Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивозу твердих побутових відходів комунальних (міських) змішаних в т.ч. сміття з урн
Очікувана вартість
409 992,00 UAH
UA-2020-03-02-001870-a 62f303768897468baf4ebfce1200ad1b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипенко Микола Петрович

380444512809
380933448344
dey_sv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359090
Місцезнаходження: 03170, Україна , Київська обл., Київ, Янтарна, 5
Контактна особа: Пилипенко Микола Петрович
380444512809,380933448344
dey_sv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст. абз.4 35 Закону.
« Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2020 12:58
Оскарження наміру укласти договір: 13 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 тони
Послуги з вивозу твердих побутових відходів комунальних (міських) змішаних в т.ч. сміття з урн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03170, Україна, Київська область, Київ, Самовивіз автотранспортом Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Самовивіз автотранспортом Замовника . Прийом відходів на полігоні здійснюється за товарно-транспортними накладними, на підставі яких визначаються фактичні обсяги відходів та вартість наданих Замовнику Послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

02 березня 2020 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 12:53
Протокол ТК.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-28-000059 ● d5665d9fa32e4b52aca74ced1e6e2122
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020 15:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ


06.05.2020 № 71

Київ


Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2020 № 71

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-03-02-001870-a 02.03.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-05-19 11:27:09

Просимо додатково надати роз'яснення щодо порушення

№ 33/20-05 від 19.05. 2020


НАДАТИ РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО МОНІТОРИНГУ

Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва розглянуто інформацію про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури від 06.05.2020 року до закупівлі за номером UA-2020-03-02-001870-a .
Тендерним комітетом були оголошені торги на закупівлю: код ДК 021:2015 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям ( ЛОТ 1 та ЛОТ 2) , UA-2020-01-20-003888-c , тендерна документація затверджена протокольним рішення тендерного комітету № 1-01/20-1 від 11.01.2020року , а саме : ЛОТ 1
Послуги по утилізації побутових відходів
- (послуги з вивозу твердих побутових відходів комунальних (міських) змішаних в т.ч. сміття з урн )
- ЛОТ 2
Послуги по утилізації будівельних відходів (сміття))
Торги по ЛОТ 1 відмінені – «Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій».

Торги по ЛОТ 2 «Послуги по утилізації будівельних відходів (сміття))» відбулися .
Але враховуючи потребу в закупівлі послуг з вивозу твердих побутових відходів комунальних (міських) змішаних в т.ч. сміття з урн, тендерним комітетом оголошені нові торги , по ЛОТ №1, які були відмінені , оголошення UA-2020-02-06-001563-a , тендерна документація затверджена протокольним рішення тендерного комітету № 12-02/20-1 від 06.02.2020року ( при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, що були визначені замовником у попередній тендерній документації»)
Хочеться зазначити , що пункт 1.6 та пп 1.6.1 відноситься тільки до вимог Послуги по утилізації будівельних відходів (сміття))» , що зазначено в тендерній документації та в попередній тендерній документації : ЛОТ №2 « Кількість надання послуг складає 2500 м3 ( талони) .
При поданні тендерних пропозицій Учасником було надано зауваження , щодо п.1.6 та пп1.6.1 , яке відноситься до Послуг по утилізації будівельних відходів (сміття))» які відбулися .
Тендерним комітетом прийнято рішення , щодо видалення вказаних пунктів.
Але видаленні пункти не внесли зміни до вимог Учасника , що були визначені замовником у попередній тендерній документації , відповідно закупівлі «послуги з вивозу твердих побутових відходів комунальних (міських) змішаних в т.ч. сміття з урн » , технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнянися від вимог, що були визначені замовником у попередній тендерній документації.
Торги відмінені – «Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій» ( оголошення UA-2020-02-06-001563-a)
Хочеться зауважити наступне , що коло Учасників обмежене , щодо надання вищевказаних послуг , а саме «послуги з вивозу твердих побутових відходів комунальних (міських) змішаних в т.ч. сміття з урн» ( один із них ПАТ «Київспецтранс»). На думку тендерного комітету , у Замовника були всі підстави , як виняток, для застосування переговірної процедури на закупівлю код ДК 021:2015 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивозу твердих побутових відходів комунальних (міських) змішаних в т.ч. сміття з урн) та укладання Договору .
Тендерний комітет комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва просить надати пояснення , щодо усунення порушень , тільки розірвання договору ? , (це призведе до затруднення роботи підприємства) .
Але ми врахуємо всі Ваші зауваження в рамках законодавства .

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

№ 39/05-20 від 28.05. 2020 Начальнику Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України О. КАРАБАНОВУ Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва розглянуто інформацію про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури від 18.05.2020 року до закупівлі за номером UA-2020-03-02-001870-a . Тендерним комітетом були оголошені торги на закупівлю: код ДК 021:2015 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям ( ЛОТ 1 та ЛОТ 2) , UA-2020-01-20-003888-c , тендерна документація затверджена протокольним рішення тендерного комітету № 1-01/20-1 від 11.01.2020року , а саме : ЛОТ 1 Послуги по утилізації побутових відходів -(послуги з вивозу твердих побутових відходів комунальних (міських) змішаних в т.ч. сміття з урн ) ЛОТ 2 Послуги по утилізації будівельних відходів (сміття)) Торги по ЛОТ 1 відмінені – «Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій». Торги по ЛОТ 2 «Послуги по утилізації будівельних відходів (сміття))» відбулися . Але враховуючи потребу в закупівлі послуг з вивозу твердих побутових відходів комунальних (міських) змішаних в т.ч. сміття з урн, тендерним комітетом оголошені нові торги , по ЛОТ №1, які були відмінені , оголошення UA-2020-02-06-001563-a , тендерна документація затверджена протокольним рішення тендерного комітету № 12-02/20-1 від 06.02.2020року ( при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, що були визначені замовником у попередній тендерній документації») Хочеться зазначити , що пункт 1.6 та пп 1.6.1 відноситься тільки до вимог Послуги по утилізації будівельних відходів (сміття))» , що зазначено в тендерній документації та в попередній тендерній документації : ЛОТ №2 « Кількість надання послуг складає 2500 м3 ( талони) . При поданні тендерних пропозицій Учасником було надано зауваження , щодо п.1.6 та пп1.6.1 , яке відноситься до Послуг по утилізації будівельних відходів (сміття))» які відбулися Тендерним комітетом прийнято рішення , щодо видалення вказаних пунктів. Але видаленні пункти не внесли зміни до вимог Учасника , що були визначені замовником у попередній тендерній документації , відповідно закупівлі «послуги з вивозу твердих побутових відходів комунальних (міських) змішаних в т.ч. сміття з урн » , технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися /розходилися від вимог, що були визначені замовником у попередній тендерній документації. Торги відмінені – «Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій» ( оголошення UA-2020-02-06-001563-a) Хочеться зауважити наступне , що коло Учасників обмежене , щодо надання вищевказаних послуг , а саме «послуги з вивозу твердих побутових відходів комунальних (міських) змішаних в т.ч. сміття з урн» ( один із них ПАТ «Київспецтранс»). На думку тендерного комітету , у Замовника були всі підстави , як виняток, для застосування переговірної процедури на закупівлю код ДК 021:2015 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивозу твердих побутових відходів комунальних (міських) змішаних в т.ч. сміття з урн) та укладання Договору Але враховуючи зауваження та причини неможливості їх усунути ( за технічними особливостями електронного майданчику), що визначені Державною аудиторською службою України Північний офіс Держаудитслужби в результаті моніторингу закупівлі за номером UA-2020-03-02-001870-a . та для уникнення подальших порушень повідомляємо, що станом на 28.05.2020 року комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва розриває укладений договір із ПАТ «Київспецтранс». Додатки : 1. Додаткові угоди №2 – 1 прим. 1арк

2020-05-28 14:23:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

-

2020-08-13 09:27:23

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне товариство "Київспецтранс"
#02772037
Переможець 409 992,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 12:58

Документи

02 березня 2020 12:58
Електронний підпис
02 березня 2020 12:58
цінова пропозиція.pdf
02 березня 2020 12:57
Обгрунтовання.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 12:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Акціонерне товариство "Київспецтранс"
#02772037
409 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 березня 2020 12:58
Електронний підпис
02 березня 2020 12:58
цінова пропозиція.pdf
02 березня 2020 12:57
Обгрунтовання.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 14:19
ду2.pdf укладений
28 травня 2020 14:18
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 12:08
ДУ 1.pdf зміни до договору
28 травня 2020 12:06
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 12:23
договір.pdf укладений
18 березня 2020 12:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 608108/05Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 172 483,65
UAH (в тому числі ПДВ 28 747,27 UAH)
Причини розірвання договору: З причини неможливості усунути недоліки ( за технічними особливостями електронного майданчику), що визначені в результаті моніторингу закупівлі