Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 00000000000000000 обл., 0000000000000000, 00000000 |
Контактна особа: |
0000000000000000 0000000000000 00000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2020 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2020 16:32 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2020 16:32 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2020 11:14 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34910000-9: Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | payment-types.00000000000 | Банківські |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2020 11:53 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
01 квітня 2020 15:19 |
00000000 |
20 березня 2020 14:52 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
20 березня 2020 14:52 |
00000000000000000000000000 |
02 березня 2020 16:37 |
0000000000000000000000000000000000000 |
02 березня 2020 16:37 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
09 квітня 2020 11:53 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
01 квітня 2020 15:19 |
00000000
|
||||
20 березня 2020 14:52 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
20 березня 2020 14:52 |
00000000000000000000000000
|
||||
02 березня 2020 16:37 |
0000000000000000000000000000000000000
|
||||
02 березня 2020 16:37 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-28-000015 ● 8eb22835545f4cb5b17568e6f2911b32
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2020 15:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.04.2020 №18
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.04.2020 №18
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-03-02-004044-a 02.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-04 15:38:43
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі шлангу у зборі довжиною 165 мм (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-02-004044-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на проведення процедури закупівлі) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. З яких підстав в тендерній документації технічні, якісні характеристики предмета закупівлі не містять інформації щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля ?
2. Чому тендерна документація не містить інформації щодо порядку змін умов договору?
3. Яким чином замовник виконав вимоги частини першої статті 23 Закону про надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-07 12:36:28
У відповідь на запит по моніторингу UA-M-2020-04-28-000015 надаємо пояснення з приводу заданих питань:
1. До предмета закупівлі, як складової десантно-парашутних систем, військова частина пред’являє розширені вимоги. Зокрема пункт 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції містить наступне - “копія ліцензії (дозволу) на право провадження державної діяльності, по розробці, виготовленню, реалізації, ремонту, модернізації та утилізації військової техніки, термін дії якої розповсюджується до кінця дії договору;”. Отримання такої ліцензії постачальником вже передбачає вимогу дотримання усіх норм законодавства у сфері екології.
2. Обов’язковою частиною тендерної документації є проект договору для підписання з постачальником. Військовою частиною проект договору, як частина тендерної документації, був завантажений окремим файлом, що має відповідне позначення в закупівлі та передбачається нашим електронним майданчиком (zakupki.prom.ua), і містить порядок змін умов договору, п.п. 6.2.2, 9.1 і 9.2.
3. Стаття 24 Закону України “Про публічні закупівлі” містить наступну вимогу “У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів.” Продовження перебігу тендеру на сім днів, що мало місце після 1 квітня 2020 року, було результатом редагування закупівлі, викликане наявністю граматичної помилки в назві закупівлі та без зміни тендерної документації, з подальшим накладанням ЕЦП. Тендерна документація не редагувалася в кінцеві строки подання звернень щодо тендерної документації.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-05-18 16:16:52
Звернення до Держаудитслужби України щодо раніше встановлених недоліків
Відповідно до підпункту 3 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 08.02.2019р. встановлено, що «…Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; …». Військовою частиною такі вимоги до постачальника були викладені у тендерній документації, зокрема пункт 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції містить наступне - “… вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону…” та “…копія ліцензії (дозволу) на право провадження державної діяльності, по розробці, виготовленню, реалізації, ремонту, модернізації та утилізації військової техніки, термін дії якої розповсюджується до кінця дії договору;…”.
Згідно вимог тендерної документації постачальник надав довідки щодо дотримання норм законодавства у сфері захисту довкілля, а також відсутності потреби ліцензування даного виробництва (скан копії довідок надаємо).
Обов’язковою частиною тендерної документації є проект договору для підписання з постачальником. Військовою частиною проект договору, як частина тендерної документації, був завантажений окремим файлом, що має відповідне позначення в закупівлі та передбачається нашим електронним майданчиком (zakupki.prom.ua), і містить порядок змін умов договору, п.п. 6.2.2, 9.1 і 9.2.
Щодо вимог частини першої статті 23 повідомляємо, що мали місце численні помилки відображення інформації в особистому кабінеті на сайті zakupki.prom.ua, які призводили до невчасних фіксацій та реагування на запити учасників. 1 квітня 2020 року редагування закупівлі здійснювалося з необхідністю усунення граматичної помилки в назві закупівлі та без зміни тендерної документації, тендерна документація не редагувалася в кінцеві строки подання звернень щодо тендерної документації. Дії військової частини, як замовника, не призвели до створення нерівних можливостей для постачальника, що отримав відповідь на запит 1 квітня 2020р., так як аукціон був перенесений на сім днів і відбувся 8 квітня.
Таким чином, згідно вищенаведеного, військова частина не вбачає порушень законадавства у сфері публічних закупівель та потреби усунення шляхом розірвання догвору. Додатковим підтвердженням щодо неможливості виконання вимог розірвання договору є той факт, що постачальник розпочав виробництво за даним договором (копію відповідної довідки від постачальника надаємо).
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-06-02 16:30:51
Відповідь на звернення щодо висновку
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами, далі-Закон), моніторинг процедури закупівлі-аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням у сфері публічних закупівель.
Згідно частини 8 статті 8 Закону визначено, що замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Тобто, роз'яснення змісту висновку про результати моніторингу закупівлі (далі - висновок) за своєю суттю відбувається без виправлення і винесення додаткового рішення цим же органом.
Підставою для роз'яснення змісту висновку є його неясність, невизначеність.
При цьому, роз'яснюючи висновок орган державного фінансового контролю не вправі вносити будь-які зміни в існуючий висновок. Тобто, процедура роз'яснення виключає можливість будь-яким чином змінювати зміст цього документу.
Конкретного і вичерпного переліку критеріїв для визначення висновку незрозумілим правова норма не містить, а із змісту законодавства вбачається, що їх має навести особа, яка звертається із заявою про роз'яснення висновку.
При цьому, наведені військовою частиною А0310 (далі – замовник) у зверненні мотиви не обґрунтовують необхідність надання роз'яснення висновку.
Поряд із цим, зазначаємо, що моніторингом процедури закупівлі замовником шлангу у зборі довжиною 165 мм (UA-2020-03-02-004044-а) встановлено ряд порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Так, відповідно до вимог пунктів 3, 7 частини 1 статті 22 Закону (в редакції до 19 квітня 2020 року), тендерна документація повинна містити інформацію про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, які передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля, та інформацію щодо порядку змін умов договору, викладену у проекті договору про закупівлю.
Однак, тендерна документація на закупівлю шлангу у зборі довжиною 165 мм не містить вищезазначеної інформації, що є порушенням вимог пунктів 3, 7 частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19 квітня 2020 року).
Крім того, моніторингом установлено порушення замовником строків при наданні роз’яснення на звернення за роз’ясненням до змісту тендерної документації, визначених частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19 квітня 2020 року).
Зважаючи на виявлені порушення та у відповідності до вимог пункту 5 частини 7 статті 8 Закону надано зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Водночас зазначаємо, що наведена замовником у зверненні за роз’ясненням щодо висновку інформація є по суті поясненням до виявлених моніторингом порушень та про неможливість їх усунення.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((несвоєчасно надано роз’яснення))
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
00000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 15:46
|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 15:53
|
00000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | зміни до договору |
29 травня 2020 23:43
|
000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
29 травня 2020 22:05
|
00000000 | укладений |
28 квітня 2020 08:17
|
00000000000000000000 | укладений |
28 квітня 2020 05:32
|
00000000000000000000 | укладений |
28 квітня 2020 05:32
|
00000000000000000000 | укладений |
28 квітня 2020 05:32
|
00000000000000000000 | укладений |
28 квітня 2020 05:32
|
00000000000000000000 | укладений |
28 квітня 2020 05:32
|
00000000000000000000 | укладений |
28 квітня 2020 05:31
|
00000000000000000000 | укладений |
28 квітня 2020 05:31
|
000000000000000000000000000 | укладений |
28 квітня 2020 05:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |