекті повинно бути два картриджі, один з яких повинен мати ємність не менше 10 000 аркушів. Чи це буде стартовий чи додатковий, не має різниці, що і зазначено в Додатку №3 до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2020 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" |
629 280,00
UAH
|
611 999,20
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" |
750 000,00
UAH
|
612 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ВС Технолоджі" |
732 400,00
UAH
|
689 000,52
UAH
|
Документи |
ТОВ "ТФП" |
799 600,00
UAH
|
791 457,60
UAH
|
Документи |
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД" |
799 272,00
UAH
|
799 272,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" #37100998 |
Переможець |
611 999,20
UAH
|
06 квітня 2020 17:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2020 19:06
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2020 16:53
|
Договір 01-083056-20 від 23-04-2020 МФП Олмакс.pdf | укладений |
23 квітня 2020 16:52
|