Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори)
Очікувана вартість
702 600,00 UAH
UA-2020-03-02-002971-a 164572f810964366b07a3d431b8de8e7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Олександрівна Снітко

+380997306690 torgi_centr4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899673
Місцезнаходження: 49030, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ламана, 4
Контактна особа: Юлія Олександрівна Снітко
+380997306690
torgi_centr4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2020 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 18 березня 2020 15:34
Очікувана вартість: 702 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 026,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Засіб для виконання специфічного дослідження - туберкулінодіагностики з метою виявлення інфікованості дітей і підлітків, а також з метою діагностики, диференціальної діагностики і визначення активності туберкульозу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4170 упаковка
Фармацевтична продукція (загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори (Туберкулін)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Ламана, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tuberculin
АТХ: V04CF01

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 15:03
Проект договору.docx
02 березня 2020 15:03
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-18-000006 ● eb9494ad69944a6c8b202f9aea8b09bd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020 14:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

15.05.2020 № 87

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

5

UA-2020-03-02-002971-а
02.03.2020 Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико- санітарної допомоги №4» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 37899673) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-18 15:01:10

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Фармацевтична продукція (загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-02-002971-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
1. Відповідно до частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Згідно до Протоколу засідань тендерного комітету від 19.03.2020 № 23/1 тендерним комітетом було прийняте рішення про підписання договору з ТОВ «БаДМ».
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено що, Замовник уклав договір від 09.04.2020 № 52 з ТОВ «БаДМ» опублікований 09.04.2020 на через 21-й день, що є порушенням частини 2 статті 32 Закону.
Чому Замовником порушено строки укладання договору від 09.04.2020 № 52?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-21 14:38:37

Відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)

В рамках проведення моніторингу закупівлі «Фармацевтична продукція (загальні проти інфекційні засоби для системного застосування. вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори)», виявлено порушення ч 2 ст. 32 закону України «Про публічні закупівлі». Дане порушення виникло в наслідок введення карантину, щодо запобігання поширеню COVID-19. Адже відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020р. №530-ІХ, та у зв’язку з веденням протиепідемічих заходів, а саме дистанційна робота працівників та відсутність транспортного сполучення, Постачальник надав Замовнику підписаний екземпляр Договору із запізненням, що спричинило порушення частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» і як наслідок відповідно до ст. 37 ЗУ «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю №52 від 09.04.2020 року є нікчемним.
Для усунення порушення передбаченого ч.2. ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», було прийнято рішення про розірвання договіру №52 від 09.04.2020р.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2020 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ" 655 357,20
UAH з ПДВ
655 357,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Валанж-Фарм" 669 285,00
UAH з ПДВ
669 285,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2020 19:26
акцепт UA-2020-03-02-002971-a.pdf
17 березня 2020 15:01
Технічна частина.pdf
17 березня 2020 15:01
Комерційна частина_p073-143.pdf
17 березня 2020 15:01
Комерційна частина_p001-072.pdf

Публічні документи

17 березня 2020 12:00
Електронний підпис
17 березня 2020 11:59
257 накл.pdf
17 березня 2020 11:59
257 ЦПМСД Підгаєці (туб).pdf
17 березня 2020 11:59
відгук.pdf
17 березня 2020 11:59
Відгук.pdf
17 березня 2020 11:59
Дог 1036 від 14.11.18.pdf
17 березня 2020 11:59
накл 3815_7 (за дог 1036).pdf
17 березня 2020 11:59
Витяг 04 03 2020 підп.pdf
17 березня 2020 11:59
серт туб 07 21 подп.pdf
17 березня 2020 11:59
Протокол.pdf
17 березня 2020 11:59
ЭДРПОУ.pdf
17 березня 2020 11:59
РУ туб.pdf
17 березня 2020 11:59
Ліцензія.pdf
17 березня 2020 11:59
інструкція туб.pdf
17 березня 2020 11:59
Від ЄДРПОУ.pdf
17 березня 2020 11:59
Витяг ПДВ.pdf
17 березня 2020 11:59
Виписка .pdf
17 березня 2020 11:59
4ОПП.pdf
17 березня 2020 11:59
Проект договору.PDF
17 березня 2020 11:59
Документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БаДМ"

ТОВ "Валанж-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БаДМ"
#31816235
Переможець 655 357,20
UAH з ПДВ
19 березня 2020 15:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ"
#31816235
655 357,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 09:44
ДУ 1 до дог 52.pdf укладений
27 травня 2020 09:43
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 09:04
52 Договір Туберкулін БаДМ.pdf укладений
09 квітня 2020 08:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Керуючись частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України, та п. 11.1 Розділу 11 Договору Замовник та Постачальник дійшли згоди розірвати договір №52 від 09.04.2020 року.