Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 09310000 – 5 – електрична енергія (Електрична енергія на умовах універсальної послуги)
Очікувана вартість
245 720,00 UAH
UA-2020-03-02-004698-a aa3739485a724503aeaa95c9a50639ce
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Горбаченко

+380673081382 specinternat@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ ""Обласний спеціальний будинок-інтернат" житомирської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 33967592
Місцезнаходження: 13410, Україна , Житомирська обл., Іванків, Андрушівський р-н, Житомирська обл., с. Іванків, вул. Колгоспна, 2
Контактна особа: Сергій Горбаченко
+380673081382
specinternat@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно до Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», Законом України «Про ринок електричної енергії» зі змінами (далі - Закон) та правилами роздрібного ринку електричної енергії (далі - ПРРЕЕ), які затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 312.
Відповідно до Прикінцевих та перехідних положень Закону споживачі (крім побутових та малих не побутових споживачів), яким на день набрання чинності цим Законом постачальник здійснював постачання електричної енергії за регульованим тарифом, мають обрати собі електропостачальника та укласти з ним договір постачання електричної енергії споживачу не пізніше ніж через 18 місяців з дня набрання чинності цим Законом.
На виконання вимог Закону щодо відокремлення оператора системи розподілу від постачання електричної енергії, створено Товариство з обмеженою відповідальністю «Житомирська обласна енергопостачальна компанія» (далі - TOB «ЖОЕК»), яке згідно отриманої ліцензії (Постановою НКРЕКП від 14.06.2018 № 429) почало здійснювати діяльність з постачання електричної енергії споживачам та на яке покладені функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території - адміністративній території Житомирської області.
Враховуючи внесені зміни до Закону тимчасово на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року включно універсальні послуги, окрім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 цього Закону). Тому, враховуючи те, що TOB «ЖОЕК» є єдиним постачальником універсальних послуг на адміністративній території Житомирської області, відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2020 18:36
Оскарження наміру укласти договір: 08 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
79566 кіловат-година
ДК 021:2015 - 09310000 – 5 – електрична енергія (Електрична енергія на умовах універсальної послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13410, Україна, Житомирська область, Андрушівський р-н, с Іванків, вул. Колгоспна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється протягом 5 робочих днів з дня отримання рахунку за спожиту електричну енергію Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

02 березня 2020 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-19-000042 ● d656c01fbd17462bb7998fd7761fdf01
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020 17:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.03.2020
№ 16

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.03.2020 № 16.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2020-03-02-004698-a від 02.03.2020 –Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-25 10:35:01

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Електрична енергія», код ДК 021:2015: 09310000-5 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-02-004698-a ) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Так, відповідно до частини 1 статті 35 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Разом з тим, відповідно до частини 1 статті 21 Закону визначено, що відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
В той же час, КУ «Обласний спеціальний будинок-інтернат» Житомирської обласної ради, проведено переговорну процедуру закупівель згідно пункту 2 частини 2 статті 35 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, тим що єдиним постачальником універсальної послуги на території Житомирської області є ТОВ «Житомирська обласна енергопостачальна компанія».
Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» ринок електричної енергії функціонує на конкурентних засадах крім діяльності суб’єктів природних монополій, з обмеженнями, встановленими цим законом. Постачання електричної енергії у розумінні цього закону не належить до сфери природних монополій та є конкурентним видом діяльності.
Відповідно до Ліцензійного реєстру Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, станом на 26.12.2019 видано суб’єктам господарювання близько 700 ліцензій на постачання електричної енергії споживачу.
Слід зазначити, що ТОВ «Житомирська обласна енергопостачальна компанія», відсутнє у переліку природних монополій Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, які проводять діяльність у сфері енергетики, станом на 31.12.2019. Перелік доступний на сайті регулятора за посиланням http://www.nerc.gov.ua та Антимонопольного комітету України за посиланням http://www.amc.gov.ua.
Таким чином, Замовником не враховано норми частини 1 статті 3 та пункту 1 статті 56 Закону України «Про ринок електричної енергії» та роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.12.2018 № 3304-04-54502-07 щодо конкурентного ринку електричної енергії, та як наслідок проведено переговорну процедуру закупівель без настання умов, щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону.
Слід відмітити, що аналогічна ситуація розглянута щодо проведення переговорної процедури закупівель з придбання електричної енергії у постачальника універсальних послуг на підставі згідно пункту 2 частини 2 статті 35 Закону розглянуто на засіданні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (рішення від 28.12.2019 за № 19560-р/пк-пз, оголошення № UA-2019-12-02-001306-b) та зобов’язано замовника відмітити переговорну процедуру закупівель.
Крім того слід зазначити, що зазначені в обґрунтуванні підстави здійснення переговорної процедури закупівель взагалі стосуються бюджетних установ, а не Комунальних некомерційних підприємств.
Отже, поясніть чому Замовником прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівель на підставі пункту 2 частини 2 статті 35 Закону?
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 4 статті 35 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-25 10:56:57

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Газове паливо» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro (далі – веб-портал) за номером ID: UA-2020-03-02-004698-a ) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення по наступному питанню.
Відповідно до абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
Разом з тим, Замовником договір про закупівлю від 16.03.2020 № 1 оприлюднено на веб-порталі 16.03.2020 року, при цьому Додаток № 1 до договору від 16.03.2020 № 1, який відповідно до пункту 12.1 розділу XII є його невід’ємною частиною, Замовником на веб – порталі не оприлюднено.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення про причини відсутності даного Додаток 1 до до договору від 16.03.2020 № 1 та завантажити його.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-04-01 18:01:11

ПОЯСНЕННЯ На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.03.2020 року

ПОЯСНЕННЯ

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 14.05.2020 № 06/32/2020/пр; 14.05.2020 №06/31/2020/пр
Дата публікації: 05 січня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 1 статті 164-14 КУпАП

Документи:

05 січня 2024 11:16
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42095943
Переможець 245 720,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 18:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 18:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42095943
245 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 16:50
IMG-96765329542f8434ce443412a369952d-V.jpg зміни до договору
31 грудня 2020 16:45
IMG-ec634f82c66c05a3998fc6d6f4e3e8be-V.jpg зміни до договору
31 грудня 2020 16:45
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:26
РЕМ д.у. 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 18:00
РЕМ додаткова угода 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 18:00
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 14:33
Договір ст.1.jpg укладений
16 березня 2020 14:27
договір 3 ст..jpg укладений
16 березня 2020 12:11
Договір 1 ст..jpg укладений
16 березня 2020 12:11
договір 2 ст..jpg укладений
16 березня 2020 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника -32000 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML