Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рольганг пересувний
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-03-02-002488-a 0ef3e11373e44701a8c2cd1111412c83
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Павлушков

+380501602636 pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі дирекції оброблення та перевезення пошти
Код ЄДРПОУ: 01181736
Місцезнаходження: 03999, Україна , Київська обл., Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Контактна особа: Валерій Павлушков
+380501602636
pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2020 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 19 березня 2020 15:08
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Строк поставки Товару: протягом 30 календарних днів з дати підписання Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Рольганг пересувний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03999, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020  —  19 травня 2020
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2020 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 14:16
Rishennia UO pro pochatok VT.zip
02 березня 2020 14:15
Зразок рольгангу.docx
02 березня 2020 14:15
Tenderna dokumentatsiia.zip

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пункт ТД про раніше виконані договори
Дата подання: 02 березня 2020 19:13
Дата відповіді: 03 березня 2020 08:47
Доброго дня, наше підприємство має технічну можливість виконати Ваше замовлення, але раніше не виконували таке замовлення та не маємо документально підтверджених договорів. Чи буде розглядатись наша пропозиція без виконаного пункту ТД про раніше виконані аналогічні роботи? Дякую за відповідь.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Частиною 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено встановлення Замовником одного або декількох з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. В даній закупівлі Замовником встановлений такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження відповідності зазначеному критерію учасники у складі тендерної пропозиції надають довідку у довільній формі або за зразком, зазначений у тендерній документації , що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного договору та позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання договору. Звертаю увагу, що під аналогічним договором розуміється поставка не тільки рольгангу, але і конвеєру або будь-якого складського обладнання. Частиною 4 статті 28 Закону передбачено "Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною". Таким чином Замовником буде розглянута будь-яка пропозиція, надана учасником, на відповідність її вимогам тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2020 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ" 97 000,00
UAH з ПДВ
97 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНТУР-"РЕНТ" 99 000,00
UAH з ПДВ
99 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ"

ТОВ "КОНТУР-"РЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ"
#35551608
Переможець 97 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 12:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2020 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ"
#35551608
97 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 11:21
zvit UA-2020-03-02-002488-a.zip укладений
02 січня 2021 11:21
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 13:53
1. Doh. 11-32. Rolhanh. 2020.zip укладений
15 квітня 2020 13:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 97 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 166,67 UAH)