Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899673 |
Місцезнаходження: | 49030, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ламана, 4 |
Контактна особа: |
Юлія Олександрівна Снітко +380997306690 torgi_centr4@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2020 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2020 15:34 |
Очікувана вартість: | 702 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 026,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2020 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2020 15:03 |
Проект договору.docx | |
02 березня 2020 15:03 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-18-000006 ● eb9494ad69944a6c8b202f9aea8b09bd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2020 14:20 |
15.05.2020 № 87
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5
UA-2020-03-02-002971-а
02.03.2020 Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико- санітарної допомоги №4» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 37899673) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-18 15:01:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Фармацевтична продукція (загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-02-002971-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
1. Відповідно до частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Згідно до Протоколу засідань тендерного комітету від 19.03.2020 № 23/1 тендерним комітетом було прийняте рішення про підписання договору з ТОВ «БаДМ».
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено що, Замовник уклав договір від 09.04.2020 № 52 з ТОВ «БаДМ» опублікований 09.04.2020 на через 21-й день, що є порушенням частини 2 статті 32 Закону.
Чому Замовником порушено строки укладання договору від 09.04.2020 № 52?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-21 14:38:37
Відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
В рамках проведення моніторингу закупівлі «Фармацевтична продукція (загальні проти інфекційні засоби для системного застосування. вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори)», виявлено порушення ч 2 ст. 32 закону України «Про публічні закупівлі». Дане порушення виникло в наслідок введення карантину, щодо запобігання поширеню COVID-19. Адже відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020р. №530-ІХ, та у зв’язку з веденням протиепідемічих заходів, а саме дистанційна робота працівників та відсутність транспортного сполучення, Постачальник надав Замовнику підписаний екземпляр Договору із запізненням, що спричинило порушення частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» і як наслідок відповідно до ст. 37 ЗУ «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю №52 від 09.04.2020 року є нікчемним.
Для усунення порушення передбаченого ч.2. ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», було прийнято рішення про розірвання договіру №52 від 09.04.2020р.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БаДМ" #31816235 |
Переможець |
655 357,20
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2020 09:44
|
ДУ 1 до дог 52.pdf | укладений |
27 травня 2020 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2020 09:04
|
52 Договір Туберкулін БаДМ.pdf | укладений |
09 квітня 2020 08:57
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 квітня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України, та п. 11.1 Розділу 11 Договору Замовник та Постачальник дійшли згоди розірвати договір №52 від 09.04.2020 року. |