Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359090 |
Місцезнаходження: | 03170, Україна , Київська обл., Київ, Янтарна, 5 |
Контактна особа: |
Пилипенко Микола Петрович 380444512809,380933448344 dey_sv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
« Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації»
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2020 12:58 |
Оскарження наміру укласти договір: | 13 березня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Самовивіз автотранспортом Замовника . Прийом відходів на полігоні здійснюється за товарно-транспортними накладними, на підставі яких визначаються фактичні обсяги відходів та вартість наданих Замовнику Послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
02 березня 2020 12:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2020 12:53 |
Протокол ТК.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-28-000059 ● d5665d9fa32e4b52aca74ced1e6e2122
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2020 15:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2020 № 71
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2020 № 71
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-03-02-001870-a 02.03.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-05-19 11:27:09
Просимо додатково надати роз'яснення щодо порушення
№ 33/20-05 від 19.05. 2020
НАДАТИ РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО МОНІТОРИНГУ
Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва розглянуто інформацію про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури від 06.05.2020 року до закупівлі за номером UA-2020-03-02-001870-a .
Тендерним комітетом були оголошені торги на закупівлю: код ДК 021:2015 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям ( ЛОТ 1 та ЛОТ 2) , UA-2020-01-20-003888-c , тендерна документація затверджена протокольним рішення тендерного комітету № 1-01/20-1 від 11.01.2020року , а саме : ЛОТ 1
Послуги по утилізації побутових відходів
- (послуги з вивозу твердих побутових відходів комунальних (міських) змішаних в т.ч. сміття з урн )
- ЛОТ 2
Послуги по утилізації будівельних відходів (сміття))
Торги по ЛОТ 1 відмінені – «Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій».
Торги по ЛОТ 2 «Послуги по утилізації будівельних відходів (сміття))» відбулися .
Але враховуючи потребу в закупівлі послуг з вивозу твердих побутових відходів комунальних (міських) змішаних в т.ч. сміття з урн, тендерним комітетом оголошені нові торги , по ЛОТ №1, які були відмінені , оголошення UA-2020-02-06-001563-a , тендерна документація затверджена протокольним рішення тендерного комітету № 12-02/20-1 від 06.02.2020року ( при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, що були визначені замовником у попередній тендерній документації»)
Хочеться зазначити , що пункт 1.6 та пп 1.6.1 відноситься тільки до вимог Послуги по утилізації будівельних відходів (сміття))» , що зазначено в тендерній документації та в попередній тендерній документації : ЛОТ №2 « Кількість надання послуг складає 2500 м3 ( талони) .
При поданні тендерних пропозицій Учасником було надано зауваження , щодо п.1.6 та пп1.6.1 , яке відноситься до Послуг по утилізації будівельних відходів (сміття))» які відбулися .
Тендерним комітетом прийнято рішення , щодо видалення вказаних пунктів.
Але видаленні пункти не внесли зміни до вимог Учасника , що були визначені замовником у попередній тендерній документації , відповідно закупівлі «послуги з вивозу твердих побутових відходів комунальних (міських) змішаних в т.ч. сміття з урн » , технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнянися від вимог, що були визначені замовником у попередній тендерній документації.
Торги відмінені – «Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій» ( оголошення UA-2020-02-06-001563-a)
Хочеться зауважити наступне , що коло Учасників обмежене , щодо надання вищевказаних послуг , а саме «послуги з вивозу твердих побутових відходів комунальних (міських) змішаних в т.ч. сміття з урн» ( один із них ПАТ «Київспецтранс»). На думку тендерного комітету , у Замовника були всі підстави , як виняток, для застосування переговірної процедури на закупівлю код ДК 021:2015 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивозу твердих побутових відходів комунальних (міських) змішаних в т.ч. сміття з урн) та укладання Договору .
Тендерний комітет комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва просить надати пояснення , щодо усунення порушень , тільки розірвання договору ? , (це призведе до затруднення роботи підприємства) .
Але ми врахуємо всі Ваші зауваження в рамках законодавства .
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
№ 39/05-20 від 28.05. 2020 Начальнику Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України О. КАРАБАНОВУ Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва розглянуто інформацію про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури від 18.05.2020 року до закупівлі за номером UA-2020-03-02-001870-a . Тендерним комітетом були оголошені торги на закупівлю: код ДК 021:2015 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям ( ЛОТ 1 та ЛОТ 2) , UA-2020-01-20-003888-c , тендерна документація затверджена протокольним рішення тендерного комітету № 1-01/20-1 від 11.01.2020року , а саме : ЛОТ 1 Послуги по утилізації побутових відходів -(послуги з вивозу твердих побутових відходів комунальних (міських) змішаних в т.ч. сміття з урн ) ЛОТ 2 Послуги по утилізації будівельних відходів (сміття)) Торги по ЛОТ 1 відмінені – «Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій». Торги по ЛОТ 2 «Послуги по утилізації будівельних відходів (сміття))» відбулися . Але враховуючи потребу в закупівлі послуг з вивозу твердих побутових відходів комунальних (міських) змішаних в т.ч. сміття з урн, тендерним комітетом оголошені нові торги , по ЛОТ №1, які були відмінені , оголошення UA-2020-02-06-001563-a , тендерна документація затверджена протокольним рішення тендерного комітету № 12-02/20-1 від 06.02.2020року ( при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, що були визначені замовником у попередній тендерній документації») Хочеться зазначити , що пункт 1.6 та пп 1.6.1 відноситься тільки до вимог Послуги по утилізації будівельних відходів (сміття))» , що зазначено в тендерній документації та в попередній тендерній документації : ЛОТ №2 « Кількість надання послуг складає 2500 м3 ( талони) . При поданні тендерних пропозицій Учасником було надано зауваження , щодо п.1.6 та пп1.6.1 , яке відноситься до Послуг по утилізації будівельних відходів (сміття))» які відбулися Тендерним комітетом прийнято рішення , щодо видалення вказаних пунктів. Але видаленні пункти не внесли зміни до вимог Учасника , що були визначені замовником у попередній тендерній документації , відповідно закупівлі «послуги з вивозу твердих побутових відходів комунальних (міських) змішаних в т.ч. сміття з урн » , технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися /розходилися від вимог, що були визначені замовником у попередній тендерній документації. Торги відмінені – «Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій» ( оголошення UA-2020-02-06-001563-a) Хочеться зауважити наступне , що коло Учасників обмежене , щодо надання вищевказаних послуг , а саме «послуги з вивозу твердих побутових відходів комунальних (міських) змішаних в т.ч. сміття з урн» ( один із них ПАТ «Київспецтранс»). На думку тендерного комітету , у Замовника були всі підстави , як виняток, для застосування переговірної процедури на закупівлю код ДК 021:2015 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивозу твердих побутових відходів комунальних (міських) змішаних в т.ч. сміття з урн) та укладання Договору Але враховуючи зауваження та причини неможливості їх усунути ( за технічними особливостями електронного майданчику), що визначені Державною аудиторською службою України Північний офіс Держаудитслужби в результаті моніторингу закупівлі за номером UA-2020-03-02-001870-a . та для уникнення подальших порушень повідомляємо, що станом на 28.05.2020 року комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва розриває укладений договір із ПАТ «Київспецтранс». Додатки : 1. Додаткові угоди №2 – 1 прим. 1арк
2020-05-28 14:23:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
-
2020-08-13 09:27:23
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Акціонерне товариство "Київспецтранс" #02772037 |
Переможець |
409 992,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 12:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2020 14:19
|
ду2.pdf | укладений |
28 травня 2020 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2020 12:08
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
28 травня 2020 12:06
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2020 12:23
|
договір.pdf | укладений |
18 березня 2020 12:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 608108/05Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 березня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
172 483,65
UAH (в тому числі ПДВ 28 747,27 UAH)
|
Причини розірвання договору: | З причини неможливості усунути недоліки ( за технічними особливостями електронного майданчику), що визначені в результаті моніторингу закупівлі |