Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва – за кодом ДК 021:2015 – 03110000-5 (Сіно, солома)»
Очікувана вартість
961 410,00 UAH
UA-2020-02-28-004055-a 41d6e1c796724f2d8c934fcdcc8cc363
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Закорко Ксенія

+380953015821
+380542630476
okntz.sumy27@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОК НТЗ " Сумська кінна ДЮСШ"
Код ЄДРПОУ: 33813409
Місцезнаходження: 40031, Україна , Сумська обл., М.СУМИ, КОВПАКІВСЬКИЙ Р-Н ВУЛ. ВЕРЕТИНІВКА БУД. 27
Контактна особа: Закорко Ксенія
+380953015821,+380542630476
okntz.sumy27@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 18:33
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 18:28
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 18:28
Початок аукціону: 17 березня 2020 12:15
Очікувана вартість: 961 410,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 961,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03110000-5: Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва


Загальний фонд
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
306600 кілограми
Сіно, солома
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Веретинівська,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03110000-5 — Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-04-000104 ● 91dfeac46d05477ca3b8e7b6c27ceb3a
  • Статус: вирішено ● Дата: 18 червня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020 17:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04.05.2020 № 17

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 04.05.2020 №17

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-02-28-004055-a 28.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Укладений договір №2 від 28 квітня 2020 року про закупівлю товару розірвано Додатковою угодою від 15 травня 2020 року.

2020-05-15 17:34:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2020-05-18 08:59:52

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2020 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МЕЛЬНИК ГЕННАДІЙ ЮРІЙОВИЧ" 961 410,00
UAH
690 000,00
UAH
Документи
ФОП "ЄДАМЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 940 000,00
UAH
888 500,00
UAH
Документи
ФОП "ГАСЮК РОМАН ЙОСИПОВИЧ" 960 096,00
UAH
960 096,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 13:43
Довідка податкова.pdf
09 квітня 2020 13:43
Довідка МВС.pdf
15 березня 2020 22:56
Тендерна пропозиция.pdf
15 березня 2020 22:56
Договір.pdf
15 березня 2020 22:56
Довідка ст.17.pdf
15 березня 2020 22:56
Довідка про санкції.pdf
15 березня 2020 22:56
Довідка про працівників.pdf
15 березня 2020 22:56
Довідка про ПДВ.pdf
15 березня 2020 22:56
Витяг Податкова.pdf
15 березня 2020 22:56
Витяг Мельник.pdf

Публічні документи

16 березня 2020 14:59
Електронний підпис
16 березня 2020 14:55
18 Свідоцтво Єдаменко.pdf
16 березня 2020 14:55
17 Паспорт код Єдаменко.pdf
16 березня 2020 14:55
16 Експертний висновок.pdf
16 березня 2020 14:55
15 Виписка Єдаменко.pdf
16 березня 2020 14:55
10. Стаття 17.pdf
16 березня 2020 14:55
9. Наявність працівників.pdf
16 березня 2020 14:55
4. Захист довкілля.pdf
16 березня 2020 14:55
2. Технічні вимоги.pdf
16 березня 2020 14:55
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 березня 2020 23:25
Технічна відповідність.pdf
15 березня 2020 23:25
Ст. 17.pdf
15 березня 2020 23:25
Санкції.pdf
15 березня 2020 23:25
Пропозиція.pdf
15 березня 2020 23:25
Персональні дані.pdf
15 березня 2020 23:25
Персонал.pdf
15 березня 2020 23:25
Захист довкілля.pdf
15 березня 2020 23:25
Договір.pdf
15 березня 2020 23:25
Довідка ПДВ.pdf
15 березня 2020 23:25
Гарантія сертифкатів.pdf
15 березня 2020 23:25
Витяг Податкова.pdf
15 березня 2020 23:25
Виписка з Реєстру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МЕЛЬНИК ГЕННАДІЙ ЮРІЙОВИЧ"

ФОП "ЄДАМЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП "ГАСЮК РОМАН ЙОСИПОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МЕЛЬНИК ГЕННАДІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#2649814994
Переможець 690 000,00
UAH
09 квітня 2020 13:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2020 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МЕЛЬНИК ГЕННАДІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#2649814994
690 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 17:44
A3E1FB65-122A-43C1-90B0-A197CC33ED30.jpeg укладений
15 травня 2020 17:34
27D95E2B-FCA5-47D5-86F7-CF2E93FDCEE0.jpeg укладений
15 травня 2020 17:34
06F715B4-0599-45FB-A468-0DDB1428AC19.jpeg укладений
15 травня 2020 17:34
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 10:41
C1BC1D61-B5B9-4E60-B0BB-DA7A9C77BD0D.jpeg укладений
28 квітня 2020 10:39
4FB53E24-626A-4D57-9CB7-F743C5BC03F8.jpeg укладений
28 квітня 2020 10:39
F27EB808-F05A-4344-B176-A37DA1C9EF3C.jpeg укладений
28 квітня 2020 10:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Договір № 2 від 28 квітня 2020 року розірвано у зв'язку з висновками державної аудиторської служби України північно-східний офісдержаудитслужби управління північно-східного офісу держаудитслужби в Сумській області, а саме виявлення порушень.